Keresés

Részletes keresés

HCA-758 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86495

Az könnyen lehet, de tudtommal Felsődobszára nem jár be (itt dolgozik párom édesanyja). Ők csak kiránduláskor használják a buszt. Amikor én fotóztam, akkor is Miskolcra mentek vele, színházba.

Előzmény: Racilaci (86494)
Racilaci Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86494

Az abaújkéri Wesley busza sokat megy, naponta hozza-viszi a környék iskolásait, 15 körüli települést felfűzve. Közel van a 200-hoz a napi km-teljesítménye.

Előzmény: HCA-758 (86491)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86493

No most már tényleg berakom a képet, pedig nem terveztem.

Kéretik elnézni, hogy olyan, amilyen, de mivel az a veszély fenyeget, hogy soha többé nem látom, ezért elkattintottam.

Előzmény: HCA-758 (86491)
CLY-802 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86492
HCA-758 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86491

Az abaújkéri Wesley János Intézményé a busz, amit én fotóztam Hernádkércsen és Kiskinizsen (ami a phototranson is fent van.) Párom édesanyja abban az iskolában tanít, amit a Wesley átvett, így a buszt kirándulásokra szokták használni. Nagyon ramaty állapotban van amúgy...

Előzmény: BPO-105 (86487)
BvZ Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86490

Vaterán van egy jó árban, két nap múlva jár le a licitálás. Hátha szerencséd van... 

 

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elemek/matrica_emblema/ikarus_emblema_1804182128.html

Előzmény: kite89 (86489)
kite89 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 86489

Sziasztok! Érdeklődnék, valakinek nincs felesleges Ikarus felirata és számok a homlokfalról?

CLY-802 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86488
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86487

Azon a bizonyos lengyel lapon már egy abaújkéri céget írnak tulajként, és a képen sincs már rajta a Szaki Tours felirat. De hogy az, amit egy hete láttam, nem azonos azzal a busszal, az hóttzicher.

Előzmény: LMB-706 (86486)
LMB-706 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86486

Az egy nyírbátori illetőségű, fehér 250-es volt. Csak azt tudtuk eddig, hogy a Szaki Tours eladta. 

Előzmény: BPO-105 (86484)
Zahnrad Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86485

Formatervben, kivitelben és minőségben is Ikarus, nem hoz szégyent a nagy elődökre:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=488411331254655&

set=a.231732426922548.50578.231712766924514&type=1&theater

BPO-105 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86484

Még valami: miféle gép járkál FKL-790-es rendszámmal jelenleg Borsodban? Gondolom, nem az eredeti, mert teljesen máshogy néz ki, valamint van a szélvédőn egy uniós rendszámhoz tartozó matrica is.

BPO-105 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86483

Egy gyors kérdés: Polgáron melyik busz volt kinn AVC-930-as rendszámon? Gyári táblát nem láttam, de úgy sejtem, valami nem stimmel.

--==Ikarus 55==-- Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86482

Egy ~1957ből való 55-ös ismert még.

Előzmény: Törölt nick (86476)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86481

Rosszul  tudod.Más  volt a  háttérben, de  ez már  nem  ennek a  fórumnak  a  témája.

 

Előzmény: bop308 (86471)
LMS-640 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86480

Egy ilyet találtam, szóval elvileg létezik.

Előzmény: Törölt nick (86479)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86479

Már legalább tervben létezik valahol/valakinek a fejében ilyesmi?

Előzmény: RIKA424 (86477)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86478
Előzmény: --==Ikarus 55==-- (86475)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86477

Nekem csak az a visszatérő kérdésem, hogy egy korai gyártású(1955-59) 55-öst vagy 66-ost érdemben restaurálnak-e már valahol?

 

------------------

 

Korai 66-ról nem is hallottam még, hogy megmaradt.

 

A legnagyobb durranás az lenne/lesz aki egy 601-est fog restaurálni.

 

 

 

 

Előzmény: --==Ikarus 55==-- (86475)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86476

A Kisalföld farosán és a cseh roncson kívül lehet egyáltalán tudni ilyen korai farosról?

Előzmény: --==Ikarus 55==-- (86475)
--==Ikarus 55==-- Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86475

A 284-es is komoly technológiai kihívás volt anno. Becsuklásgátló stb... nem hogy 30 évvel azt megelőzően. Jópofák ezek a "fotóboltos" termékek de mint valami ragály, állandóan kísértenek. Nekem csak az a visszatérő kérdésem, hogy egy korai gyártású(1955-59) 55-öst vagy 66-ost érdemben restaurálnak-e már valahol?

Előzmény: bi-02 (86473)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86474

Elméleti lehetőség végig megvolt rá, és nem tartom kizártnak, hogy a SZU-ban meg is valósulhatott. 

Előzmény: bi-02 (86473)
bi-02 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86473

Ne vicceljetek már... :))

Még valaki elhiszi ezt a csuklós farost.

Előzmény: Törölt nick (86472)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86472

De az alapján, amit írtál, jelenleg is létezik valahol egy felújított csuklós faros?

Előzmény: pumukli89 (86467)
bop308 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86471

Én úgy tudom, hogy azért. Költeni kellett volna rá, mert a felújítás nem tegnap volt, de a tulajnak nem volt kerete rá. Gondolom azt meg nem akarta végignézni ahogy a kezei között pusztul le a busz.

Előzmény: pumukli89 (86460)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86470
CLY-802 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86469
alex0077 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 86468

Azért a Man-ok se húde jók. Nem is vettek többet! 

Előzmény: Törölt nick (86454)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86467

1951-1953 között volt a próbajárat.A KÖTUKI szerint forgalomra alkalmas minősítést kapott.

Előzmény: Törölt nick (86456)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.20 0 0 86466

Nem, az nagyon nem az. Az ex. Kapos 66-os volánnál szolgált, az egri a gödöllői egyetemnél. Az ex. Kaposnak két ajtaja van, az egrinek egy.

Előzmény: Törölt nick (86465)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!