Elő kellene írni a retusátoroknak, hogy milyen típusokat csináljanak. Mert van értelme tucatnyi farosnak, háromtizenegynek, mikor nincs se egy hatvanas se egy csuklós hathuszas?
Az egyik helyközis csuklósunk BRF-923 kapott egy újabb esélyt, szinte új vázat kapott. A nyarat Gyöngyösön töltötte. A napokban fog kiszabadulni a forgalomba. Nagyon csini lett.
Anno, anno, még a cyber-kor hajnalán többek ELKezdhették ezeknek az összeírását is, akárcsak a néhai BU, BX, BY, BZ, stb... listák összeírását...
Több okból azok a listák sem lesznek sohasem teljesek... :(
Albához külhoni exrendszám nélkül még az alábbiakat írjad:
BPG-419, 605, 806, 949, 952, 987->GMY-337
CCP-305, 393, 394, 500, 797, 941, 960
CLY-015, 066
DPA-575
EUE-678
GKZ-106->GOX-122, GKZ-108
Ha valamit kihagytam, illetve egyéb sóhaj merülne fel, tudom ajánlani a főAlbás honlapot, ahonnan minimális altipus ismerettel kiszanálhatóak az exDajcs kocsik.
Mondjuk Szegeden van egy gyönyörű troli. De mégis "csak" troli. Meghallgatnám a hangját, meg az egész hangulatát...(Jó látni olykor-olykor közlekedő farost, 620-ast.)
Nekem is ez a legnagyobb szívfájdalmam. És építeni/megmenteni/ stb. se akar senki. (finanszírozási problémák) sajnálom, hogy ez a sorsa ennek a szemet és lelket gyönyörködtető magyar autóbusztípusnak.
Jó estét Mindenkinek! Ha jól látom korai, 5 ablakos 250-es. Lehet tudni valamit az előéletéről, illetve, hogy kb. hány darab is készült belőlük?
Volna egy kérdésem, még, vagyis kettő. Egy ismerősöm által vásárolt buszok számai, vagy legalábbis megközelítőleg pontosan leírva, szintén kéne mindkettő előélete, üzemeltetője, és ha lehet képek róluk.
Emitt a két szám: 260 02 1372 85
260 48 100 195
Remélem pontosak és nem hiányosak a számsorok, bár nem vagyok biztos benne.
Üdv! Van arról az interneten infó (esetleg valami tákolt térkép), hogy az Ikarus mátyásföldi gyártelepén lévő épületeknek mi volt a funkciójuk? Gondolok itt arra, melyik volt a fényező műhely, a végszerelő csarnok, ilyenek.
Zöld számlapos levegőnyomás légfesz mérő óra / műszer : 1 db 3000 Ft ( jobb oldali, az üvege belülről poros) ; 1 db 4500 Ft hibátlan, a képen a bal oldali az. Ezek a zöld órak sohasem voltak beépítve.