Ami még a halálom, a rekláblokk alatt nem jelenik meg,az aktuális csatorna emblémája.
Ez különösen akkor idegesítő,ha 1 film előtt keresem a csatornát,és nem tudom kiszűrni a 3-4 másik közül,ahol szintén fejléc néküli reklám megy.
Az a baj h MO-n rosszak a reklamok. Pl. galla mappaban elnezegetem a tobbit es hat nem egy nagy mualkotas, de lenyegesen szinvonalasabb mint az agresszivklorkellabakteriumokellen.
Van nehany jo magyar reklam is, pl muszi. Az szerintem nagyon jo volt. Tobb pelda sajnos nem jut eszembe...
Kulonosen az osszehasonlitos reklamok undoritanak, nem hogy az adott termek jo, de az osszes tobbi egyenes hibas.
Megoldas: mute,kapcs mashova.
Egyébként a reklámoknál nem a minőség, hanem a mennyiség számít egyedül. A népeket marhára nem érdekli, hogy jó-e a reklám vagy kutyaütő, csak az a lényeg, hogy helyette döntsenek. A jó reklám az, amit nagyon sokszor adnak le, mert csak ez teljesíti a hatásos hirdetés legfontosabb alappillérét,a "rögzítés"-t. Ha sokszor hallod és látod, megmarad a fejedben, tök mindegy, hogy ehhez sztívmekvín vagy jucinéni a szomszédokból a segédeszköz.
"régebben...bla.bla.bla...de most itt az új..." Na, szóval tökmindegy a körítés!
mindig azt nézem, hogy melyik új kocsit venném meg, ha lenne annyi pénzem. az alfán kívül egyik sem tetszik (ócska dizájn, de ez offtopik). kitaláltam: esetleg ford puma. Megnéztem a (Mo-n) választható motorkészletet, ekkor még ingadoztam. erre azok az ökrök a reklámban egy Igazi Ford Mustang mellé állították le, aztán a Mustang köddé vált. Ezek szerint ez lenne a V8-as 5.0L+ 300LE+ Legendás Autó utódja? hát annak 1.4L-el igen-igen gyenge! egyetlen paramétere verné meg a Mustangot: a fogyasztás. az pedig nem érdekli azt, aki sportos(nak szánt) kocsit keres. egy jó kocsi csíra kis utódja.. ..kinek kell gyenge kocsi? szóval totál elment tőle a kedvem meg a vonzódásom hozzá. Ennyit erről a szó szerint hatásos reklámról.
z,
ps. tudom, hogy az a reklám egy steve mcquinn film átírása volt, ezért kellett bele az ő Mustangja. szóval frappáns. nade ezeket a gépeket hasonlítgatni.. ..és azt hitték, a hasonlítás (másik mosópor) eredménye majd + lesz?!
Engem leginkább az zavar, hogy túl sok a reklám. Tegnap film elôtt reklámblokk, majd 3 perc a filmbôl, 5 perc reklám, film, stb., film vége elôtt 2 perccel szintén reklám. Ezt szerintem meg kellene tiltani. Lehet, hogy a reklámtörvényben tiltva is van, csak tojnak rá.
1) Váúúúúúúúú, szeretünk Barbííííí.
2) mostanában nehezen ébred az arcbőröm
3) rokksztár leszek a ziskolaijelőadáson
4) meg az az elb...t neszkviknyúl
stb.
Mostanában egyre inkább lefordulok a székről, amikor a matávos reklámokat látom...
Ez az új madaratlehetfogatnivele-s reklám kikészit rendesen....
Annyira bárgyú, hogy le is tettem róla, hogy egy új vonalat vegyek...
Grrrrrrrrrrrrr
Kedves NiCK!
A konyhában étkezem (ha csak lehet együtt a családdal), A TV elôtt csak nassonli szoktam, de akkor is kiborít a sok idióta reklám. Kapcsolgatni felelesleges, mivel legtöbbször csak egy csatornán található értelmes müsor. Ritkán vásárolok, de akkor csak olyat, amitôl nincsen herótom. Ennyit a marketingrôl.
Dexter: a keresett BSA reklám: HVG 99./21. szám 97. old. (ez kivételesen tetszik, mivel ötletesnek tartom, és hatott is: tegnap vettem egy MSOffice-t)
Segitségre lenne szükségem. Keresem a BSA reklámképeit (A főnök tárgyaláson van..., A főnök új szobatársai...). Tudom hogy megjelentek több újságban is, a forrásmegjelölés is nagy segítség lenne, ha kép van, még jobb.
Előre! (is köszönöm.)
Dexter
Én a legjobban kiborító reklámnak az "intelligens mosóport" tartom. Hát hogy lehetnem ilyen hülyék? Nem jut el az agyukig, hogy mit jelent az intelligencia? Ahogyan ismerőseim közül is sokan mondták, meg fog jelenni az intelligens intimbetét, meg az egyéb intelligens dolgok.
