Keresés

Részletes keresés

IKARUS 222 K 2-BX-46-80 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86378

IKARUS 260.00

IKARUS 222 K 2-BX-46-80 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86377

Köszönet Antal Gábor és Id Szatmári Ferenc barátaimnak,hogy két napig élvezhettem eme csodálatos gép minden porcikáját!

 

Sajnos a profifotós erről is lemaradt!

 

IKARUS 222 K 3 PROTOTÍPUS - 1979.

RIKA424 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86376

Leginkább  Magyarországon  és  a  Szuban.

 

---------------

 

Köszönöm.

 

Anno egyetlen ilyen ajtóelrendezésű 66-t se láttam ami közforgalomban közlekedett.

 

Természetesen a TSz barkácsok között minden volt.

 

 

Előzmény: Törölt nick (86373)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86375

Ezen a két Ikarus 66-oson kívül még hány darab található az országban, roncs állapotban? Én kéttőt sejtek, az ex. Kaposos 66-os, illetve Nullásé - Feltéve, ha ez utóbbiból van még valami...

FAV 20 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86374

A pótkocsisról tehetnél fel képet. Nagyon megköszönném.

 

 

Előzmény: Oleever07 (86371)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86373

Leginkább  Magyarországon  és  a  Szuban.

A  konkrét  kocsi a  Gödöllői  Egyetemé   volt.

 

Előzmény: RIKA424 (86372)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86372

Az elöl egy ráncajtós Ik-66-k melyik országban közlekedtek ?

 

 

Előzmény: Oleever07 (86371)
Oleever07 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86371

+ álljon itt Magyarország immáron két Ikarus 66-osa is. :-)

 

  

 

Ezzel a két képpel pedig szeretném megköszönni minden rendezőnek a nagyszabású szervezést! :-)

 

  

Előzmény: Oleever07 (86370)
Oleever07 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 86370

Részemről legyenek itt a németek is! :-)

 

Előzmény: BPI-553 (86368)
BPI-553 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86369

Előzmény: BPI-553 (86368)
BPI-553 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86368

Folytatnám a sort a lengyel vendégeink Ikarusával. :-)

Előzmény: bop308 (86359)
LMB-706 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86367

Úgy, hogy még a gyárban átépítették a prototípust, az pedig külön altípust ért. 

Előzmény: Törölt nick (86366)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86366

Hogyhogy? Mármint hogy lett az első kocsi a második is?

Előzmény: norbee601 (86363)
siófoki35 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86365

Ikarus ZZZ :D

Előzmény: bop308 (86359)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86364

Áh, mostmár értem. Köszönöm a válaszokat. :)

norbee601 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86363
Nem, az a 222 amiről itt sokszor szó volt az a K2 (és mint kiderült a munka közben, a K1 is ugyanaz a kocsi volt)
LMB-706 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86362

FIS-292 ex AZA-894 ex BX 01-48, Ikarus 222.K3, 1979. 

A legelső rendszámából ítélve csak 1986-ban állt hivatalosan is forgalomba, előtte pedig demóbusz volt. 

Előzmény: ckg471 (86360)
bop308 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86361

222.K3

egykori derecskei gép.

Előzmény: ckg471 (86360)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86360

Ez az a 222-es, amiről más sokszor szó volt itt? Nem tűnik annak...

Előzmény: bop308 (86359)
bop308 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86359

Nos, mivel Polgárról még egy kép sem volt (nem mintha baj lenne), megtörném a csendet, eme különleges aprósággal.

LMB-706 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86358

Egyiket sem. 

Előzmény: Snake-Mojzi (86355)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86357
Némi műanyagtól eltekintve 200-as a Classic is.... (meg kicsi modernizálás amiket viszont beépítettek a sima 200-asokba is lásd Kisalföld Volán HNF-498, IAA-k...)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86356

A C83-as nem 200-as, hanem CLASSIC, tehát nem számít. :)

Előzmény: Snake-Mojzi (86355)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86355

Kérdés, hogy gyári kocsinak tekintjük-e a 2004-es tunéziai 283-asokat meg az utólag befejezett (2006?) rába motoros, fehér C83-ast.

Előzmény: RIKA424 (86347)
Minimodel Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86354

Sziasztok!

 

Köszönöm a tippet, bejött, Kecskeméten sikerült egy kis nosztalgiautazást tennem egy 266-ossal. Bár esett az eső ez mit sem számított. A BPF-090-nel volt szerencsém majd egy órán keresztül utazni, és ezúton is szeretnék köszönetet mondani még egyszer a gépkocsivezetőnek, aki nagyon segítőkész és rendes volt. Természetesen gyüjtöttem az adatokat, hiányzó részletek is meglettek és sok helyre leültem a buszon, mindenhonnét kipróbáltam újra, mint annak idején iskolás koromban. Szuper volt.

RIKA424 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86353

Ha lenne pénzem, az utolsó-utolsót azééé' hazahoznám.

 

 

Előzmény: EKW-531 (86352)
EKW-531 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86352

Itt egy "kerítés" belőlük:

 

Előzmény: RIKA424 (86347)
dud998 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86351

Köszönöm szépen! :-)

Előzmény: RIKA424 (86347)
masterboy69 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86350

Ezek is Atlas-os buszok? Én úgy tudom az Ikarusokközűl már csak a 620-as lesz. Hiányolom a 80-as évekbeli Karosat,Jelczet,Autosant stb.

Előzmény: Törölt nick (86325)
Dzsokko Creative Commons License 2013.09.15 0 0 86349

Tisztelt Urak!

KM ó jeladóval eladó, Új!  Tel: 0620-9-888-557.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!