Keresés

Részletes keresés

Glad170haha Creative Commons License 2024.02.08 0 0 31054

Szia. Azt tudom. De ezek Zalából, zalai járatról "forogtak be". Legalábbis anno így volt. Úgy sem látni már? 

Előzmény: Ricsi127 (31053)
Ricsi127 Creative Commons License 2024.02.08 0 0 31053

Szia! Tudtommal hivatalosan Sopronban nincs állományban jelenleg 3 tengelyes, Fertőrákost ahogy látom, SRD-s csuklós MAN szokta csinálni, vagy sima szóló busz (Econell, Inovell stb.).

Előzmény: Glad170haha (31052)
Glad170haha Creative Commons License 2024.02.08 0 0 31052

Üdv!

 

Kérdésem az lenne, hogy Sopron-Fertőrákos járatokon előfordul még 3 tengelyes? 

Korábban járkáltak a vonalon Zalás Setrák ( ha nem voltak kiadhatók az érintett kocsik, akkor előfordultak E94 F-esek is a vonalon ).Utóbbit már nem tudom tisztán, lehet hogy forda szerint is volt ott hosszított E94, de szerintem azok csak a Setrák helyére lehettek kiadva olykor-olykor. 

 

Lényeg, hogy a hosszított 3 tengelyes típussal találkozni-e még? 

Törölt nick Creative Commons License 2024.02.08 0 5 31051
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2024.02.07 0 1 31050

Köszönöm szépen! 

Előzmény: FLR243 (31049)
FLR243 Creative Commons License 2024.02.07 0 1 31049

18:27 Veszprémvarsány-Bakonyszentlászló 18:51 járattal végez.

Előzmény: SanyiM41 2187 (31048)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2024.02.07 0 1 31048

Sziasztok! Az AEFI-861 forda szerint este, mikor érkezik Bakonyszentlászlóra? 

FLR243 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 31047

AFF-671 osztott fordás, vagyis hétköznap reggel 04:00-08:00 és délután 13:00-18:00 között dolgozik. LOC tartalék, bárhol és bármikor előfordulhat.

Előzmény: siófoki35 (31046)
siófoki35 Creative Commons License 2024.02.06 0 1 31046

Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek!
Még egy kérdés: a két maradék helyis 280-as bárhol felbukkanhat, vagy van szokásos vonalcsoportjuk? 

Előzmény: Takszi55 (31045)
Takszi55 Creative Commons License 2024.02.06 0 4 31045

4:05   7020/10 Bakonyszombathely-Győr                          5:20

5:25   7049/11 Győr-Gecse                                              6:13

6:15   7046/12 Gecse-Győr                                              7:16

10:10 7030/63 Győr-Pannonhalma vár                              10:45

11:05 7030/32 Pannonhalma vár-Győr                              11:45

13:30 7085/13 Győr-Lébény/Mosonszentmiklós vá.            14:20

14:20 7089/90 Lébény/Mosonszentmiklós vá.-Mosonújhely 14:23

14:24 7089/91 Mosonújhely-Lébény/Mosonszentmiklós vá. 14:27

14:37 7085/94 Lébény/Mosonszentmiklós vá.-Győr            15:20

15:35 7022/61 Győr-Bakonyszombathely                          16:32

 

Csak tanítási napokon jár.

Előzmény: siófoki35 (31044)
siófoki35 Creative Commons License 2024.02.06 0 1 31044

Köszönöm, a Darnózseli fordát meg is találtam az előzményekben, viszont a Bakonyszombathelyit nem találom. Be tudnátok másolni az indulásait? 

Előzmény: SanyiM41 2187 (31043)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2024.02.06 0 1 31043

Elvileg a HSW-658 Bakonyszombathely, és a JXW-453 Darnózseli kintalvósok, fix fordán vannak. 

Előzmény: siófoki35 (31042)
siófoki35 Creative Commons License 2024.02.06 0 1 31042

Sziasztok! Vannak még Győrben fordás helyközi Ikarusok, vagy tartalékos már mind? Köszi előre is! 

htibor Creative Commons License 2024.02.02 0 4 31040
Előzmény: Fszmkvn (31038)
trizs77 Creative Commons License 2024.02.02 -1 1 31039

Kattints rá htibor olvtárs hozzászólásaira.

Ő van ez ügyben a legjobban képben.

 

Előzmény: Fszmkvn (31038)
Fszmkvn Creative Commons License 2024.02.02 0 0 31038

Győr városa mennyivel finanszírozza közösségi közlekedését?

Sopron városa mennyivel?

 

Illetve mennyi most jelenleg a tartozása a városoknak szolgáltatójuk felé? 

trizs77 Creative Commons License 2024.02.02 -1 4 31036

Jogos.

 

1./

Magyarországon a városok mozgásterét már jó 25 éve egyre csak szűkítik.

Meglepő de a helyi városi közlekedésben, városink még mindíg olyan nagy szabad mozgás térrel rendelkeznek, mint amit már régen elveszítettek a helyi egészségügyi ellátásban, oktatásban, adó gazdálkodásban és még sok más területen.

 

2./

Még mindíg a városi önkormányzat 18 képviselője határozza meg a :

 - helyi vonalhálózatot,

 - az üzemidőt,

 - a követési időt,

 - a tarifát,

 - a helyi kedvezményeket,

 - a használható autóbuszok paramétereit,**

 - a buszok színét, jelzéseit,

 - a személyzet forma ruhájának milyenségét,

 - és még száz dolgot.

 

3./ A városain helyi képviselői (városonként 18-18 fő) akik erről döntenek az esetek 99%-ban azt sem tudják, hogy erről ők maguk dönthetnének.

Felkészületlenek, slendriánok, felületesek.

