Hello!
Nekem az OTPnél van számlám, de nagyon nem vagyok megelégedve velük. Gondoltam, hogy átmegyek a CIBhez, mert róluk még nem hallottam rosszat, igaz lehet, hogy ez csak véletlen...
Aki esetleg használ CIB bankot az mondja meg, hogy mennyire jó, jobb-e az OTPnél, magyarul nem esek-e csöbörből vödörbe, ha bankot váltok? Ja, lakossági számlám van.
Kösz!
Nekem egyelőre nem sikerült frissíteni. A Play Áruházban nem tudom kiválasztani, mert csak "homokórázik".. (Újraindítást nyilván csináltam.) Valaki tapasztalt ilyen problémát?
Ezt más alkalmazás is csinálja frissítés után. Az mégjobb, hogy a teljes belépést is "elfejtetik". Mostanában ritkán tömegközlekedem. Ügye lehet elektronikusan jegyet venni. Mentem a megállóba, majd elakartam indítani az alkalmazást. Már kijelentkezett. Jelszóemlékeztető stb. Majd kiderül a beregisztrált kártyát is elfelejtette. Eltartott vagy 10 percig, mire mindent visszatettem és tudtam jegyet venni. Közben elment az egyik busz. Na azóta vettem papír alapú jegyet is :)
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kötelező mobilalkalmazásfrissítés utáni első belépésnél nem lesz elérhető a biometrikus azonosítás (pl. TouchID, FaceID). Kérjük, a mobilalkalmazás frissítése előtt ellenőrizze előzőleg megadott PIN kódját,
Éppen tudom azt a PIN kódot fejből is, de ez akkor is egy fasság.
Ma azért tettem egy próbát. :-D Az előző telefonon elindítottam az appot ... eleinte biztatónak tűnt, mert normálisan elindult, kezdőkép, belépnék, kérte a PIN-t, na mondok magamnak, uramatyám, se anyámnak, se apámnak nem ment, hanem én leszek az első, akinek mégis megy két cuccon ... :-))) Persze nem hittem benne, de egy próbát megért. Azt kaptam végül a régi telefonon, hogy regisztrálnom kell, hogy azon a korábbi kütyün menjen. Az újonnan regisztrálton persze megy. Na csak gondoltam, kipróbálom. Hogy nektek már ne kelljen. :-) :-D
Bocs, de nem pontosan értelek, simán telepítettem a másikra, nem szólt semmit senki, kész volt. Az előzőn még nem néztem meg, mit mond, hogy ott már nem lehet, ha rálépek az appra. Mindegy, a lényeg, hogy tudok bankolni, anélkül, hogy a másik telefont bekapcsolnám.
Teljesen normális állapot... Mondjuk másikat feltelepítheted, némi tortúra, és közli, hogy hiába minden bősz igyekezet, szó nélkül kiléptet az előzőről. Tehát az sem megy, csak szivat előtte. Innen nézve korrektebb, ha mindjárt az elején közli, hogy felesleges szenvedni.
Más. Hátha érdekes infó. Másik ügyestelefonon kelett az appott beüzemelnem. Az előzőn is szerettem volna meghagyni, de tudtam, nem lehet. Megkérdeztem ügyfélszolgálatost, lehet-e majd valaha két telefonon? Nem. Biztonsági okokból, bármit is jelentsen ez, nem tervezik több telefonon elérhetővé tenni az appot. Tehát két cuccon nem használhatom az appot a saját számlámmal.
Nekem nem pont ilyet szokott hozni, hanem hogy az elmúlt 5 percben én semmit nem csináltam, ezért kapjam be, vége. Tudnám ütni szeneslapáttal, amíg mozog, aki ezt kitalálta. Hogy nem szól, hogy jáááj more, lejár az időkorlát mindjárt, mit szeretnél? - hanem csak szó nélkül kibasz 5 perc után. Ezt, amióta a netbank van, gyűlölöm. Ez akkora g.ciség. Másnak nem fáj ez? Könyvelők haja nem hullik emiatt??
Hát erről már lemaradtam. A fene gondolta volna (meg aki ért hozzá) hogy NEM MINDEGY, hogy a számlámról utalok, vagy azzal a kártyával, ami a számlámhoz tartozik. Ez nekem magas.
Köszönöm, közben az Államkincstárnak írt levelemre szinte azonnal visszahívtak telefonon (meg se adtam a számom, se a konkrét esetet... és tisztázták, hogy tényleg a bank dönt. Persze a hirdetmények azt sugalják ( tudom apróbetű...) hogy ez az utalás nem kerül pénzbe. Bosszantó, bár végül is nem lett volna más lehetőség.
Hanem azzal, hogy ezt a fajta tranzakciót tranzakciós illeték nem terheli. Azaz a banknak nem kell utána illetéket fizetni. (hiszen ennek az illetéknek az alanya a bank, nem az egységsugarú k. ügyfél)
Te azt a díjat fizeted, amit a bank megállapít. Ha úgy állapítja meg a díjadat, hogy 0,389%, akkor annyit, ha úgy, hogy 0.089% + 0,3% tranzakciós illeték, akkor ez utóbbit nem kellene kifizetned
de lehet hogy ettől függ, hogy valami ingyenes vagy sem? Gondolom a számláról való utalás nem ingyenes, de ha az állam azzal csábítja a megtakarítással rendelkezőket, hogy a pénzük utalását nem terheli extra költség, akkor lemond erről a bevételről vagy lemondatja a bankot.
A reklámok és a neten fellelhető írások alapján a bankszámláról Államkincstárba történő utalás ingyenes. Nekem a CIB nem 0,3%, hanem 0,389%-ot vont le. Akkor ez most hogy van?
Én azért felengedném az ügyestelefont a wifire, lehet, megoldódna a gondod... Nekem is relatíve stabil a mobilnet, csak a válaszidő sokszor horror, azt meg nemigen szeretik az alkalmazások egy része. Ha wifin van ilyen gond nincsen. Egy prószát megérne. Szerintem.
Hát ja, passz. Itt a Digi (ma Voda) mobilnet teljesen stabilnak tűnt mindig is nekem, de hogy a "CIB-nek" is az-e, azt nem tudhatom. Wifin (tehát a vezetékesen) soha nem használom az ügyestelefont (mert minek), nem tudom, ott is lenne-e ilyen anomália.
Akadozó netkapcsolatnál késnek a push üzenetek, de nem csak a cib-nél. Van amikor a mobil rosszabb, van amikor a vezetékes. Amikor ilyen van, akkor szoktam váltani és a következő üzenet az esetek nagyrészében megjön. De ez csak lehet a hely adottsága.