Keresés

Részletes keresés

GRY-569 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85827

Én csak ez miatt mertem ezt írni: 

"csaba kósa 1 year ago

sziasztok ezt a buszt én építettem újra 1997-ben. Nyíregyházán vettem 96-ban magánszemélytől romokban. mezei 260-as volt, nem exportkivitel. nálam kapott új kasznit, ajtókat, 56-os lökháítót, magasüléseket. nálam kapta a GLZ-013-as rendszámot. metákék-krém szinben, négy kocka elsőlámpával közlekedett Budapest-Érd között szerződéses járatban. sajnálom, hogy így lepusztult, tudtommal elbontották, kár érte! egyébként buszok teljes felújítását, átépítését, restaurálását vállaljuk. üdv: Kósa Csaba" 

Előzmény: BPO-105 (85825)
HBweb hu Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85826

Rendszám: jgd-626
Gyártmány: IKARUS
Típus: 260.03
Szin: KÖZÉPKÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

Előzmény: JLA160 (85815)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 85825

A JGD?

Fehér kapaszkodós 260.32-ese az AVE-630 kivételével csak a Volánbusznak volt, és ha hihetünk a rendszámkutató brigádnak (LMB), akkor a gép se nem Volánbusz, se nem AVE-630.

Előzmény: GRY-569 (85822)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 85824

Lehetséges, hogy ez lenne az M6Log első Ikarusa?

Simán kinézem a gányolt Setra homlokfalból, az ötletet meg az adta, hogy a 103, 138 és 087 ventonás Tesco-buszok.

Előzmény: buszosjocó (85821)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 85823

Nemcsodálom :) Amugy baromi jó gép,tökéletes hanggal ellátva. :) 

Előzmény: Tengex (85820)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 85822

Hát.. Eladása előtt már korántsem volt olyan fényes állapotban,mint azelőtt jóval.. Szét lett hajtva. De elviekben egy sima mezei 260.32 volt,csak így lett "újjáépítve".

Előzmény: JLA160 (85818)
buszosjocó Creative Commons License 2013.08.04 0 0 85821
Tengex Creative Commons License 2013.08.03 0 0 85820

Tiszta zarándokhely lett már az a busz. :-D Amúgy készült erről is egy hasonló összeállítás, mint anno a GEX-ről.

Előzmény: GRY-569 (85817)
Irisbus Creative Commons License 2013.08.03 0 0 85819

Igen, ilyenre gondoltam.

Előzmény: Mwin (85812)
JLA160 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 85818

Köszönöm :) Amúgy pont ezért mentem ki hozzá tegnap. Amúgy láttam a videóidat a JGD-ről, és nagyon jónak tűnik, kár, hogy nem maradt meg.

Előzmény: GRY-569 (85817)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 85817

Ja és hozzáteszem,hogy valszeg a JOB se lesz már meg sokáig,mert nem helyközi fordára való,a hátsó ajtó "hiánya" miatt.

Előzmény: GRY-569 (85816)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 85816

Eladósorba került,valaki megvette,és a további sorsáról semmit nem tudni. De valszeg elbontották.

Előzmény: JLA160 (85815)
JLA160 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 85815

Azt esetleg tudod-e még, hogy a JOB jelenlegi fordáján az előző géppel, a JGD-626-ossal (ex. GLZ-013) mi lett? Valóban elbontották?

Előzmény: boz-021 (85810)
FAV 20 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 85814

Nem a keretekkel volt baj akkor sem, hanem a lápák foncsola vakult meg. Egész más, akkor kapható lámpákat kezdtek el beépíteni, és ekkor kapták a szögletes kereteket.

Előzmény: rezgaras (85813)
rezgaras Creative Commons License 2013.08.02 0 0 85813

Nem tudom a részleteket, csak olvastam a történetet valahol. Gondolom a lámpatesteket valami KTSz készíthette mélyhúzással. Amíg megvolt a szerszám.

Előzmény: BPO-105 (85805)
Mwin Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85812

Előzmény: Irisbus (85807)
JLA160 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85811

Ehh, pedig már reménykedtem :) Köszönöm a választ!

Előzmény: boz-021 (85810)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85810

Nem ismert.
"83-as, ex Honvédségi gép, a többi passz...

Előzmény: JLA160 (85809)
JLA160 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85809

Mi volt a JOB-294 előző rendszáma? :)

Előre is köszi a segítséget!

dud996 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85808

Ha nekem kellene, Téged kérdeztelek volna először... :))

Előzmény: Irisbus (85807)
Irisbus Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85807

2db tőcsavarvédőt szeretnék E98asra, lehetőleg a Scania-félét. Van valakinek esetleg elvekvőben? :)

GRY-569 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85806

Csak úgy.. :)

BPO-105 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85805

De nem tudták volna mindegyiket visszatenni a helyére? Gondolom mindegyiknek volt kettő-kettő alapból is...

(Bátorkodom megjegyezni, hogy volt amúgy olyan vonat, ami az eredeti lámpatestekkel közlekedett továbbra is.)

Előzmény: rezgaras (85803)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85804

Nem mi csináltuk.Ezek eredetiek.Csak a felesleges lyukakat tűntettük el.

Előzmény: rezgaras (85803)
rezgaras Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85803

A lámpakeretet ti készíttettétek?

 

Azért kérdezem, mert amikor felújították az MIX-es HÉV kocsikat (legalább 20 éve :-((, állítólag azért tették rá az ocsmány doboz-szerű lámpatesteket, mert nem tudtak az eredetihez hasonló keretet beszerezni. Eredetileg ugyanez a lámpakerete volt, mint az Ik311-esnek.

Előzmény: cdjbatyo (85797)
89Ádám Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85802

Köszönöm szépen!

Előzmény: cdjbatyo (85794)
cat5409 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85801

ez a piros /meg a zöld is / müa. profil a 70-es években sokszor volt "hiánycikk" - nálunk a végén már össze-vissza volt a buszokon, fele piros, fele zöld - mikor milyet sikerült venni........

Előzmény: cdjbatyo (85797)
cat5409 Creative Commons License 2013.08.01 0 0 85800

bizony szép - meg a Facebook oldalatok is - köszi..........

Előzmény: cdjbatyo (85797)
FAV 20 Creative Commons License 2013.07.31 0 0 85799

Szép!

Előzmény: cdjbatyo (85797)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.07.31 0 0 85798

Nagyon csinos! :)

Előzmény: cdjbatyo (85797)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!