Általában kicsi helyi polituikai grundharcokban megedződött és besározódott emberek csapatai.

 

4./ A városainkban (kivéve Budapest) a helyi közösségi közlekedés a városon belüli eszközzel végrehajtott helyváltoztatásokból kb. 8% - 25%-kal részesedik.

Sopronban ez valahol 10% vagy az alatt van.

 

** = Kevesen tudják de még a helyi autóbuszok ülőhely távolságát is a helyi önkormányzat határozhatja meg.

 

 

 

 

Előzmény: SzElek (31035)
SzElek Creative Commons License 2024.02.02 0 5 31035

Erre még sokat kell várni. 

Azon már inkább törték a fejüket, hogyan tudnak lecsapni a menetrendből. 

Előzmény: trizs77 (31034)
trizs77 Creative Commons License 2024.02.01 -1 2 31034

Ha Sopron városa úgy dönt, hogy márpedig X naptól piros-fehér színű*** nullkilométeres, szipi-szupi buszokkal kell szolgáltatni a városban akkor a mostani Volánbusz hozni fog piros-fehér színű, új, szipi-szupi buszokat.

Ebben biztos lehetsz.

 

*** = Sopron város színei.

 

Ahol új buszokkal kezdték el az üzemet, Ttbánya, Veszprém, Szhely, stb. általában 2,5x vagy 3x annyiba került mint a Volánnal, az ósdi buszokkal.

 

A Volánbusszal se lenne olcsóbb.

 

 

 

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (31033)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.02.01 0 3 31033

De nem teszi innentől kezdve a Volán nem fog csak úgy átvinni oda újabb kocsikat csak azért, hogy a szintén problémás Győrben ne legyen csuklós hiány és szóló többlet.

Előzmény: trizs77 (31032)
trizs77 Creative Commons License 2024.02.01 -2 2 31032

Nem.

De joga van hozzá, hogy fizessen és követeljen.

 

 

 

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (31030)
Ricsi127 Creative Commons License 2024.02.01 0 1 31031

Erre annyit mondok, ha fizetne, kapna

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (31030)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.02.01 0 2 31030

Szerinted Sopron fizet annyit, hogy olyan új kocsikat kapjon?

Előzmény: Fszmkvn (31029)
Fszmkvn Creative Commons License 2024.01.30 0 0 31029

Persze, igazad van. Viszont ha tegyük fel, 6 RVY ment volna át nyáron Pest megyéből + az egy zalai, akkor cserébe 7 RIR-t leadtak volna Sopronba, és így ugyanannyi lenne a korszerű kocsik száma a városban. Addig sem fizették önerőből valami kegyesen ezt és mégis az utóbbi időben 17 újszerű szóló 22 új csuklós és 13 új szóló érkezett (a semmire). A szóló Connectókat, mint írtam gond nélkül át lehetett volna vinni, mert így is szóló többlet van a városban. 

Akkor KLF, meg a többi "törött" orrú BN12-es rég kivonva lenne Győrből/Sopronból is.

Előzmény: Skips (31027)
krisfodor Creative Commons License 2024.01.30 0 2 31028

Marad. 

Előzmény: 1831 sanyesz (31023)
Skips Creative Commons License 2024.01.30 0 7 31027

Erre egy nagyszerű válasz van:

Amíg a jelenlegi városvezetés nem hajlandó többet fizetni a szolgáltatásért, illetve amíg tartozik a Volán felé, mindaddig nem is jönnek új buszok, csuklósok meg pláne Győrbe. Mit gondolsz, miért hozták ide ezt a sok levedlett ős Connecto mercit Zala vármegyéből meg Szekszárdól, és nem azokat a volt Szombathelyi RVY-os Connecto-kat. Hát ezért barátom, mi szívunk a városvezetés szűkmarkú hozzáállása miatt. Bezzeg a Covid előtti években milyen jó volt hogy járt 15 percenként a busz délután TANSZÜNETBEN, most meg 20 meg 30 percenként sajnos, és az utasszám meg napról napra növekszik, én már csak tudom minden nap buszozom reggel és este. 

:( 

Előzmény: Fszmkvn (31026)
Fszmkvn Creative Commons License 2024.01.30 0 1 31026

Az még mindig érthetetlen, ha Győr helyiben nyár óta szóló többlet van, a búcsúzó csuklósok egy részének szóló BYD-dekkel történő kiváltása miatt - akkor ilyen alapon mi indokolja azt, hogy a Szigethalmon lévő ex.szombathelyi RVY-s Conectók ne kerüljenek ide át, amivel méltóan ki tudnának pótolni a 280-asok helyét, és akkor pár korszerű szólót át tudna engedni Győr Sopronba (RIR-ekre gondolok.)

Megoldható lett volna nyáron a pest megyei NEXT-ek elosztásával ez. Máshol is volt olyan, akit kérdés nélkül átültettek SRD-ről NEXT-re. 

Ricsi127 Creative Commons License 2024.01.29 -1 0 31025

Hát szerintem biztos nem kéri vissza nagyon Győr, mivel ott már selejtezett kocsiról van szó, szóval gondolom marad, aztán vagy megy mint tartalék, vagy itt rohad szét a selejtsoron.

Előzmény: 1831 sanyesz (31023)
Fszmkvn Creative Commons License 2024.01.29 0 2 31024

Hát most nem lett igazam. Úgy megy minden helyiben, ahogy normál menetrenddel is szokott.

 

MRP-086 fél 8-as 3-as járat.

 

 

MRZ-374 7:20-as 1-es járat.

 

Előzmény: Fszmkvn (31017)
1831 sanyesz Creative Commons License 2024.01.29 0 4 31023

KYV-428 Sopron helyi. Kölcsön, vagy marad?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!