Csikós úr a negyedik béből nem mondott jókat erről a típusról, de én úgy vettem észre, hogy nagyon kevesen ismerik behatóan a Mercury Topazt. Így hát írtam róla egy ismertetőt, hátha valakinek megtetszik ez az amúgy nem olyannyira rossz kocsi.
Bocsánat, ez az én saram, és ezúton is elnézést kérek mindenkitöl, hogy ennyit várattam a dologra, de a GTV-m összerakása és a munka mellett nem ültem gép mellé szinte mostanáig.
A honlapra én nem tudom felrakni, de saját helyre most ebben a pecben megtettem, azt itt linkelem, aztán Ádámék majd kiteszik a weboldalra is.
Jól elbeszélgetek magamban, de mind1. Yetro szervezők! Úgy látom, hiába próbálom veletek a kapcsolatot felvenni több módon is, nem igazán érdekel benneteket a "résztvevő" kérdése, így a verseny után. Azt gondolom (lehet, hogy rosszul), hogy az eredmények mindenki által elérhető formában kihirdetése a "verseny" része. Nem tudtam maradni az eredményhirdetésre, de szeretném tudni, mit, hogy sikerült megoldanom. Ennek már több mint 1 hónapja nem tesztek eleget, sőt még valamit hazudni is lusták vagytok. Nem hiszem, hogy megengedhetnétek magatoknak, hogy érezhetően csökkenjen a részvétel a következő túrákon ilyen és hasonló apróságok miatt...
Bizony hogy használtam a forgatottból, újra köszi, és ha már szóba került: a kazik még mindig nálam vannak, elvittem ugyan most is, de valahogy nem sikerült átadnom, itthon fogtam is a fejem, bocsi. Nem törlök persze semmit, sajátot se, másét se, szóval még megvan, aztán valahogy csak összefutunk már - bár az iroda közben elköltözött a pasáról....
A tavalyi, bár ide is kitettem, de ha valaki lemaradt volna: http://www.vimeo.com/6735380
Idén, mert hárman mentünk, volt külön opcsi a teamben, szóval az audi útjáról ennél jobbat fogunk reményeim szerint rittyenteni :-)
Van még anyag az osztálykirándulásról is, a Mátra túrát nem tudom, majd feltúrom a gépeket ezügyben. A mostani anyag még Katánál van, de ha megkapom, feltöltöm publikusra.
Igazad van. Bízom benne, hogy mihamarabb megtellik "élettel" az oldal. Holnap elküldöm Ádámnak az xls-t, amit lehet aztán kedv szerint rendezni, csemegézni, illetve egy kivonatos PDF-et is az eredményekkel.
Pedig a bontott itinert föleg azért találtuk ki, hogyha valaki egyszer eltéved, akkor ne az egész versenye ússzon, hanem csak az az etap, de sajnos ez valóban nem lett elég hangsúlyosan kommunikálva, így az idei értékelésnél még a teljes szintidö 3× súllyal esett a mérlegbe, mint a 3 részidö együttesen. Viszont a teljes szintidö 450 pontjából minden perc hiba 2-pont levonást eredményezett, míg a részidöknél 1 perc 1 pont alapon ment a hibaszámítás.
Én a V'Artourról készítettem egy komolyabb videot, de azt szerintem mindenki megkapta a következö versenyen DVD formájában 1,5 óra hosszban (Ha Neked nincs belöle, szólj és gyártok egy példányt). Azon kívül ami még anyagom volt (nem túl sok) azzal nem volt idöm érdemben foglalkozni, de pl. tavaly morphine-nak odaadtam, hogy szedje ki belöle, ami kell, és úgy emlékszem használt is belöle a saját klipjéhez.
Köszönjük a kritikát, megfogadjuk, megvitatjuk, hogy mit, hogyan lehetne másként csinálni. És megfontoljuk az elöre lefoglalható plusz idöket is, amit Hooshee javasolt nekem szombat este, hogy lehessen itt-ott tovább nézelödni.
Egyébként annyit azért elmondanék a dologgal kapcsolatban, hogy mivel az idei volt távban az eddigi leghosszabb verseny, azért vettük egy kicsit szorosabbra az állomások idejét, mert mi számítottunk a szokásos 30-35 indulóra, és akkor nagyon estébe-nyúló lett volna a befutó, ha lazábbra engedjük a gyeplöt.
A versenyeknek meg eddig is nem titkolt célja volt, hogy elvigye a társaságot olyan helyekre, ahová maguktól esetleg nem jutnának el az emberek. Egy kis kedvcsinálónak, hogy aztán egy-egy neki kedves helyre visszatérjen alaposabban is körüljárni, megnézni. Hiszen a verseny keretei közé azért nem lehet a teljesen kirándulós, ha éppen valami nagyon tetszik, akkor ott elücsörgös idötöltést beleszorítani. Másrészt pedig a többi versenyzöre is illik tekintettel lenni, hogy ne várassuk öket hiába, órákon keresztül a célban vagy környékén. (hozzáteszem, szerencsére ez nem volt eddig szokás, szerencsére, de most a lehetöségét is szerettük volna kizárni. Az egy héttel korábbi hasonló Alfás rendezvényen történt meg, hogy 2-3 csapat beült egy középkori étterembe kajálni egy vár aljában, majd a célba érve két és fél, illetve három és negyed órát akartak levonatni egy 4,5 óra szintidejü versenyen, ahol a rajt elött zsíroskenyér, bor, üdítö, kávé állt rendelkezésre, a célba érve pedig meleg étel.)
Aki korrekt szintidőt szeretne futni, annak elég, ha a közlekedési szabályok betartásával megy végig. Tehát, ahol 60 ott 60, ahol 30 ott meg 30, stb. Én ezeket idén nem tartottam be, így ~25 perccel jobb időt futottam. :-)
Az tény, hogy évről évre kb ugyanaz a táv, hasonló a koncepció, azaz alacsonyabb forgalmú utak, lehetőleg kevés település, így érthető a hasonló szintidő is.
Valami 94-re emlékszem. Gondoltam biztosra megyek, megnyomom egy kicsit, a tábla előtt megállok, kivárom az időt, és a végén kényelmesen bekocogok. na, ez nem jött be:)
Azt mi is csúfosan beszoptuk :D Mármint nagyjából tartottam persze a 74et, de alapvetően stopperre mentünk... Ha jól hallottam a verebeket, nektek valami 90 fölötti átlagot sikerült futni :D
Meglepően sokat csal amúgy, a 74es átlagtartás 80as km óra állással csináltam, szóval egy 10%ot csal (és persze ennyit a napi számláló is kb, úgyhogy sűrűn nullázgattuk :)