Ikarus 266-ossal kapcsolatban lenne néhány kérdésem:
Melyik évtől voltak alumínium kapaszkodók helyett fehérek és meddig? Melyik évtől volt 3 részes műszerfal és meddig voltak ezen a csöcsgombok és nem billenőkapcsolók? A 3 részes műszerfal mettől meddig volt famintás és mikortól lett fekete és meddig volt sima műanyag és mikortól lett rücsizett? Melyik évtől volt a folyóírásos Ikarus felirat alatta díszléccel de még ezüst keretes hűtőráccsal alumínium tükrőkkel és ablaktörlőkkel és mikor hagyták el ezeket? Meddig volt 5 sebességes ASH váltó és mikortól lett 6-os ZF? Milyen típusú fülkehátfal volt ezekben a kocsikban? Volt e gyárilag a volános példányokon dísztárcsa? Ikarus függöny volt bennük vagy sötétkék esetleg sárga még gyári állapotban? Meddig voltak 018-as hátsó híddal szerelve és mikortól kaptak 118-ast? A csomagtartók tartó szárai meddig voltak szürkék, szürke gumicsíkkal és mikortól lettek feketék?
Van e valakinek fehér kapaszkodós beltérről és famintás csöcsgombos műszerfalról fényképe?
Előre is köszi, ha valaki megválaszolja ezeket a kérdéseket! :)
Szia :) A CLU-470-et átalakították 3 ajtóssá és 2010-ben selejtezték, és valaki megvette. Láttam is hogy hol van, nem tudom szabad-e írni az állapotáról és a helyéről. Hát én csak ennyit tudok róla sajnos, hátha valaki többet tud róla mondani :)
...ezeken kívül még két 283-as közlekedik Nyíregyháza környékén a Trans-Tour '90 Kft. járataként, az egyik rendszáma DZC-880 (alvázszáma: 283 02 002 88), különlegessége, hogy LIAZ motoros. (buszok.fw.hu)
Én másoltam be a youtube videóm alól a kommentet. És hihetőnek tűnik. Maszek gép volt úgy vette meg a csóka,és szinte nulláról építette olyanra,amilyen volt eladása előtt. Max a hűtőrács lett kicserélve,mert sokáig 2 kockalámpával közlekedett.
Magyarul szó sincs itt exportból visszamaradt gépről,meg hasonlókról.
Én nem tudom ezt pontosan, de valaki írta, hogy övé volt a busz, és ő alakította át egy normál 260-asból olyanra, amilyen selejtezése előtt lett, gyárilag nem hiszem, hogy '77-ben volt már bolygóajtó.