Keresés

Részletes keresés

kyra Creative Commons License 1999.06.06 0 0 64
Utált darabok:

"A férjem szereti Szilviát... és amikor az URAM kilöttyinti a kávét..."
A te urad! De az én leendő leánygyermekem ne halljon má' ilyeneket, mert veszélyesebbnek tartom a fejlődő szervezetére, mint a Dragonballz-t!

"De uram! A vizet a mosógépben Calgonizálni kell!"
Az ilyen nagyképű és tudálékos szerelőt azonnal kidobnám és a segítőkészsége okán fogyasztóvédelemért kiáltanék. Ha elromlik az a qrva mosógép, javítsa meg, de ne oktasson ki!
Kyra

Mijo Creative Commons License 1999.06.06 0 0 63

Tudod kedves wok erről mi jut eszembe ?

Első középbe járva vonaton ingáztam, ahol a negyedikesek nem elégedtek meg az év eleji avatással, hanem később is rendszeresen kitaláltak elmét és segget csiszoló ötleteket. Egyik ilyen volt, hogy a Fradi akkori felállását ( Géczi-Novák-Mátrai-Páncsics-Juhász-Szűcs-Szőke-Varga-Albert-Rákosi-Katona ) kellet betanulnunk, és a legváratlanabb felszólításra kellett azonnal felsorolni. Aki nem tudta, annak természetesen azonnal úgy zúdultak a seggére a tenyeres csapások az öregektől, hogy azt hitte ő a csillagszemű juhász.
Eleinte a sebesség nem számított, csak a hibátlan sorrend, de mikor már az összes tökös tudta hibátlanul akkor jött az újítás, megszabott időre kellett elhadarni, szintén hibátlanul, és ahogy múltak a napok/hetek, úgy zsugorodott az intervallum.
Még ma is, ha váratlanul felébresztene valaki és kérdezné, 2 másodperc ( nem túlzok ! ) alatt eltudnám sorolni a felállást, annyit kaptam a valagamra érte.
Nem is rajongok a Fradiért - érthető, ugye ? - igazán !

A topicod: arra jó, hogy mellőzött színészek megéljenek valamiből, de nekem a csúcs még ma is, amit egy idő után ( há má mink focisták, má mé vónánk ilyenek bameg ? ) megváltoztattak, emlékszel, azt hiszem a Wick cukorka volt, egy tökéletes karakterrel, amelyik az orrot T I S Z T Í C C S A !
Ezt szerintem azóta sem tudták überelni.

Mijo

Előzmény: wok (-)
joy Creative Commons License 1999.06.06 0 0 62
!!! Most jut eszembe !!!
-Ez milyen beképzelten olvasszik!-

Eddig csak morogtunk sok-sok fórumon a rossz reklámokról, de mostmár
...............................................ÍRJUK LE !............................................
melyek azok, amelyek idegesítenek bennünket! Nem tudják a készítők melyeket nem szereti a NÉZŐ!
PL: Szárnyasbetét! -vacsora közben.
A tipusát nem tudom annyira utálom!

