Nekem 4 esetből 4x visszajött a rendszerhasználati díj. Első akalommal volt hosszabb, talaán 30 nap, mert nem adtam meg rögtön az elején a számlaszámot. Ezért javasoltam, hogy rögtön meg kell adni az első reklamációban, esélyr sem adva, hogy rákérdezzenek.
Akinek nem jött meg,annak azt javaslom, hogy adja be újra, mintha nem lett volna előzmény és adja meg benne a a számla adatait.
Pont így jártam. Vagy fél éve kértem pénzt, ugyanez a válasz jött, hogy jogosult vagyok, adjak bankszamlaszamot. Aztán azóta várok. Lehet lassan küldök nekik fizetési meghagyást.
Korrekt, ha attól a f.szságtól eltekintünk, hogy az utalás 14 nap után íródik jóvá. Nem, nem 14 nap után, hanem kvázi azonnal. (Ha olyan hülyék, hogy külföldi számláról utalnak magyar számlára, akkor max. 2 nap. Nagyon-nagyon max.) Azaz 14 (vagy ugye 12 nap) után utalnak. De a lehúzási kísérlet után miért is ne hazudnának még...?
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot Ügyfélszolgálati Osztályunkkal. Elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségek miatt.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy Ön jogosult 24.900 HUF összeg visszatérítésére.
A díjak kifizetésére két lehetőséget tudunk ajánlani:
1) A Wizz számlaszámára is kérheti a visszatérítést. Az összeg azonnal az Ön rendelkezésére áll egy éves felhasználási határidővel. A Wizz számláján lévő egyenleg terhére jegyeket foglalhat és fizethet ki, valamint vásárolhat kiegészítő szolgáltatásokat meglévő foglalásához, abban az esetben, ha Ön számlatulajdonosként szerepel a foglalásban.
VAGY
2) Fel tudjuk ajánlani a visszatérítést banki átutalással. Az összeget az Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk, amely utalástól számított 14 napon belül íródik jóvá. Amennyiben ezt az opciót választja, kérjük a következő banki adatokat írja meg nekünk a levelünk végén jelzett módon.
IBAN (nemzetközi számlaszám, csak külföldi bankszámla esetén)
SWIFT/BIC (bankazonosító, csak külföldi számlaszám esetén)
Bankszámlaszám (belföldi számlaszám esetén):
Számlatartó teljes neve:
Bank neve:
Bankszámla valutája:
Kérjük válasz levelébe, jelezni felénk melyik visszatérítési lehetőséget választja .
Várjuk mielőbbi válaszát. "
Ez így teljesen korrekt,az már más dolog,hogy miért vonták le.
Hivod őket az emeltdijas számon? Inkább ne, inkább írj egy emailt a bekeltetonek, az ingyenes, és 200 000 Ft alatti tételt már ők is be tudnak hajtani. Egy levél, aztán ha van időd elmész a tárgyalásra, ha nincs akkor megtartják nélküled is, max telefonon felhívnak ha kérdezni akarnak valamit az ügyben. Ezenkívül két hónapon belül, ami a valóságban inkább egy szokot lenni, már le is megy náluk az egész tárgyalás, ítélet.
biztos tul olcsonak találta a debrecen antalya jegyedet ezért dobta rá viccet félre téve mindig erőteljesen figyelni kell a bal oldalon mit ad hozzá es es ujra kell kezdeni ha valami nem stimmel egyébként hivni kell a vonalas űgyf szolgálatot biztos visszaadják most nem tudom a számát mert nem othon vagyok
Igen, az két külön fizetős tagsági. Ha normál jegyet veszel (nem csak olaszt, hanem amúgy bármilyet), de utána a Flexszel átteszed wdc-s jegyre, akkor a wdc árral fog számolni, feltéve hogy érvényes a wdc tagsági.