Addig megy itt a poénkodás ezzel a csuklós farossal, amíg a végén valaki komolyan veszi a hülyéskedést...
A "keringő fotóknak" semmi köze a valósághoz, de még a vélt legendákhoz sem. Ez egy többféleképpen színezett Photoshop kreálmány (ahogy itt a topikban már korábban is leírták), jópofa így látni ezt a fantázia szülte buszt, de ennyi, semmi valóságalapja. Ahogy annak sem, hogy Mátyásföldön valaha ilyennel komolyan kísérleteztek. Volt éppen elég probléma a K180-assal, pedig ott még a farmotor sem bonyolította a dolgot.
A "simán megvalósítható lenne" addig stimmel, hogy két 55/66 roncsot elvágni, még donor is akadna, na de utána? Azért azt megnézném, hogy valaki otthon tolócsuklóst barkácsol, vagy a 180-as mintájára padló alatti motorosra alakít át egy farost :-O És ugyan a saját pénzén mindenki azt csinál, amit akar, de ennek azért nem sok értelme lenne - ha egyáltalán. Felesleges erről ennyit beszélni.
Simán megvalósítható lenne a csuklós Faros, ma már megvan minden hozzá.
Azt viszont kizártnak tartom hogy keresztülveri az NKH-n....
Egyszerűbb lenne német rendszámmal próbálkozni.
Egyébként keringenek legendák róla hogy volt ilyen összerakva Mátyásföldön (végülis el tudom képzelni, kisérleteztek ott sok mindennel) de a keringő fotók biztos hogy nem arról készültek.
Kár lenne energiát, és anyagi forrást fordítani egy soha nemlétezett járműre, akkor sokkal inkább egy FAÜ csuklóst (IK60), Mélyépítő Vállalat bodegái még itt ott fellelhető, sokkal nagyobb attrakció lehetne!
Persze,hogy van,nagyon kevesen láthatják,de egy élelmes fotósnak sikerült egyszer lekapnia.(egyszer vigyázatlanok voltak a tulajok és mosás után kinthagyták egy kicsit száradni a napon)
Figyelem! A képet csak nézni szabad megosztása,felhasználása büntetést von maga után !!
(tesék,tovább haladni,nincs itt semmi látnivaló !! )
Ha ugyanaz az alvállalkozó, amelyikkel utaztam a minap (szombathelyi cím volt a buszon), nem ez lesz az első Szombathelytől távoli vonatpótlása. Igaz, az egy Neoplan volt, amit kifogtam.
A MÁV-START is nagy franc....................:-)))
Jár 120-240 ülőhelyes vonatokkal,(amit fizettett a minisztériummal) de ha pótolni és neki fizetni kell, akkor mindjárt elég 1 db min. 45 ülőhelyes busz.
Abból itélve, hogy egy darab busz a pótlás, gondolom pótol napi 4-5 Bz-s vonatot 5-10-20 utassal. Ráadásul csak hétvégéken. Azért az nemakkora mutatvány, ennyit simán bírnia kell egy 250-essel (némi pótalkatrész,szerszám meg elfér alul a csomagtérben).
Az árvízi Győr-Tatabánya pótláson is dolgozott egy 250-es (HMJ-525), és az tényleg erőltetett menet volt, néha tényleg púposra kitömve.