Gorcsev Creative Commons License 1999.06.06 0 0 61
Sajnos szerintem is a mennyiség a döntő. Főleg -szerintem- akkor, amikor igazán oda sem figyel az ember, mer' utálja a reklámot, csak várja, hogy folytatódjon a film/stb. Épp olyan, mint a relaxálva tanulás. Akkor már inkább nézzük meg figyelmesen a reklámot, és _tudatosan_ rögzítsük, hogy mit _nem_ szabad megvenni :))
Engem egyébként a legjobban az dühít, amikor tök fölösleges, káros dolgokra akarnak rávenni. Mer' az, hogy nem az egyik csokit zabálom, hanem a másikat, az ugye igazából tökmindegy. De hogy az amúgyis ártalmas cuccok mellett _még_ másik -meggyőződésem, hogy hótt fölösleges*- vegyszerekkel is tetézze az ember a dolgot... ld. pl. a Calgont, vagy a... mi is a neve... az az "Áztatás? Minek?" izé... brrrr... (Én az igazi "kemény" zöldek helyében ezeket már bepereltem volna.) Nem inkább arra kéne "tanítani" a jónépet, hogy az elkerülhetetlen környezetszennyezést/önmérgezést próbálja meg minimalizálni?
*Mondok egy példát. Nálunk régebben olyan kemény volt a víz -mikor még helyből jött-, hogy meg se tudták mérni. 51 nkf fölött volt, az biztos. Volt olyan ház az utcában, ahol egyszerűen nem tudtak babot főzni, mer' nem puhult meg egész nap se. Mióta vezetékes víz van, azóta "csak" 22-23. Na most, ehhez képest a kb. 16-17 éves, calgont sose látott mosógépünkben 1 deka vízkő nem sok, annyi sincs! Most ilyenkor mi van!? Imho az, hogy az a buzi reklám egyszerűen hazugság, nem? Normális mosóport kell használni, azt is mértékkel, és kész. (Még jobb a -sajnos ritkán kapható- folyékony mosószer, a poroknak a jó része ugyanis csak töltőanyag.) Ha nagyon koszos a kezem, akkor nem hypóval vagy kromofággal megyek neki, hanem tovább mosom, nem?
joy Creative Commons License 1999.06.06 0 0 60
Minden magyarázkodó reklám rossz!
Amelyik reklám, mint AndreWWW írta, magyarázkodik az sárt sem ér.
A médiák.hu-ban is csak azok a valóban jól működő reklámok , melyek a nézők figyelmét kelttik föl, nem az undorát, mint a reggeli-ebéd-vacsora közben leadott tamppon, papírpelenka, szárnyas... reklámok!
Vagy az a zagyonkalgonizált hernyótalpas nénikéje...
GangstarR Creative Commons License 1999.06.06 0 0 59
Emlékeztek még a "tévézz együtt gyermekeddel!" c. alkotásra??
Annál rosszabbat már rég láttam! Már az alapötlet is nagyon suxx.
AndreWWW Creative Commons License 1999.06.06 0 0 58
Szerintem a reklámok fő célja a figyelemfelkeltés, amire az angolok rekámfelfogása nagyon jó példa (merénylet a rekeszizmok ellen).
Ezzel szemben nálunk az a divat, hogy görcsösen próbálják bebizonyítani reklámozott termékükröl, hogy az a legjobb, legszebb, legolcsóbb, jár neked, megérdemled ... és amikor a konkurencia is lép, akkor jönnek a "nyomós" érvek: a kalgon "másképp" véd a vízkő ellen stb.
Champace Creative Commons License 1999.06.06 0 0 57
Személyesen voltam CHIPS-reklám tesztelésen. Előzőleg persze nem tudtuk, hogy mi lesz a dolgunk. El-el mondogattuk, hogy nevetseges a reklam, de amugy szeretjuk a chipset, csak az eppen reklamozott Lay's-t nem. Mert nezzen oda: nevetseges, hogy a ficko meg a no olelkezik es a ficko inkabb a chipses zacskoval matat. Meg, hogy nevetseges az is, hogy a semmibol megjelennek a bicajosok a buli kozepen, amikor semmi gyakorlati esely nincs erre. Mind kiszedtek belole. Megdicsertuk a humort, hogy forog a levegoben a csipsz es a srac elkapja es bekapja, "megdicsertuk", ahogy repulnek a levegoben a chips-szemek. Benne maradt mind.

Tovabbra is utalom a lay's chipset, es szerencsere ugy jottunk el, hogy megmondtuk: ez a reklam igy ebben a formaban szornyu...

