A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Mondjuk érdekes, hogy a Volánok közül pl. a BpGo-ba bekerültek egy ideje a gödöllői, váci, és ercsi helyijáratok is. :) De amúgy igen, ha leterheltség a probléma oka, le kéne választani az regionális Volánt és a Hévet, Mávot a Winről, külön adatbázissal.
Buszos különjáratok is vannak, voltak, de a BKV évek óta különböző indokokkal hosszú évek óta elzárkózik az ilyenektől busz, troli és villamos esetében is. OFF (A Volán pedig az utóbbi pár évben irreálisan magasra emelte a költségeket. Mostanra meg a csodálatos új útdíjrendszernek köszönhetően még inkább és így a magán buszokkal is veszélybe kerülnek az ilyen események.) ON
Oké hogy két külön csapat dolgozik a busz ap-s és mp-s részének dizájnján, de nem árt ha közben is egyeztetnek és nem a leadási határidőnél mutatják meg az elképzeléseiket.
Ha lenne 200 egyforma kocsi, pár mrd finanszírozás, akkor nyugodt ütemben elvileg, szakmai felfejlődés mellett mehetne. De kb semelyik feltétel nem adott.