Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86465

Meglet csinálva, Polgáron is ott volt, világoskék.

Előzmény: EKM-765 (86459)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86464

Mert van ma olyan magyar (nem nemzeti) autóbusz, ami eladható?

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (86462)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86463

Van sajnos...nyilván kinek ez tetszik kinek az tetszik... néha olyan elképesztő járatokon mennek ezek nálunk, hogy hihetetlen...nem szeretem őket :(

Előzmény: alex0077 (86453)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86462

Miért?

Előzmény: LMB-706 (86449)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86461

Szegede mi volt a bajja?

Előzmény: bop308 (86457)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86460

Ez tuti,csak ez miatt?

Előzmény: bop308 (86457)
EKM-765 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86459

Van egy Ik 66 amely korábban a Kaposnál állt majd elkerült onnan és valakik nekiálltak de azóta kuss van. Végül mi lett vele?

Előzmény: bop308 (86457)
EKM-765 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86458
Előzmény: Törölt nick (86456)
bop308 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86457

Ha viszonylag kiterjedt a kapcsolatrendszere, akkor vesz egy roncsot és felújítja azt és olcsóbbra kijön, mint ezt megvenni és felújítani. Merthogy arra szorul ez is, azért lett eladva Szegedről.

Előzmény: Törölt nick (86446)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86456

Csuklós faros?

Előzmény: pumukli89 (86455)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86455

A csuklósra gondoltál?

Előzmény: 504LACI (86451)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86454

És azoknál egyszerűbben kinéző, csúnyább, gányabb és rosszabb busza nincs is a cégnek.

Előzmény: alex0077 (86453)
alex0077 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86453

Szerintem az ikarus-Arc buszok jobban néznek ki mint ez a fajta. És a borsod volának van is jópár belőle. 

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (86440)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86452

És annyira nagyon nem ritka. Bár nem tudom, hány darab lehet belőle, mármint az 55-ös típusból felújítva, de én 30-50 közé saccolnám. Egy 180-556-557 na az, az ritka! A 303, 555 stb megint nagyon ritka. Ez nem annyira.

Előzmény: Törölt nick (86450)
504LACI Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86451

Én tudok, de az kicsit drágább. Viszont szebb is.

Előzmény: Törölt nick (86450)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86450

Naggyon ritka. Én nem tudok  töb eladót.

Előzmény: Törölt nick (86448)
LMB-706 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86449

sokkal eladhatóbbak lennének nem?

 

Nem. 

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (86440)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86448

Öööö... Nem! Egy komoly gyűjtő, vagy múzeum ennél nem sookal ad többet érte, és lehet, hogy ez is sok...

Előzmény: Törölt nick (86446)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86447

"Hüjeacsákipityubá",Dunaújvárosban.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86446

Felbecsülhetetlen muzeális érték!  Egy komoj  gyüjtö  vagy  muzem ennek az  5  vagy 10 szeresét  is megadja!!

Előzmény: LMS-640 (86437)
CLY-802 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86445
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86444

Szerintem is van jövője! Úgy kellene mint anno a 200-as család. 
Egy és ugyanaz a design a kasztnin de lenne belőle:

Autóbusz: csuklós-szóló-városi-elővárosi-----távolsági
Trolibusz

Ez szép álom de egy darabik az is marad szerintem. De látok benne fantáziát!

Előzmény: harajukushinobi (86443)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86443

IKARUS 398 (GDK-107) és norbee601 .:

Igen igazatok van és ami a legjobb az egészben, hogy nem is kell módosítani egy dízeleshez képest a vázat. Eleve duo váz a hátulja, és maximum apró változást kell csinálni a beltérben/motortérben a dízelhez képest. :)

Ez az Ikarus ha befut, akkor lesz jövője minden modellnek amiket elterveznek majd egyszer. Csak a tendereket úgy kéne ki írni hogy lehessen is indulni. Annak is meg volt szerintem az oka, hogy most nem indultak az új troli pályázaton a BKV/BKK ki íráson.

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (86440)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86442

Az nagyon szuper lenne. Az eddigi design elég...hogy is mondjam...gyenge. De ennek a belseje is és a külseje is csúcs. Nagyon tetszik nekem. A műszerfal a belső üveg elemeken az IKARUS feliratok. Kívül a fényszóró elrendezés. Látszik, hogy ez komoly verítékes munkával lett megtervezve. Ez egy komolyabb európai buszgyártónak feladhatja a leckét ...végre... tudunk "mi" ilyet is.

Előzmény: norbee601 (86441)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86441

Elvileg ami ezután készül dízel, az is így fog kinézni.

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (86440)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86440

Nem azért a két forintért de...én az új IKARUS-ARC buszokat is ilyen kasztnival gyártanám...sokkal eladhatóbbak lennének nem? Csúcs ez a design kívül belül 5csillagos.

Előzmény: harajukushinobi (86439)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86439

Ikarus 187.02Tr
T-450





ckg471 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86438

Kiváncsi vagyok, mennyiért vette meg az, aki most el akarja adni...

Előzmény: LMS-640 (86437)
LMS-640 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86437

A kicsit több, mint 31 millió reális ár lenne érte?

Előzmény: kikó (86435)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86436

No ez gyors volt.

Előzmény: kikó (86435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!