Csaba

Törőlt_nick Creative Commons License 1999.06.05 0 0 56
Han solo,
én továbbra is azt vallom, hogy az igazi reklám tudat alatt hat, és ebben az estben a mennyiség a döntő. Szerintem, még a leghétpróbásabb értelmiségi is at ismerős nevű termékeket veszi le a polcról, bármennyire is ellenkezik ellene az a fene nagy esze!
Neked milyen fogkrémed van? Azonnali választ kérek!!! :-)
Előzmény: Han Solo (55)
Han Solo Creative Commons License 1999.06.05 0 0 55
Anteris, szerintem ez nagy tevedes. Ugyanis ha nagyon sokszor adnak le egy reklamot, egy ido utan szabalyosan megutalja az ember(a reklamozott dologgal egyutt), meg akkor is ha egyebkent jo. Ami meg minden hataron tulmegy, hogy 1 filmen belul 3x ugyanazt a blokkot adjak le.
Masreszt a tul sok reklam mar gyanut kelt az emberben (miert reklamozzak ezt ilyen vadul, tan nem veszi a kutya se? es vajon miert ->biztos nem jo) , tehat pont a visszajara fordul az egesz. Persze a tv-sek ezt nem mondjak meg a hirdetoknek mert ebbol elnek(de meg milyen jol!), a hirdetok meg azt hiszik azert nem megy a termek mert meg mindig keves a reklam holott mar a negyede is boven eleg lenne.
eMM Creative Commons License 1999.06.05 0 0 54
Ami még a halálom, a rekláblokk alatt nem jelenik meg,az aktuális csatorna emblémája.
Ez különösen akkor idegesítő,ha 1 film előtt keresem a csatornát,és nem tudom kiszűrni a 3-4 másik közül,ahol szintén fejléc néküli reklám megy.
Shongohan Creative Commons License 1999.06.05 0 0 53
Az a baj h MO-n rosszak a reklamok. Pl. galla mappaban elnezegetem a tobbit es hat nem egy nagy mualkotas, de lenyegesen szinvonalasabb mint az agresszivklorkellabakteriumokellen.
Van nehany jo magyar reklam is, pl muszi. Az szerintem nagyon jo volt. Tobb pelda sajnos nem jut eszembe...
Kulonosen az osszehasonlitos reklamok undoritanak, nem hogy az adott termek jo, de az osszes tobbi egyenes hibas.
Megoldas: mute,kapcs mashova.
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.06.05 0 0 52
Egyébként a reklámoknál nem a minőség, hanem a mennyiség számít egyedül. A népeket marhára nem érdekli, hogy jó-e a reklám vagy kutyaütő, csak az a lényeg, hogy helyette döntsenek. A jó reklám az, amit nagyon sokszor adnak le, mert csak ez teljesíti a hatásos hirdetés legfontosabb alappillérét,a "rögzítés"-t. Ha sokszor hallod és látod, megmarad a fejedben, tök mindegy, hogy ehhez sztívmekvín vagy jucinéni a szomszédokból a segédeszköz.

"régebben...bla.bla.bla...de most itt az új..."
Na, szóval tökmindegy a körítés!

hzolee Creative Commons License 1999.06.04 0 0 51
mindig azt nézem, hogy melyik új kocsit venném meg, ha lenne annyi pénzem. az alfán kívül egyik sem tetszik (ócska dizájn, de ez offtopik). kitaláltam: esetleg ford puma. Megnéztem a (Mo-n) választható motorkészletet, ekkor még ingadoztam. erre azok az ökrök a reklámban egy Igazi Ford Mustang mellé állították le, aztán a Mustang köddé vált. Ezek szerint ez lenne a V8-as 5.0L+ 300LE+ Legendás Autó utódja? hát annak 1.4L-el igen-igen gyenge! egyetlen paramétere verné meg a Mustangot: a fogyasztás. az pedig nem érdekli azt, aki sportos(nak szánt) kocsit keres. egy jó kocsi csíra kis utódja.. ..kinek kell gyenge kocsi? szóval totál elment tőle a kedvem meg a vonzódásom hozzá. Ennyit erről a szó szerint hatásos reklámról.
z,
ps. tudom, hogy az a reklám egy steve mcquinn film átírása volt, ezért kellett bele az ő Mustangja. szóval frappáns. nade ezeket a gépeket hasonlítgatni.. ..és azt hitték, a hasonlítás (másik mosópor) eredménye majd + lesz?!
mAlter Creative Commons License 1999.06.04 0 0 50
Engem leginkább az zavar, hogy túl sok a reklám. Tegnap film elôtt reklámblokk, majd 3 perc a filmbôl, 5 perc reklám, film, stb., film vége elôtt 2 perccel szintén reklám. Ezt szerintem meg kellene tiltani. Lehet, hogy a reklámtörvényben tiltva is van, csak tojnak rá.

