Az könnyen lehet, de tudtommal Felsődobszára nem jár be (itt dolgozik párom édesanyja). Ők csak kiránduláskor használják a buszt. Amikor én fotóztam, akkor is Miskolcra mentek vele, színházba.
Az abaújkéri Wesley busza sokat megy, naponta hozza-viszi a környék iskolásait, 15 körüli települést felfűzve. Közel van a 200-hoz a napi km-teljesítménye.
Az abaújkéri Wesley János Intézményé a busz, amit én fotóztam Hernádkércsen és Kiskinizsen (ami a phototranson is fent van.) Párom édesanyja abban az iskolában tanít, amit a Wesley átvett, így a buszt kirándulásokra szokták használni. Nagyon ramaty állapotban van amúgy...
Azon a bizonyos lengyel lapon már egy abaújkéri céget írnak tulajként, és a képen sincs már rajta a Szaki Tours felirat. De hogy az, amit egy hete láttam, nem azonos azzal a busszal, az hóttzicher.
Még valami: miféle gép járkál FKL-790-es rendszámmal jelenleg Borsodban? Gondolom, nem az eredeti, mert teljesen máshogy néz ki, valamint van a szélvédőn egy uniós rendszámhoz tartozó matrica is.
A 284-es is komoly technológiai kihívás volt anno. Becsuklásgátló stb... nem hogy 30 évvel azt megelőzően. Jópofák ezek a "fotóboltos" termékek de mint valami ragály, állandóan kísértenek. Nekem csak az a visszatérő kérdésem, hogy egy korai gyártású(1955-59) 55-öst vagy 66-ost érdemben restaurálnak-e már valahol?
Én úgy tudom, hogy azért. Költeni kellett volna rá, mert a felújítás nem tegnap volt, de a tulajnak nem volt kerete rá. Gondolom azt meg nem akarta végignézni ahogy a kezei között pusztul le a busz.