Üdv. Köszönöm a választ! Úgy néz ki megtaláltuk amit kerestünk....Sőt kettő is van (a bőség zavara)! Mindkettő Knaus, az egyik Südwind Gold II 420 (2002), a másik Holiday Eifelland 520 (2000), mindegyik összsúlya 1200 kg. Nem tudom melyik legyen.... Mindkettő friss műszakis a Südwind 28-án fog vizsgázni, amúgy Hollandiából hozták., nincs hozzá gázpalack és téli takaró, viszont van nagyon frankó bringaszállító A Holiday magyarországi vásárlás komoly elektromos hűtő-fűtő klima (Cool4) van benne 2 db hűtőszekrény, mikró, gázpalack a tűzhelyhez, téli ponyva,zuhanyzó, gyenge bringaszállító. Kívül belül egyformán szépek. Az ára mindkettőnek ugyan az (3 m). Fiat Doblo Maxival (1,6 mjet dízel 105 LE) húznám. A páromnak a kisebb tetszik, nekem a nagyobb, de még soha nem vontattam semmit :) - még egy Lady futót sem ::)). A súly ugyan az (bár ezt nem tudom, hogy lehet!) és nem tudom az az 1 m többlet hossz mennyit számítana... A Doblo önsúlya 1570 kg. Lehet el sem bírja ez a motor a lakót!? Szóval fő a fejem.
Tulajdonosa lettem egy Lunar Planet Mercury lakókocsinak. Ebben Carver bojler, fűtő és Electrolux hűtő van ami elvileg gázzal is működik de gyiket sem bírtam rávenni a gázzal működésre. Gáz van a palackban és el is jut pl. a főzőhöz. A csapok nyitva de szikrát sem látok egyik készüléknél sem.
Van valakinek valami tippje hol keressem a hibát?
Esetleg ha a PMS5CRV power management vezérlőről valamilyen rajza lenne valakinek.
Amit keresel, az kb 2 milliótól 16 ig. terjed. A ft, tól-ig feltétlenül kell, hogy bárki segíteni tudjon. Egyébként itt mem nagyon fogsz eladót találni. A használtautó.hu a Te igazi oldalad.
Lakókocsit vennék, nem telepítésre. Paraméterek: 2 személyes, legyen benne WC - zuhanyzó nem kell feltétlen, legyen műszakis vagy műszakiztatható, ne legyen túl nagy, mover, elősátor vagy omnisztor jó lenne, kulturált külső, belső állapot. Ha esetleg van ilyen, köszönettel venném ha tájékoztatnátok róla. Köszönettel: Imre
Én sem örültem így meg soha. Feltettem a lalót hírdetésbe. Elvitték 1 hét alatt alku nélkül. Utána ment az autó egyik nap este. Másik nap délelőtt meg itt volt a kp alku nélkül. Aztán jött a fekete leves, mert 19 millióért nem lehet semmi mást venni mint leharcolt 15-20 éves öreg romhalmazokat.
Így még sosem örültem kidobott 4-5 ezer forintnak!
Horvátországban bementem egy vasúti aluljárócskába, amin a Basteiel már átmentem, de azt már négy éve lecseréltem. Ahogy beértem recsegés, ropogás. Már láttam a tető nélküli lakót. Kiszáltam és láttam, hogy a tetőnek semmi baja, a kémény teteje tört le, a menetés rész a kémény csöve sértetlen.
Kitolattam, mert nem bíztam abban, hogy atetőablak megússza.
Ilyet már vettem de 1 szezont birt ki és széteset darabokra a napsugárzástól.Ezek tiszta müanyag vackok.Ugy néz ki,hogy lesz a közeli reptérről alig használt kicsit vékonyabb de terhelhető gumikerék.
Szia ! Éppen fordítva ! 3.00 a ballonosság, 4 pedig a belső átmérő ami a felni peremére fekszik. Ez még a régi méretezés, az új méretezés már mm-ben adja meg a futófelület szélességét, a / vagyis a " per " utáni szám pedig a ballonosság arányát a futófelülethez képest. Legjobb, ha viszed a felnit és rá kell nézni. A miénk osztott felni, 4 db 6-os csavar fogja össze, feszegetni sem kell. A honlap " Repülőgép.hu " mert ők használnak ilyen és hasonló méretü gumit.
A 0. Probléma, hogy minekután ez a laki csak izzós világításra használta a 12V-ot, így nincs egyenirányítás, tehát a kompresszor nem fog működni és LED sem...
A 150W elérése érdekében minimum 20A-t bíró greatz hidat kell beépíteni.
120W az 230V-on is 120W, csak akkor elég 0,5A, míg 12V mellett a 120W már 10A áramot jelent.
És itt a következő gond, hogy ezzel a trafóval akkora a feszültség esés, hogy nem, vagy alig fogja vinni ezt a nagy teljesítményű berendezést.