(mA)

Tamás Creative Commons License 1999.06.04 0 0 49
1) Váúúúúúúúú, szeretünk Barbííííí.
2) mostanában nehezen ébred az arcbőröm
3) rokksztár leszek a ziskolaijelőadáson
4) meg az az elb...t neszkviknyúl
stb.

Én mostanában ezektől vagyok rosszul.

Mulan Creative Commons License 1999.06.04 0 0 48
Nálam pillanatnyilag a negatív csúcs az a tusfürdő-reklám, amiben apuci visszaváltozott kis kölyökké. (Ráadásul a szinkron is pocsék)

Második az a rágógumi-reklám, amelyik szerint csokoládét lehet nyerni a papírok beküldésével.

Nubain Creative Commons License 1999.06.04 0 0 47

A többit megkeresni a Te dógod... ;)

Előzmény: dexter (44)
Qszi Creative Commons License 1999.06.04 0 0 46
Mostanában egyre inkább lefordulok a székről, amikor a matávos reklámokat látom...
Ez az új madaratlehetfogatnivele-s reklám kikészit rendesen....
Annyira bárgyú, hogy le is tettem róla, hogy egy új vonalat vegyek...
Grrrrrrrrrrrrr
mindman Creative Commons License 1999.06.04 0 0 45
Kedves NiCK!
A konyhában étkezem (ha csak lehet együtt a családdal), A TV elôtt csak nassonli szoktam, de akkor is kiborít a sok idióta reklám. Kapcsolgatni felelesleges, mivel legtöbbször csak egy csatornán található értelmes müsor. Ritkán vásárolok, de akkor csak olyat, amitôl nincsen herótom. Ennyit a marketingrôl.
Dexter: a keresett BSA reklám: HVG 99./21. szám 97. old. (ez kivételesen tetszik, mivel ötletesnek tartom, és hatott is: tegnap vettem egy MSOffice-t)
Előzmény: NiCK (40)
dexter Creative Commons License 1999.06.04 0 0 44
Segitségre lenne szükségem. Keresem a BSA reklámképeit (A főnök tárgyaláson van..., A főnök új szobatársai...). Tudom hogy megjelentek több újságban is, a forrásmegjelölés is nagy segítség lenne, ha kép van, még jobb.
Előre! (is köszönöm.)
Dexter
Sz Tamas Creative Commons License 1999.06.04 0 0 43
És hogy a 2 napja lenyisszantott saláta lélegzik! Hát amikor először láttam, majdnem lefordultam a padlóra!
Moly Creative Commons License 1999.06.03 0 0 42
Bocsesz, de nem olvastam végig...

Én a legjobban kiborító reklámnak az "intelligens mosóport" tartom. Hát hogy lehetnem ilyen hülyék? Nem jut el az agyukig, hogy mit jelent az intelligencia? Ahogyan ismerőseim közül is sokan mondták, meg fog jelenni az intelligens intimbetét, meg az egyéb intelligens dolgok.
Hát nem fura, hogy egy háziasszonynál még egy mosópor is intelligensebb? :)

