Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Persze, igazad van. Viszont ha tegyük fel, 6 RVY ment volna át nyáron Pest megyéből + az egy zalai, akkor cserébe 7 RIR-t leadtak volna Sopronba, és így ugyanannyi lenne a korszerű kocsik száma a városban. Addig sem fizették önerőből valami kegyesen ezt és mégis az utóbbi időben 17 újszerű szóló 22 új csuklós és 13 új szóló érkezett (a semmire). A szóló Connectókat, mint írtam gond nélkül át lehetett volna vinni, mert így is szóló többlet van a városban.
Akkor KLF, meg a többi "törött" orrú BN12-es rég kivonva lenne Győrből/Sopronból is.
Amíg a jelenlegi városvezetés nem hajlandó többet fizetni a szolgáltatásért, illetve amíg tartozik a Volán felé, mindaddig nem is jönnek új buszok, csuklósok meg pláne Győrbe. Mit gondolsz, miért hozták ide ezt a sok levedlett ős Connecto mercit Zala vármegyéből meg Szekszárdól, és nem azokat a volt Szombathelyi RVY-os Connecto-kat. Hát ezért barátom, mi szívunk a városvezetés szűkmarkú hozzáállása miatt. Bezzeg a Covid előtti években milyen jó volt hogy járt 15 percenként a busz délután TANSZÜNETBEN, most meg 20 meg 30 percenként sajnos, és az utasszám meg napról napra növekszik, én már csak tudom minden nap buszozom reggel és este.
Az még mindig érthetetlen, ha Győr helyiben nyár óta szóló többlet van, a búcsúzó csuklósok egy részének szóló BYD-dekkel történő kiváltása miatt - akkor ilyen alapon mi indokolja azt, hogy a Szigethalmon lévő ex.szombathelyi RVY-s Conectók ne kerüljenek ide át, amivel méltóan ki tudnának pótolni a 280-asok helyét, és akkor pár korszerű szólót át tudna engedni Győr Sopronba (RIR-ekre gondolok.)
Megoldható lett volna nyáron a pest megyei NEXT-ek elosztásával ez. Máshol is volt olyan, akit kérdés nélkül átültettek SRD-ről NEXT-re.
Hát szerintem biztos nem kéri vissza nagyon Győr, mivel ott már selejtezett kocsiról van szó, szóval gondolom marad, aztán vagy megy mint tartalék, vagy itt rohad szét a selejtsoron.
Én ma reggel a 6:45-kor Kismegyerről induló 6-os busszal mentem be a vasútállomásra, majd az óra 38-kor induló vonattal indultam Tatabányára. A vonat Komáromig jutott, ott biztberhibát jelentett a mozdonyvezető, és határozatlan idejű ácsorgást.
Bő egy óra múlva indultunk tovább egy másik vonattal, mert amazt már visszafordították Győrbe.
Mai nap még nem volt sok járat meghirdetve. Holnapi nap már érdekesebb lesz.
Ezt mondjuk mindig érdekesnek tartottam, hogy hivatalosan Sztrájk van, de ha sofőr elvállalja a járatot, akkor eléd jön a busz. Mint a lottózóban, vagy bejön - vagy nem.
----------------
Eközben Sopronban viszont az előző sztrájkhoz hasonlóan már hozzák a formát. Kimaradó helyi járatok miatt:
MRP-086 @7242
MRZ-374 @7071!
Csakhogy ne maradjanak "feladat" nélkül a helyi kocsik... :) Igaz, egy halom Inovell áll.
Kis érdekesség ha már ma meg holnap Nagy Volán sztrájk van elvileg:
Győr helyiben, a meghirdetett kimaradó buszok mennek, annak ellenére hogy fent van a Volánbusz honlapján, hogy itt ez és ez a busz marad ki. Nos erre példa, hogy a Pinnyédről 7:02-es 13-as busz az nem jött volna, nos ehhez képest pont akkor húzott el előttem. Kérdem én, minek hírdetjük meg, hogy az a busz ma nem jön, ha jött valójában? Mert azzal szívesen elmentem volna dolgomat intézni...
Akkor ezek szerint, holnap egy db busz se fog kimaradni Győrben? Mert ha ez így van akkor nyugodtan ki lehetne posztolni a Facebook-on hogy gyerekek itt nem lesz sztrájk mert beszariak vagyunk egy járatot kihagyni és elmenni egyet kávézni.
Viszont az idősek is sokszor lekezelőek a velem egyidősekkel. Értem itt a tizenhat éves korosztályra.
