Keresés

Részletes keresés

Scatty29 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86542

Csak úgy.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86541
Téma? Ide való?
Előzmény: BPO-105 (86539)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86540

Én voltam,csak a reakciókra voltam kiváncsi.Természetesen,nem létezett./A szöveget poénból 504 Laci-nak írtam/Úgy gondoltam,viccre veszi mindenki.

Előzmény: Törölt nick (86526)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86539

Voltak amúgy máshol is érdekes megoldások a tolócsukló kitalálása előtt: -> és utána a kép.

Szerintem ebből elég egyértelmű, hogy nem tolócsuklós.

Előzmény: Törölt nick (86537)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86538

Kell még egy akármilyen tolócsuklós busz, és meg is van ami kell. (Magát a csuklót kell még legyártani)

 

1. Macera.

2. Minek.

Előzmény: norbee601 (86536)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86537
Ez nem tolócsuklós! :D
Előzmény: norbee601 (86536)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86536

Kell még egy akármilyen tolócsuklós busz, és meg is van ami kell. (Magát a csuklót kell még legyártani)

 

Voltak amúgy máshol is érdekes megoldások a tolócsukló kitalálása előtt:

 

Előzmény: krepsz_zoltan (86535)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86535

Addig megy itt a poénkodás ezzel a csuklós farossal, amíg a végén valaki komolyan veszi a hülyéskedést...

 

A "keringő fotóknak" semmi köze a valósághoz, de még a vélt legendákhoz sem. Ez egy többféleképpen színezett Photoshop kreálmány (ahogy itt a topikban már korábban is leírták), jópofa így látni ezt a fantázia szülte buszt, de ennyi, semmi valóságalapja. Ahogy annak sem, hogy Mátyásföldön valaha ilyennel komolyan kísérleteztek. Volt éppen elég probléma a K180-assal, pedig ott még a farmotor sem bonyolította a dolgot.

 

A "simán megvalósítható lenne" addig stimmel, hogy két 55/66 roncsot elvágni, még donor is akadna, na de utána? Azért azt megnézném, hogy valaki otthon tolócsuklóst barkácsol, vagy a 180-as mintájára padló alatti motorosra alakít át egy farost :-O És ugyan a saját pénzén mindenki azt csinál, amit akar, de ennek azért nem sok értelme lenne - ha egyáltalán. Felesleges erről ennyit beszélni.

Előzmény: norbee601 (86534)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86534
Simán megvalósítható lenne a csuklós Faros, ma már megvan minden hozzá.

Azt viszont kizártnak tartom hogy keresztülveri az NKH-n....

Egyszerűbb lenne német rendszámmal próbálkozni.

Egyébként keringenek legendák róla hogy volt ilyen összerakva Mátyásföldön (végülis el tudom képzelni, kisérleteztek ott sok mindennel) de a keringő fotók biztos hogy nem arról készültek.
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86533

Én azt   hallottam, hogy  az egyik  veterántulaj    már  volt  ilyen  ötlettel a NKH átépítésekkel  foglalkozó osztályán a Komócsin  utcában.

A  Lantában  biztos  megtudnák  csinálni a  tervek  alapján.

 

Előzmény: krepsz_zoltan (86529)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86532

Persze! Ez akkora badarság, némi műszaki hozzáértés sem ártana, egy ilyen több évtizedes konstrukcióba beleálmodni a tolócsuklós technikát.

Előzmény: harajukushinobi (86530)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86531

Kár lenne energiát, és anyagi forrást fordítani  egy soha nemlétezett járműre, akkor sokkal inkább egy FAÜ csuklóst (IK60), Mélyépítő Vállalat bodegái még itt ott fellelhető, sokkal nagyobb attrakció lehetne!

Előzmény: krepsz_zoltan (86529)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86530

Elméletileg nincs sok akadálya, gyakorlatilag meg minden adott hozzá hogy lehessen egy csuklósat csinálni. 

Előzmény: krepsz_zoltan (86529)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86529

Még a végén valaki összerittyent egyet két roncsból... na, akkor esne le az álla mindenkinek :-DDD

Előzmény: BHJ-962 (86523)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86528

Gratula! Te vagy (idáig) egyedül,aki észrevette a lényegét.

Előzmény: BPO-105 (86527)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 86527

:D

Előzmény: BHJ-962 (86523)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86526

Meg a fánnál is látszik a fotóbolt... Kollega valami olyasmit említett, hogy "a csuklósra gondolsz?" Na, a kérdés ez, milyen csuklósra?

Előzmény: BHJ-962 (86523)
FAV 20 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86525

A virágnál lehet látni, hogy kamu.

Előzmény: BHJ-962 (86523)
ckg471 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86524

Hát, elfogná a sírás, ha egyszer meglátná Mátyásföldet... :(

Előzmény: vt976 (86522)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86523

Persze,hogy van,nagyon kevesen láthatják,de egy élelmes fotósnak sikerült egyszer lekapnia.(egyszer vigyázatlanok voltak a tulajok és mosás után kinthagyták egy kicsit száradni a napon)

Figyelem! A képet csak nézni szabad megosztása,felhasználása büntetést von maga után !!

(tesék,tovább haladni,nincs itt semmi látnivaló !! )

:-))

 

Előzmény: Törölt nick (86472)
vt976 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86522
KápCity Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86521
Se18 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86520

Szombathelyről a Zséder szokott mindenfelé pótolni, pl. Békéscsaba - Szeged térségében is, itt OFF Neoplanokkal.

Előzmény: Törölt nick (86518)
GRY-569 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86519

Így valahogy szebb volt.. 

Előzmény: Balázs1 (86506)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86518

Ha ugyanaz az alvállalkozó, amelyikkel utaztam a minap (szombathelyi cím volt a buszon), nem ez lesz az első Szombathelytől távoli vonatpótlása. Igaz, az egy Neoplan volt, amit kifogtam.

Előzmény: RIKA424 (86511)
504LACI Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86517

Szerintem van erre megoldás papíron. Legalábbis már láttam ilyet :)

Előzmény: RIKA424 (86514)
suraki1 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86516

Az a pici felirat a 31-311-eseknél volt jellemzően, az oldalukon.

Előzmény: Törölt nick (86505)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86515

Igen.

 

A MÁV-START is nagy franc....................:-)))

 

Jár 120-240 ülőhelyes vonatokkal,(amit fizettett a minisztériummal)  de ha pótolni és neki fizetni kell,  akkor mindjárt elég 1 db min. 45 ülőhelyes busz.

Előzmény: norbee601 (86513)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86514

Vagy keres az adott helyen egy alvállalkozót. Fog találni.

 

--------------------

 

 

A MÁV szerződéseknél (vonatpótlás) csak a MÁV engedélyével vonhatsz be újabb alvállalkozót.

Általában nem engedélyezik.

 

 

Előzmény: 504LACI (86512)
norbee601 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 86513

Abból itélve, hogy egy darab busz a pótlás, gondolom pótol napi 4-5 Bz-s vonatot 5-10-20 utassal. Ráadásul csak hétvégéken. Azért az nemakkora mutatvány, ennyit simán bírnia kell egy 250-essel (némi pótalkatrész,szerszám meg elfér alul a csomagtérben).

 

Az árvízi Győr-Tatabánya pótláson is dolgozott egy 250-es (HMJ-525), és az tényleg erőltetett menet volt, néha tényleg púposra kitömve.

Előzmény: RIKA424 (86511)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!