Üdv, a tapasztalatok szerint a prio megy a jeggyel együtt díjfizetés nélkül. Teljesen mindegy, hogy honnan-hova és mikorra teszed át a jegyet, mindig csak a viteldíj különbözetét kell fizetni, ahogy a leírások írják. Átteheted ugyanazt egy nappal korábbra, átteheted akár egy Róma-Madridra vagy egy Bécs-Malagára is. Nem érdekes hogy honnan-hova módosítasz.
Ha viszont olcsóbb az új jegy, mint az eredeti, akkor nincs díjkülönbözet se, de ha azt ismét átteszed egy drágábbra, akkor az előző járat ára a kiindulópont és ahhoz képest van a díjkülönbözet. Tehát ha egy 6000 ft-os jegyet átteszed 4000-esre, akkor nem kell fizetni, de ha ezt újra átteszed 6000-esre, akkor 2 ezret kell fizetni és így végső soron 8000-be kerül a jegy (eredeti 6 + a második átfogaláskori díjkülönbözet 2).
- ha veszek flex-szel egy egyirányú jegyet, amihez veszek priority-t is és az utazásomat előrébb kell hoznom egy nappal, akkor a másik járatra átíráskor értelemszerűen megy át a prio is és az árkülönbözetet kell kifizetnem? Ráadás még, hogy az előrébb hozott járat nem onnan indulna, ami ez eredeti jegy volt.
A Wizz infot elolvastam négyszer. Sajna agyam lyukas, csak nézem a betűket.
Megjártuk Lisszabont - odafele kicsit rázott csak, szerencsére hosszan, késtünk valamennyit. Visszafele időben jött a gép, gyors beszállítás, idő előtt rajtra készen álltunk, de csak 1 kifutó ment, 47 percet várakoztattak.. de nagyon korrekt volt a kapitány, mindenről tájékoztatott.
Horror árakon volt az ülés és a prio, ránk nem jellemző módon nem vettünk és hátival toltuk - így tett a gép 90%-a, ennyi üres helyett kalaptartóban még nem láttam. Az ülés meg vicces, mi nem igazán akartunk cserélgetni, de mindkét esetben mire felértünk a gépre már menetközben elcseréltük - mint kiderült mindkétszer két családot kevertek össze, a másik család szólt hogy cseréljünk, így simán egymás mellett ültünk ingyen.
Értem én az üzletpolitikát, de szerintem ha olcsóbban adnák többen fizetnénk - 10e Ft/fő/út az nem elfogadható. (ahogyan a 17e prio sem per fő per út)
Viszont olyat láttam, amit már nagyon régen nem - mindenki tömött hátival ment, de kivettek pár embert kb átlagossal és berakatták velük a hátit a keretbe. Persze nem ment be.. nem tudom, mi lett a vége, mert a gép túlnyomó része ennél nagyobb poggyászokkal simán felsétált.
Jah és a Revolut-ot Apple Pay mögött sem fogadják el, úgy volt, hogy működik, azt olvastam valahol (nem szoktam a fedélzeten vásárolni, de most nem volt időnk vizet venni, annyira gyors volt a beszállítás elindulása) szóval ez kicsit fájt, de 10 EUR-nál annyira nem tétel az ERSTE felára. Csak az elvek :-)
Érdekes jelenségnek lehetünk szemtanúi, minél több Wizzair gépet állítanak le, hajtómű visszahívás miatt, annál jobban javul a pontosaguk.
Tehát ha sok a gép késnek, de ha kevés a gép, pontosak. Nem nehéz kimatekozni, hogy a személyi létszámmal áll összefüggésben, most a kevés gépre jut bőségesen személyzet, és rögtön látszik is a javulás.
Nekem legutóbb már vígan nem volt 24 óra a gép indulásig, és még a weben azt írta nem tudok checkint csinálni. Applikációban meg simán ment. Ennek ellenére a weben az utolsó pillanatig nem volt elérhető a beszállókártya. Visszafelé ugyanez.
