Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FRANKYE Creative Commons License 19 órája -4 0 143075

Egy irigy valaki aki még szerintem nem is ült EV-ben nemhogy birtokoljon egyet lemínuszolt. 

Előzmény: a8lang (143051)
FRANKYE Creative Commons License 19 órája -4 0 143074

Ez így igaz hiába mínuszolt le!

Előzmény: Capt.IQ229 (143001)
Cleaning Cloths Creative Commons License 19 órája -4 0 143073

Lehetne ebből egy jó autó valóban. Teendők a jövőben:

 

1. Normál kilincsek.

2. Normál állítható fejtámlák.

3. Szövet ülés kárpít műbőr helyett.

4. Hagyományos megszokott index kapcsoló.

5. Hagyományos megszokott klíma kezelő kapcsolók.

6. Lehessen kérni önvezetés és bekamerázás nélküli verziót is.  Kedvezőbb áron.

7. Akkumulátorok lecserélése biztonságosabbra.

8. A kormány előtt valami normális kijelző műszerfal.

9. Szervizek számának a növelése. 

10. Jól emlékszem? Ajtók keret nélküliek? Kell a keret. 

11. stb .. lehet folytatni 

 

Előzmény: a8lang (143051)
toromon36 Creative Commons License 20 órája -1 1 143072

A valós fogyasztást látva rá kell döbbenni, hogy a mai elvárt számokkal se zöld még a konnektoros hibrid se. 

Előzmény: R. Scherbotsky (143062)
bananatree Creative Commons License 21 órája -1 1 143065

így van

Előzmény: Panzerbear (143057)
bananatree Creative Commons License 21 órája -1 1 143064

tűpontos

Előzmény: R. Scherbotsky (143062)
R. Scherbotsky Creative Commons License 22 órája -1 2 143062

Pontosan a hibridesítés jelentette volna az utat elöre az Euro7-szabvány eredetileg tervezett formában történö bevezetésével, azokat a határértékeket már elektromos segédlet nélkül nem lehetett volna teljesíteni. A plug-in hibridek szükségessége a full villanyosok mellett persze véleményes, de ez igazából mindegy is; az EU7 bevezetésének kitolása-felhígítása csak az európai autóipar agóniajának az elhúzását jelenti. Azok a gyártók, akik letekerték a villanyos programjukat, gyakorlatilag azt deklarálták, hogy max. közepesnél hosszabb távon nem szeretnének már autógyártással foglalkozni. A világ el fog menni mellettük.

Panzerbear Creative Commons License 23 órája -1 0 143061

úgy legyen

Előzmény: toromon36 (143059)
toromon36 Creative Commons License 24 órája -1 0 143059

Ha volt valami szándék a valós CO2 adatgyűjtés mögött, akkor egyrészt a hibridek ki lesznek nyírva, másrészt nagyon kell teperni a flottaátlagért. 

Előzmény: Panzerbear (143057)
Panzerbear Creative Commons License 24 órája -1 2 143057

Dehogy, miért is? Lett volna annyi elektromos, amennyit éppen ki tud szenvedni magából az ipar, meg mellette a sok hibrid, ami teljesíti az EURO 7-et, addig amíg nem lesz helyettük is elektromos autó gyártási kapacitás. A piac szépen szabályozta volna magát, alkalmazkodva az előírásokhoz. A mostani oda-vissza táncolás sokkal többet fog ártani hosszú távon..beáldozzák a jövőt a rövidtávú eladási és gazdasági eredményekért...Míg aki elvégzi az átállást, azok röhögve fogják letarolni a piacot..

Előzmény: mica-r (143056)
mica-r Creative Commons License 25 órája -1 0 143056

Nem tartható sebességű átállást eredményezett volna 

Előzmény: Panzerbear (143055)
Panzerbear Creative Commons License 25 órája -1 1 143055

Nem...a szigorú Euró 7 gyorsította volna ez elektormobilitást, ami gyors fejlesztési milliárdok elégetését igényelte volna, meg áron alul eladott autók millióival járt volna, így meg majd legyen a 2035 utáni Manager-ek gondja hogy hogy keresnek pénzt.

Előzmény: mica-r (143050)
Capt.IQ229 Creative Commons License 27 órája -1 2 143053

Nocsak, te is vettél highland-et?

Előzmény: egylambos (143052)
egylambos Creative Commons License 1 napja -1 0 143052

Jó autó lett az, persze nem egy audi, de az átlagosnál jobb.

