Pontosan a hibridesítés jelentette volna az utat elöre az Euro7-szabvány eredetileg tervezett formában történö bevezetésével, azokat a határértékeket már elektromos segédlet nélkül nem lehetett volna teljesíteni. A plug-in hibridek szükségessége a full villanyosok mellett persze véleményes, de ez igazából mindegy is; az EU7 bevezetésének kitolása-felhígítása csak az európai autóipar agóniajának az elhúzását jelenti. Azok a gyártók, akik letekerték a villanyos programjukat, gyakorlatilag azt deklarálták, hogy max. közepesnél hosszabb távon nem szeretnének már autógyártással foglalkozni. A világ el fog menni mellettük.
Dehogy, miért is? Lett volna annyi elektromos, amennyit éppen ki tud szenvedni magából az ipar, meg mellette a sok hibrid, ami teljesíti az EURO 7-et, addig amíg nem lesz helyettük is elektromos autó gyártási kapacitás. A piac szépen szabályozta volna magát, alkalmazkodva az előírásokhoz. A mostani oda-vissza táncolás sokkal többet fog ártani hosszú távon..beáldozzák a jövőt a rövidtávú eladási és gazdasági eredményekért...Míg aki elvégzi az átállást, azok röhögve fogják letarolni a piacot..
Nem...a szigorú Euró 7 gyorsította volna ez elektormobilitást, ami gyors fejlesztési milliárdok elégetését igényelte volna, meg áron alul eladott autók millióival járt volna, így meg majd legyen a 2035 utáni Manager-ek gondja hogy hogy keresnek pénzt.
Ma voltunk autót átvenni fater, rendelt M3 RWD highland-ot. Azt kell mondjam hogy nagyon durván jobban meg van csinálva mint a régi modell. Mindenhol jó anyagok, nagyon jól összerakva, ajtók szépen csukódnak, jó hanggal, nagyon csendes minden finoman működik, körben kis egyenletes hézagok. Le vagyok nyűgözve hogy ebből a szekérből milyen kfinomult jó autót csináltak.
"az EURO 7 azért lett kiherélve, hogy addig is lehessen orrvérzésig profitot termelni" Euro7 mellett is termelnének profit ugyanúgy, de a felhasználók rosszabbul járnának szerintem.
Valójában a FIAT nem keres olyan marha jól a kisautókon (ahogy mások sem). Szokott is lenni pénzügyi zűr időnként. A franciák nem nagyon tudnak prémiumot csinálni, úgyhogy azon nem tudnak nagyot kaszálni....
Kínában. A világ többi részéhez még kapaszkodni kell. Illetve szép lassan kijön a Teslának az a hátránya, hogy karcsú a modell-palettája. Kérdés mennyire lesz korpás az emberek haja mondjuk Európában. Ugye kínai szemmel úgy néz ki, hogy hülyék lennének olcsón odaadni a verdákat, mikor olyan hülye az európai ember, hogy kifizeti a kínai ár 2-3x-át is bármiért.
Ah, te valami pszichopata idióta másod-harmad-negyend nickje vagy?
Oké igazad van, az olcsó autót nem veszi senki eladhatatlan...annak ellenére hogy egész Európában tavaly a Sandero volt a második legkelendőbb típus...Nem keresem ki neked mennyi volt százalékban, de mivel a második legkelendőbb volt, csak egynek volt nagyobb a piacból kiragadott szelete...
Ne égesd magad, ha valami egyes országokban a legkelendőbb, de egész europátban is a második legnagyobb darabszámot tudja produkálni, akkor arra mindent lehet mondani csak azt nem hogy nem veszik meg, vagy ne lenne sikeres...