Hát nem fura, hogy egy háziasszonynál még egy mosópor is intelligensebb? :)
Hááát és azok... a cuki, ennivaló kisbabák! Amint göcögnek! Csacsognak, (egy 8 éves gyerek hangján) mondanak szellemeseket! És Édesanyjukkal... olyan meghitten... olyan természetesen... együtt, csak kettesben, egy kis reménysziget a sok rémség közepette, ami a világ... (Milyen büszke lehet Édesanya a -gondolom kb.- 10 órás forgatás, 30 fős stáb, 40 fok reflektormeleg, 70 csapó, 3 szoptatás, 30 bőgés és 30 vígasztalás közben babájára, majd ha 18 lesz, megmutatja neki rongyolódott vhs-ről: íme, alfeleddel már akkor, 10%-ot dobtál egy cég eladásain!)
mindman!
Nem kell nézned, el is kapcsolhatod. Már az is szomorú, hogy vacsorát TV nélkül el se tud az ember képzelni.
Ha viszont nem kapcsolsz másra akkor legközelebb figyeld meg magad, hogy a bótban amikor WC és mosdókagyló tisztítókat vásárolsz az általad olyannyira utált reklámból ismerős márkát fogod választani az ismeretlennel szemben.
Ezek után ne várd, hogy a média tervező más időpontra vásároljon reklámidőt, hiszen elérték amit akartak: TE alias célcsoport megvetted a terméket.
Miért kell vacsora közben
- vérzô nôket
- szaros pelenkákat
- büdös fogakat és protéziseket
- WC és mosdókagyló tisztítókat
- WC papírokat
- és ráadásul unalmas, egyforma, fantáziátlan mosóporokat
néznem
Ezek milyen életérzést adnak?
Szerintem semmi közük nincsen a valódi marketinghez.
Én gyűlölöm ezt a tipikus álértelmiségi hozzáállást - útálni kell a reklámokat, meg hogy színvonalatlan szarok az ember átlát ám rajtuk...
A reklámpiac nem véletlenül növekedett 40 százalékkal az elmúlt évben. Igenis egyre profibbak a magyar reklámok, a globális reklám hibájába már nem nagyon esnek bele (a helyi sajátossságokra figyelnek). A reklámpiacot multik uralják, mármint multi reklámügynökségek - nemzetközi szakemberek részvételével. Én se csípem amikor vacsi közben a betétek nedszívóképességét demonstrálják nekem, de há nem is nekem szól a reklám. A tixreklám pl az egyik leghatásosabb volt egy idejig, bár én is kiszaladtam a szobából ha megláttam, de a Juli néni pl vette a mosóport a hatására. Egy vicces reklám inkább az üógynökségnek jó mint a megbízónak. (van hogy mindkettőnek)
Sokszor nem terméket hanem érzéseket vásárolunk amikor megveszünk egy dezodort sőt kólát vagy autót is. (Ford KÁt a csúcsnőnek, fiatal és laza vagy igyál Fantát, ha hódítani akarsz Axe, stb) Ezeknek az érzéseknek a kialakításában nélkülözhetetlenek a reklámok.
Monthy
Vannak azért tényleg jók is. Nekem legújabban a CNN-en sugárzott Rogers@home reklám tetszett (kábelTV-s netszolgáltató) amikor mutatnak három szörnyülködő gyereket, majd az egyik lehajol, kihúzza a falból a telefondugót és ilyet szól: "Nem hülyülök... apám ezt használja a netezéshez" erre a másik megkérdi: "mennyi idős az apád?"
majd mutatják őket megint egy lépcsőnél és az előző mondja a másik kettőnek: "Az emeleten apámnak van olyan dolga is amit írógépnek hívnak..."
Kicsit se állítják be őskorinak a telefonos netet... ha valakinek egyszer lesz esélye nézze meg... hatalmas :)))))
A reklam a harmadik evezred (kezdetenek) müveszete.
Szerintem.
Függetlenül attol, hogy jo vagy rossz.
Ha megnezel nehany reklamot egy orszagban, többet tudsz meg rola, mintha több utikönyvet elolvasnal.
Előljáróban szeretném leírni, hogy nem szokásom reklámokat nézni, se hazait, se külföldit. Ténnleg. Valaki szellemesen megjegyezte a távirányítója életkorát :) Ez nagyjából nálam is igaz.
Nos.
Az elöbbiekben sokaktól olvastam, hogy 'azok a hülye nyugati reklámok'.
Van az RTL2 német csatin egy reklámokkal foglalkozó műsor, hetente egyszer. Nem mindig látom, mer' annyira azér' nem érdekel. Viszont amikor megnézem, mindig jókat derülök a sok agyatlan, humoros reklámon. Tényleg nagyon jók! És ezeket is a "nyugati" reklámszakemberek csinálták. Nem tudom, hogy létezik-e ilyen szakember nálunk, de a műsorban még nem volt magyar reklám. Pedig mindenféle nemzetiségű létezik a finntől kezdve a hollandig, minden.
No, mindegy, csak leírtam, hogy biztosan vannak azért jó szakemberek, akik tudnak jó reklámokat csinálni.