Előzmény: a8lang (143051)
a8lang Creative Commons License 1 napja -1 4 143051

Ma voltunk autót átvenni fater, rendelt M3 RWD highland-ot. Azt kell mondjam hogy nagyon durván jobban meg van csinálva mint a régi modell. Mindenhol jó anyagok, nagyon jól összerakva, ajtók szépen csukódnak, jó hanggal, nagyon csendes minden finoman működik, körben kis egyenletes hézagok. Le vagyok nyűgözve hogy ebből a szekérből milyen kfinomult jó autót csináltak.

Előzmény: VéPeti (143046)
mica-r Creative Commons License 1 napja -3 1 143050

"az EURO 7 azért lett kiherélve, hogy addig is lehessen orrvérzésig profitot termelni"
Euro7 mellett is termelnének profit ugyanúgy, de a felhasználók rosszabbul járnának szerintem.

Előzmény: Panzerbear (143022)
mica-r Creative Commons License 1 napja -1 0 143049

Valójában a FIAT nem keres olyan marha jól a kisautókon (ahogy mások sem). Szokott is lenni pénzügyi zűr időnként.
A franciák nem nagyon tudnak prémiumot csinálni, úgyhogy azon nem tudnak nagyot kaszálni....

Előzmény: bananatree (143010)
abinene Creative Commons License 1 napja -6 0 143048

Szóval.... hány % a piacon belül a 2. legkelendőbb ?!

Mert ez a lényeg nem a darabszám, hiszen sokszáz típus van.

Vagy....
Kínos lenne neked a %-os adat?
Azért kerülöd ennyire.

Előzmény: Panzerbear (143044)
egylambos Creative Commons License 1 napja -1 0 143047

Idő kérdése.

Előzmény: VéPeti (143046)
VéPeti Creative Commons License 1 napja -1 0 143046

Most olvasom a BYD már a teslán is túlnőtt.

 

Valahol biztosan, de itt mutatóban is alig van.

Előzmény: egylambos (143040)
JAMIE222 Creative Commons License 1 napja -1 0 143045

Fenéket, nincs az annyi. A BYD Dolphin ára például valami 6,5 misinél zárul Kínában.Itt  kb a duplája. Nincs annyi költség és adó, ami ezt indokolná.

Előzmény: egylambos (143043)
egylambos Creative Commons License 1 napja -1 0 143043

Rá van kényszerítve hogy kifizesse. A rengeteg adó meg vám meg az elszaladt árak mind rárakódnak.

Előzmény: JAMIE222 (143041)
abinene Creative Commons License 1 napja -3 0 143042

Szóval.... hány % a piacon belül a 2. legkelendőbb ?!

Mert ez a lényeg nem a darabszám, hiszen sokszáz típus van.

Előzmény: Panzerbear (143039)
JAMIE222 Creative Commons License 1 napja -1 0 143041

Kínában. A világ többi részéhez még kapaszkodni kell. Illetve szép lassan kijön a Teslának az a hátránya, hogy karcsú a modell-palettája. Kérdés mennyire lesz korpás az emberek haja mondjuk Európában. Ugye kínai szemmel úgy néz ki, hogy hülyék lennének olcsón odaadni a verdákat, mikor olyan hülye az európai ember, hogy kifizeti a kínai ár 2-3x-át is bármiért.

Előzmény: egylambos (143040)
egylambos Creative Commons License 1 napja -1 1 143040

Most olvasom a BYD már a teslán is túlnőtt.

Panzerbear Creative Commons License 1 napja -1 1 143039

Ah, te valami pszichopata idióta másod-harmad-negyend nickje vagy?

Oké igazad van, az olcsó autót nem veszi senki eladhatatlan...annak ellenére hogy egész Európában tavaly a Sandero volt a második legkelendőbb típus...Nem keresem ki neked mennyi volt százalékban, de mivel a második legkelendőbb volt, csak egynek volt nagyobb a piacból kiragadott szelete...

Előzmény: abinene (143038)
abinene Creative Commons License 1 napja -3 0 143038

Szóval...%-ban ?

Előzmény: Panzerbear (143037)
Panzerbear Creative Commons License 1 napja -1 0 143037

Ne égesd magad, ha valami egyes országokban a legkelendőbb, de egész europátban is a második legnagyobb darabszámot tudja produkálni, akkor arra mindent lehet mondani csak azt nem hogy nem veszik meg, vagy ne lenne sikeres...

Előzmény: abinene (143036)
abinene Creative Commons License 1 napja -3 0 143036

%-ban?

Előzmény: Panzerbear (143033)
MZ/Y Creative Commons License 1 napja -1 0 143035

Valahogy ugy. Romániából hozva még úgy is sokkal olcsóbb, ha rendes áron veszi az ember, és duplán fizeti a regadót.

Előzmény: JAMIE222 (143031)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!