Valoszinüsíthető, hogy nem az iskolás csoportok törték össze az 556 első és hátsó lökhárítóját. Sőt, az enyelgő fiatal pár sem tett kárt a műbőrüléseken.
Két éve voltam ott, tavasszal. Pont egy osztálykiránduló csoport szabadult be oda... hát azok amit leműveltek ezzel a szerencsétlen busszal... megint máskor, nagyi elmegy a 2-3 unokával, utol sem éri őket, az egyikre rászól, akkor a másik csinálja, közben a harmadikat nem is látja hol van. Egyik alkalommal 6-7 éve amikor a 180-as is épen bent állt, felszálltam rá, egy fiatal pár ott enyelgett a hátsó üléseken, mit sem zavartatva magukat, amikor közelebb mentem akkor került vissza a nadrágba a srác farka........ kellene oda valami kamera, vagy őrök. Bezzeg a villamosok körül a másik csarnokban a nyanya koslat utánad...
Biztosan, csak nem értem hogy ez hogy jön ide? :) Nem voltam tavaly és az előtt sem ott, ettől függetlenül a kérdés az volt, hogy hol az évelő retek, amire azóta se jött válasz. (bocs, ha kicsit bunkó a stílus)
Az mindenesetre biztos, hogy egy kis karbantartás ráférne az ottani járművek egy részére, pl. az Ikarus 556-os ilyenből lett ilyen: Az egy dolog, hogy az ablaktörlők úgy állnak ahogy, de hogy az első lökhárítók nagyon nincsek rendben, az is biztos. A hátulján ugyanez, csak ott épp egy nagy "betört" rész van. A kereikeit sem nagyon fújják, jó hogyha a fele meg van töltve levegővel.
sziasztok ezt a buszt én építettem újra 1997-ben. Nyíregyházán vettem 96-ban magánszemélytől romokban. mezei 260-as volt, nem exportkivitel. nálam kapott új kasznit, ajtókat, 56-os lökháítót, magasüléseket. nálam kapta a GLZ-013-as rendszámot. metákék-krém szinben, négy kocka elsőlámpával közlekedett Budapest-Érd között szerződéses járatban. sajnálom, hogy így lepusztult, tudtommal elbontották, kár érte! egyébként buszok teljes felújítását, átépítését, restaurálását vállaljuk. üdv: Kósa Csaba"
Rendszám: jgd-626 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.03 Szin: KÖZÉPKÉK A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Fehér kapaszkodós 260.32-ese az AVE-630 kivételével csak a Volánbusznak volt, és ha hihetünk a rendszámkutató brigádnak (LMB), akkor a gép se nem Volánbusz, se nem AVE-630.
Hát.. Eladása előtt már korántsem volt olyan fényes állapotban,mint azelőtt jóval.. Szét lett hajtva. De elviekben egy sima mezei 260.32 volt,csak így lett "újjáépítve".
Nem a keretekkel volt baj akkor sem, hanem a lápák foncsola vakult meg. Egész más, akkor kapható lámpákat kezdtek el beépíteni, és ekkor kapták a szögletes kereteket.
Azért kérdezem, mert amikor felújították az MIX-es HÉV kocsikat (legalább 20 éve :-((, állítólag azért tették rá az ocsmány doboz-szerű lámpatesteket, mert nem tudtak az eredetihez hasonló keretet beszerezni. Eredetileg ugyanez a lámpakerete volt, mint az Ik311-esnek.