A fizetési módokat sorban kiválasztod, és amikor valamit használsz annyival csökkent a még fizetendő összeg. A végén nem marad más opciód, mint a kártya, és azzal meg a maradékot fizeted Szóval igen, tudsz többféle fizetési módot is használni, és ezek között lehet több, ami nem tényleges pénz.
A szolgáltatás összesen annyit jelent, hogy az indulás előtt 50 órával a rendszer automatikusan legenerálja a beszállókártyát és kiküldi az utasnak. Tettünk egy próbát és úgy működik, hogy minden becsekkoláshoz szükséges dolgot pontosan ugyanúgy el kell végeznie a szolgáltatás megvételekor az utasnak, mint amikor a teljes folyamatot maga végzi. Beírni, vagy megerősíteni az értesítési telefonszámot, végigpipálni, hogy felfogtuk a biztonsági szabályokat, Schengenen kívüli utaknál bevinni az okmányok adatait. Egyetlen másodpercet nyer az utas, azt spórolja meg, hogy a legutolsó, utasfelvétel befejezése gombot már nem kell megnyomnia. De ez az egy másodperc, egy gombnyomásnyi időmegtakarítás sincs meg, mert ki kell fizetni a szolgáltatást, ami még akkor is plusz idő, ha a bankkártya el van mentve, vagy pontokkal fizet az utas.
A Wizz nem csak a beérkező zsebpénz miatt jár jól, hanem azért is, mert két órával az ingyenes csekkin megnyílása előtt, még félig üres gépen oszthat kedvére helyet az automatát fizető utasoknak.
Gondolom, ha a rendszer nem küldi ki a beszállókártyát, az attól ugyanúgy ott van a fiókban és letölthető, vagy az appon is ott van. És ha ez így van, akkor minek küldi ki emailben? Nem mindegy hogy az emailbe lépke be, vagy a wizz-fiókba/appba?
Automatikus utasfelvételt vettem a Wizz Airnél, gondoltam megéri, hogy ne legyen gond. Indulás elötti 50 órával ígérték a beszállókártya megküldését. 11.15-kor indulna a gép, de még előző nap 18-kor sem küldték el. Még várok. Senki ne vegyen náluk ilyen szolgáltatást, pénzkidobás ! És csak külön idegesség, hogy most várjak, vagy kezdjem el az online felvételt ? Minden esetre egy szolgáltatás amiért nem kapok úgy tűnik semmit !
tudom, nem itt az olvasókat kell meggyőznöm, + elhiszitek, hogy nem rendszer, robot, stb., alien vagyok, - de most még elugrok melózni, aztán majd hajnalban megpróbálom, - ha nem, sebaj, vesszen a 18 font plusz, most nyertem 1 százast szerencsére az angol derbin, szóval belefér :-)
O.k. a hatótáv hoz te értesz, én csak talalgatam. A foglalási trukkokhoz viszont én értek. A Wizzair add tömb foglalást utazási irodáknak, utazási iroda fix áron megvesz mondjuk 30-60 helyet, és annak adja el, és annyiért amennyiért akarja, tudja. A tömb foglalás miatt viszont az algoritmus azt érzékeli , hogy jó sokan vannak a gépen, igy megemeli az árát a többi helynek. Igy jön ki az a szokatlan és időleges eset, hogy az utazási iroda olcsóbban tudja adni átmenetileg. Aztán, ha sok az érdeklődő, a gépre, akkor akár végig olcsóbban tudja adni.
Holnaptól a BP-nek is lesz benya, mondjuk most is van valamennyi csak keveset ad. Sichuan azért nem jár napok óta, mert 50 tonnát nem tud adni, de elvileg április 2.-től helyre áll és lehet hogy kikerül a notamból is.
Remélem, idén is magához tér még az árazás, Debrecenből egyelőre olcsóbb utazási irodával ugyanoda menni, mint Wizz-zel + szállás. Plusz még transzfer, ami még néhány 10 ezer.