Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86369

Előzmény: BPI-553 (86368)
BPI-553 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86368

Folytatnám a sort a lengyel vendégeink Ikarusával. :-)

Előzmény: bop308 (86359)
LMB-706 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86367

Úgy, hogy még a gyárban átépítették a prototípust, az pedig külön altípust ért. 

Előzmény: Törölt nick (86366)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86366

Hogyhogy? Mármint hogy lett az első kocsi a második is?

Előzmény: norbee601 (86363)
siófoki35 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86365

Ikarus ZZZ :D

Előzmény: bop308 (86359)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86364

Áh, mostmár értem. Köszönöm a válaszokat. :)

norbee601 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86363
Nem, az a 222 amiről itt sokszor szó volt az a K2 (és mint kiderült a munka közben, a K1 is ugyanaz a kocsi volt)
LMB-706 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86362

FIS-292 ex AZA-894 ex BX 01-48, Ikarus 222.K3, 1979. 

A legelső rendszámából ítélve csak 1986-ban állt hivatalosan is forgalomba, előtte pedig demóbusz volt. 

Előzmény: ckg471 (86360)
bop308 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86361

222.K3

egykori derecskei gép.

Előzmény: ckg471 (86360)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86360

Ez az a 222-es, amiről más sokszor szó volt itt? Nem tűnik annak...

Előzmény: bop308 (86359)
bop308 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86359

Nos, mivel Polgárról még egy kép sem volt (nem mintha baj lenne), megtörném a csendet, eme különleges aprósággal.

LMB-706 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86358

Egyiket sem. 

Előzmény: Snake-Mojzi (86355)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86357
Némi műanyagtól eltekintve 200-as a Classic is.... (meg kicsi modernizálás amiket viszont beépítettek a sima 200-asokba is lásd Kisalföld Volán HNF-498, IAA-k...)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86356

A C83-as nem 200-as, hanem CLASSIC, tehát nem számít. :)

Előzmény: Snake-Mojzi (86355)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86355

Kérdés, hogy gyári kocsinak tekintjük-e a 2004-es tunéziai 283-asokat meg az utólag befejezett (2006?) rába motoros, fehér C83-ast.

Előzmény: RIKA424 (86347)
Minimodel Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86354

Sziasztok!

 

Köszönöm a tippet, bejött, Kecskeméten sikerült egy kis nosztalgiautazást tennem egy 266-ossal. Bár esett az eső ez mit sem számított. A BPF-090-nel volt szerencsém majd egy órán keresztül utazni, és ezúton is szeretnék köszönetet mondani még egyszer a gépkocsivezetőnek, aki nagyon segítőkész és rendes volt. Természetesen gyüjtöttem az adatokat, hiányzó részletek is meglettek és sok helyre leültem a buszon, mindenhonnét kipróbáltam újra, mint annak idején iskolás koromban. Szuper volt.

RIKA424 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86353

Ha lenne pénzem, az utolsó-utolsót azééé' hazahoznám.

 

 

Előzmény: EKW-531 (86352)
EKW-531 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86352

Itt egy "kerítés" belőlük:

 

Előzmény: RIKA424 (86347)
dud998 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86351

Köszönöm szépen! :-)

Előzmény: RIKA424 (86347)
masterboy69 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86350

Ezek is Atlas-os buszok? Én úgy tudom az Ikarusokközűl már csak a 620-as lesz. Hiányolom a 80-as évekbeli Karosat,Jelczet,Autosant stb.

Előzmény: Törölt nick (86325)
Dzsokko Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86349

Tisztelt Urak!

KM ó jeladóval eladó, Új!  Tel: 0620-9-888-557.

BPO-105 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86348

:D

Persze szép is lenne, ha lepapírozták volna új VIN-nel, de asszem ez kissé bonyolult amúgy is, mert úgy hallottam, a tető megmaradt az eredetiből.

Előzmény: HBweb hu (86346)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86347

Melyik a legutolsó legyártott 200-as?

 

------------------

Nálam ez :

 

 

 

 

Dusanbe városában közlekedik.

 

Az "utolsó" meghatározásánál azért vannak viták, mert - szerintem - a Tádzsikisztánnak (Dusanbe) gyártott 3 db Ikarus-280-as az utolsó újonnan gyártott Ikarus, de..............

 

De.

 

De való igaz, hogy ezek az "utolsónak gyártott" kocsik ELŐTT , a Gemenc és más Volánok számára gyártott (256 ?? vagy C56??) kocsik közül párat - minőségi kifogások miatt -  nem sikerült első körben átadni a megrendelőknek és bár előbb készültek mint a Dusanbei három 280-as, mégis utóbb adták át őket.

 

 

Előzmény: dud998 (86340)
HBweb hu Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86346

Jó eséllyel a BPI-722. „Gyártó”: BKV VJSz. Kft. 

Előzmény: dud998 (86340)
chabie Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86345

pumukli89 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86343

Köszönöm.

Előzmény: BPO-105 (86342)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86342

Csak az alsó az, a többi 66-os.

De az old-ikarus-hu-n amúgy is ott van mindegyik.

Előzmény: pumukli89 (86338)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86341

Tényleg csak szűk kör tudta hogy készül. (Kolléga az illető de én is sem tudtam róla rögtön) Igazából engem is meglepett mert nagyon bizonytalan volt a jövetel, mivel első km-ek voltak és tartottak tőle hogy előjöhet valami. ( félelmük nem volt alaptalan ugyanis kuplung gondjuk adódott ahogy kimozdultak a parkból délután)  Van még munka a busszal, de ezt mondták is hogy emiatt nem terveztek jönni. Mindenesetre nagyon szép lesz.

Előzmény: Törölt nick (86336)
dud998 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86340

Sziasztok!

 

Melyik a legutolsó legyártott 200-as?

 

Üdv: dud998

éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86339

Néhányan. De direkt kérte a tulaj, hogy ne reklámozzuk sehol.

Előzmény: Törölt nick (86336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!