A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
1. Legyünk önkritikusak, részben félreértés miatt nem mennek a 200-asok most. A nosztalgiát (N), ami ugye kb. az Ikarus 60T, illetve a ZIU trolik, rendben megrendelte a BKK. De a retró (R) járatokat (a 200-asok), azokat nem és most ez pénzügyi kérdéseket vet fel, próbáljuk kezelni. Szándékunkban van a nyári időszakra egy járat pest-buda kelet-nyugat tengelyen.
2. A tavalyi kritikák nagy része szóbeli volt, az hogy én vagy ti nem értetek egyet az egy dolog, sokaknak (azonban) azonban fájó a 200-as máig (büdös, magaspadlós, bármi), forgalmi számba egyelőre nem lehet tenni.
3. Volt sok szó a magántulaj/magántőke vs. BKV dologról. Szerintem ezt sokkal jobban lehetne kezelni (talán nekünk is) és sokkal több fantázia van benne. Azt azért egyszerűsítőleg el tudom mondani, hogy a BKV fafejűsége/túladmisztrációja mellett a hazai magántulajok -kivételtől eltekintve- tőkehiánya illetve szintén mondjuk fafejűsége/rugalmatlansága nem segít egyelőre...
4. A grillpistire külön kitérek. Nekem semmi bajom velük, utasaink, elkötelezett közlekedésbarátok. Csak akkor zavarnak ha más érdeklődődőt, utast gátolnak.
5. És persze idén tavaszra a május 11-i kelenföldi és a május 25-i óbudai rendezvény, az azokon való közelekdések lesznek a gyógyírok.
Én azt se értem, hogy miért mindig az ilyen budai, hegyvidéki nyápicok kedvében akarnak járni: raknák be akkor valami pesti vonalra, legalább az utazás is feelingesebb lenne és panaszlevél se születne, errefelé nem ilyen finnyás sznob ficsúrok laknak... :D
Te mi a túróról beszélsz? Kifejezetten szeretném látni a BKV-s nosztalgiaflottát IS az utcán, és NEM a roncstelepen- főleg a 200-asokat- csak lesújtó a cég és a főváros hozzáállása a témához.
A lentebbi hszekkel azt akartam irni, hogy a jelenlegi helyzetben mázli, hogy magánszervezésben is vannak Ikarusos menetek.
És ettől függetlenül baromi jó lenne, ha a BKK/BKV is megcsinálná ezt buszos fronton, rendes keretek között.
Ezt olvasva annyit mondok, hogy te és a hozzád hasonlók megérdemelnék, hogy az egész nosztalgiaflottának "taka legyen" a vastelepre - csak, hogy meglegyen az örömötök.
Jó reggelt! Pont, hogy nem köcsögök a buszgyűjtők és különmenet szervezők, nagyon is értékelem őket, pár hónapja voltam a 18-35 egyik menetén, oldott, jó hangulatban telt. Szóval ezzel lyukra futottál.
A másik, hogy a nyomorék villamosmániás Bkk-sokból- közlekszervező osztály, június-október után taka legyen nektek is- sajnos simán kinézem az általam említett mentalitást és hozzáállást a gumikerekű nosztalgiaüzemhez. Emlékszem a tavalyi panaszokra, amikről történetesen Lacus írt, a magam részéről meghunyászkodásnak tartom, hogy jelentéktelen mennyiségű károgó miatt a retro/nosztalgiaüzem ennyire gyér.
Úgyhogy Hajrá 18-35-ösök és a többiek, ők csinálnak különmeneteket, ha már azok ódzkodnak ezektől, akiknek a feladatuk lenne!
Jó, azért ki ne találd már, hogy köcsög gyűjtők, rajongók saját költségen finanszírozott buszozgatásai miatt nincsenek BKV-s nosztalgiamenetek...
Vissza lehet olvasni a topicban, le lett írva, hogy kb 3-4 savanyúborka panaszlevele miatt a BKV nem győzött elnézést kérni szegény sértettektől és megfogadták, hogy ilyen felháborító dolgot egy darabig akkor nem is fognak csinálni, az egyik topictárs itt nagy büszkén még rá is kontrázott, hogy nekik az ilyen "grillpistik" (vagy mi volt az a nagyon vicces beszólás a buszmániásokra) szórakoztatása aztán nem céljuk... Tehát vannak szépen meg kevésbé szépen felújított nosztalgiabuszok, amiket elővesznek kb évente egyszer (vagy még ritkábban), alapvetően meg ott rohadnak a garázs udvarán, ott egyelőre még kevésbé zavarják az ilyen önérzetes balf@szokat.
Nem biztos, csak a BKK illetékeseinek valszeg az is számít, hogy a nosztalgiaüzem eltartsa magát, és ebből a szempontból az N2 jobb, mint az üresen pendliző R158.
A vasútmániások mostanában azt csinálják, hogy meghírdetik egymás között, össze adják a pénzt és láss csodát a legvadabb vonat összeállításokat is kiálltja számukra a kért útvonalra a START.
Secc perc alatt elfogynak a meghírdetett helyek, pedig nem 24-34 ülőhelyet hírdetnek meg hanem 160-240 ülőhelyet.
Hátha tanulnék valami praktikát és én is találnék rá egyéb okot, időt, meg egy falnak támasztott nosztalgia kocsit amire éppen felpattanhatnék mint egy bicajra a kocsma előtt!
Attól tartok, hogy mivel vannak havonta a BPI-835 különmenetei, de olykor a BPI-779, GNX-342, és az épp felújítás alatt lévő BPI-625 is különmenetezik, lehet, úgy vannak vele a BKV-nál, bkk-nál, hogy akkor minek szervezzenek ilyet...
Ha lesznek, hol lesznek, mikor lesznek, merre lehet az ilyesmiről információt szerezni...?
A BKV részéről a havi egy N109 (mindig a 630-as kabrió lesz kiadva rá?) és a Libegők Éjszakájához kapcsolódó R158 formájában le lesz tudva a buszos nosztalgiamenet, mint olyan?