Az előttem hozzászólónak azért félig igaza van. Régen is hasonló témák mentek, visszanéztem a topikot ( még listázták a fordákat is ), de akkor még a többség nem unta annyira ezeket a sztorizásokat. Az, hogy mi a téma, attól függ leginkább, hogy honnan, mely térségből vannak leginkább jelen a topikon. Lásd: Fejér megye topik, 10/9 x dunaújvárosi téma van, nem fehérvári. Zala megyeibe inkább kanizsai, mint egerszegi. Itt a győri kissé visszaszorult utóbbi időben. Ami a soproni helyit illeti, szerintem is túl lett tolva a téli hónapokban, de azért ez betudható annak, hogy mivel itt gyakran van változás a helyi közlekedésben, van is mit megvitatni. Van például, mikor a 25 helyi kocsi nem tűnik elégnek, ezért áthelyeznek valahonnan vmit, majd aztán kiderül, hogy egy másik kocsi viszont csak innen megy el máshová. Télen vissza lett állítva a menetrend. Számos értékes hozzászólás bekerült mind szakmailag a menetrenddel kapcsolatban. Meg lett vitatva az utastájékoztatás. Helyzetjelentés az állománnyal kapcsolatban. Ezek egyik sem az Utas-hu-s razziázás szintje.
Egy szinten egyetértek, tényleg nem jó amikor ugyanazok a kérdések 100-szor megjelennek, hogy miért dolgozik ez az egyik helyett, az a másik helyett. Persze mindenki tudja, hogy melyik busznak hol kéne lennie...
Azonban úgy, hogy a hozzászólások száma nincs korlátozva, nem értem, hogy miért probléma, hogy ameddig nincs komolyabb téma, leírják azokat a "különlegességeket", amelyek egyik vagy másik város üzemegységeinél történnek. Szerintem nyugodtan át lehet pörgetni ezek felett, és legalább nincs hónapokig csend. Vannak akiket ez érdekel, szerintem ezzel sincs alapvetően baj, illetve az állomány állapota miatt ebből talán Sopronban van a legtöbb...
Nem csak itt a gond a topciok jelentős része már arról szól, hogy a brumimacis sulinet rátalált az utas.hu-ra és napi élvezeti cikknek tekintik, hogy beírják hogy nem az a rendszám van rajta, hanem másik, de miért és ő miért nincs tájékoztatva mert ez az életének az értelme...nem beszélve több egyét témával kapcsolatban, amit a karosszékben telefonnal a kezükben ügyködnek...ki is lehetne menni a mamahotelen kívülre ott is van ám világ.
Nem unalmas már, hogy itt a közösben lassan már minden egyes hozzászólás a soproni helyi járatról szól?
Megkérdezem: Ne nevezzük át a topikot erre? "Mi forog be helyköziből Sopron helyibe és mi helyiből helyközibe?" című volán-topikra.
Elnézést ezért a hangvételért de egyszerűen nekem a csőröm már anyira ba...a az, hogy a nagy büdös semmiről megy az értetlenkedésetek.
Tényleg, nem csak hozzád, hanem Ricsi127, Levizumi, meg tőled is ha lehet kérni, minden egyes hülyeséggel ne fárasszátok már a többi topiktársat!
100X le lett már írva, hogy Sopronban a sofőrproblémák, hiányok eredményezik azt, hogy sokszor a kettő üzem kisegíti egymást!
Nem került át semmilyen csuklós sehová, ugyanúgy megy minden. SRD-k helyköziben vannak, minden más helyi járaton. (Győrben hasonló pár plusz típussal kibővül). Megtennétek szóval, ha esetleg EC11, Inovell, 260-as vagy bármi furi jelenséget láttok helyközi állományból helyibe átpótoli, azt egyenként nem kérdezitek meg.
Hozzáfűzném, választ is ezért nem kaptok sosem, mert rajtatok kívül mindenki számára egyértelmű, hogy mi van. Nektek pedig már el lett mondva nagyon sokszor, hogy milyen "érdekességekre" is lehet számítani Sopronban.
Mondom. Lehet Sopronról beszélni, én is szívesen olvasom, ha valami hasznos dolgot ír be valaki (Utastájékoztatás, vagy menetrend esetleg archív képek), de ez az állandó 'mi mi helyett van kint' ez miért nem cserél helyet azzal, ez már nagyon lejárt lemez.
Sziasztok! Most este láttam az SRD-353-at helyin. Vitt egy 2-es járatot, de én szerintem volt az SRD-352 is helyin most. Esetleg valaki tudja miket vittek, és mi okból, mi helyett segítettek be? Sajnos az SRD-352-ön valamiért nincs GPS jel, és most pl. egy 27T-ről sincs GPS, ahol nehéz elképzelni az SRD-t
Jó a JXW, de azért abban is történnek hibák. Múltkor átéltem rajta azt, hogy mire a Lackner Kristóf utcából a Bánfalvi út, Besenyő utca megállóhoz ért a busz, meghalt rajta az egész műszerfal. Azóta ezt a problémát megoldották, de azért ezen is történnek érdekes dolgok.