Laci, ne haragudj, de ez a Barkas lámpa dolog már szőrszálhasogatásnak tűnik.Nem OT-s a kocsi, és anno a járműveket mindenféle, épp kéznél levő szirszarral tuningolták...Pl az off Rába 831-es Wartburg fényszórói helyett Moszkvics, meg Latvia, meg Avia fényszórók kerültek sokszor a lökhárítóba. Attól az a jármű még Rába 831.On.
Na ennek örülök, hogy Szegeden laksz. Bár ha privátban leszögezted volna nekem ezt akkor nem szólok bele így a témában. Én kérek alázatos elnézést tőled. De csak jobb tudni a dolgokat így pontosan most már! :)
Igen lehetséges a feltevésed miszerint a jó MAGYAR vas gyorsabban indul be. Az új technikák körülményesek, már láttam olyat is itt Szegeden, hogy a Mercedes Connectonak le esett a fordulat száma és vissza váltott, pedig határérték fölött volt a váltási zónának. Na meg rövidek az áttételek bennük, az Ikarus meg adja a frontot és halad, ha jól van beállítva.
Ma a reggeli nagy dugóban volt szerencsém megcsodálni az egyik 280-as elején az emblémát: "208"... A szerelők ennyire nem törődnek a dologgal, vagy csak kimerültségükben, fáradtság miatt sikerül így? Persze ennél nagyobb gondja senkinek ne legyen mint ez, főleg hogy a világon kb. senkit nem zavar, na de azért elég érdekes így...
Illetve az lehetséges, hogy az Ikarus buszok "gyorsabban" mennek a 7E vonalán, mint a Mercedes és a Volvo buszok? Valahogy gyorsabbnak érzem a megérkezésem a buszainkkal, mint a másik kettővel. Lehet, hogy csak bebeszélem magamnak, de esélyesnek látom hogy "jobban" gyorsítsanak és lassítsanak, mint a modernebbek.