FDRJNS Creative Commons License 1999.06.03 0 0 41
Hááát és azok... a cuki, ennivaló kisbabák! Amint göcögnek! Csacsognak, (egy 8 éves gyerek hangján) mondanak szellemeseket! És Édesanyjukkal... olyan meghitten... olyan természetesen... együtt, csak kettesben, egy kis reménysziget a sok rémség közepette, ami a világ... (Milyen büszke lehet Édesanya a -gondolom kb.- 10 órás forgatás, 30 fős stáb, 40 fok reflektormeleg, 70 csapó, 3 szoptatás, 30 bőgés és 30 vígasztalás közben babájára, majd ha 18 lesz, megmutatja neki rongyolódott vhs-ről: íme, alfeleddel már akkor, 10%-ot dobtál egy cég eladásain!)
NiCK Creative Commons License 1999.06.03 0 0 40
mindman!
Nem kell nézned, el is kapcsolhatod. Már az is szomorú, hogy vacsorát TV nélkül el se tud az ember képzelni.
Ha viszont nem kapcsolsz másra akkor legközelebb figyeld meg magad, hogy a bótban amikor WC és mosdókagyló tisztítókat vásárolsz az általad olyannyira utált reklámból ismerős márkát fogod választani az ismeretlennel szemben.
Ezek után ne várd, hogy a média tervező más időpontra vásároljon reklámidőt, hiszen elérték amit akartak: TE alias célcsoport megvetted a terméket.
Előzmény: mindman (38)
eMM Creative Commons License 1999.06.03 0 0 39
És mi nem sz@runk a perem alá,illetve nem eszünk a padlóról! :-)
mindman Creative Commons License 1999.06.03 0 0 38
Kedves Monthy

Miért kell vacsora közben
- vérzô nôket
- szaros pelenkákat
- büdös fogakat és protéziseket
- WC és mosdókagyló tisztítókat
- WC papírokat
- és ráadásul unalmas, egyforma, fantáziátlan mosóporokat
néznem

Ezek milyen életérzést adnak?
Szerintem semmi közük nincsen a valódi marketinghez.

Monthy Creative Commons License 1999.06.03 0 0 37
Én gyűlölöm ezt a tipikus álértelmiségi hozzáállást - útálni kell a reklámokat, meg hogy színvonalatlan szarok az ember átlát ám rajtuk...
A reklámpiac nem véletlenül növekedett 40 százalékkal az elmúlt évben. Igenis egyre profibbak a magyar reklámok, a globális reklám hibájába már nem nagyon esnek bele (a helyi sajátossságokra figyelnek). A reklámpiacot multik uralják, mármint multi reklámügynökségek - nemzetközi szakemberek részvételével. Én se csípem amikor vacsi közben a betétek nedszívóképességét demonstrálják nekem, de há nem is nekem szól a reklám. A tixreklám pl az egyik leghatásosabb volt egy idejig, bár én is kiszaladtam a szobából ha megláttam, de a Juli néni pl vette a mosóport a hatására. Egy vicces reklám inkább az üógynökségnek jó mint a megbízónak. (van hogy mindkettőnek)
Sokszor nem terméket hanem érzéseket vásárolunk amikor megveszünk egy dezodort sőt kólát vagy autót is. (Ford KÁt a csúcsnőnek, fiatal és laza vagy igyál Fantát, ha hódítani akarsz Axe, stb) Ezeknek az érzéseknek a kialakításában nélkülözhetetlenek a reklámok.
Monthy
lady Creative Commons License 1999.06.03 0 0 36
Azért a Sport szelet reklám nem rossz.
(a szerpentinről letolt autó, és a kutya helyén lyuk a földben) ;-))
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 35
Nos!

Vannak azért tényleg jók is. Nekem legújabban a CNN-en sugárzott Rogers@home reklám tetszett (kábelTV-s netszolgáltató) amikor mutatnak három szörnyülködő gyereket, majd az egyik lehajol, kihúzza a falból a telefondugót és ilyet szól: "Nem hülyülök... apám ezt használja a netezéshez" erre a másik megkérdi: "mennyi idős az apád?"
majd mutatják őket megint egy lépcsőnél és az előző mondja a másik kettőnek: "Az emeleten apámnak van olyan dolga is amit írógépnek hívnak..."
Kicsit se állítják be őskorinak a telefonos netet... ha valakinek egyszer lesz esélye nézze meg... hatalmas :)))))

Y

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!