Hello!
Nekem az OTPnél van számlám, de nagyon nem vagyok megelégedve velük. Gondoltam, hogy átmegyek a CIBhez, mert róluk még nem hallottam rosszat, igaz lehet, hogy ez csak véletlen...
Aki esetleg használ CIB bankot az mondja meg, hogy mennyire jó, jobb-e az OTPnél, magyarul nem esek-e csöbörből vödörbe, ha bankot váltok? Ja, lakossági számlám van.
Kösz!
Pont ilyen nincs, de tele van hibával és a mobil bank is. Alul írtam már és megkeresem vele a cib-et is. A partnerek listája nem aktualizált, nincs állampapír kereskedés stb. és dobálja a hibákat.
Másnak is van olyan problémája, vagy egyedül vagyok azzal, hogy az internet bank, bár enged belépni, de elsőre mindig ki is léptet belépés után miután forgott kicsit körbe-körbe a kerék a kedvenc számla ablakban, második belépésnél már működik rendben. De mindig ez van.
a mostanában egyre sűrűbb adathalász tevékenységek elleni még hatékonyabb védekezés jegyében a CIB Bank átmenetileg kikapcsolja a CIB Bank Mobilalkalmazás Helyreállító Kód segítségével történő újra aktiválás funkcióját
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a mostanában egyre sűrűbb adathalász tevékenységek elleni még hatékonyabb védekezés jegyében a CIB Bank átmenetileg kikapcsolja a CIB Bank Mobilalkalmazás Helyreállító Kód segítségével történő újra aktiválás funkcióját .....
A Helyreállító Kód funkció kikapcsolásának ideje alatt, amennyiben szükséges újra-aktiválni hozzáférését Mobilalkalmazásához, kérjük az alábbi módok bármelyikén kérjen a Banktól Regisztrációs Kódot:
CIB24 Telefonos Ügyfélszolgálat vonalán (+36 1 4 242 242) automatikusan a menü rendszeren keresztül az 1.2 menüpontban
CIB24 Telefonos Ügyfélszolgálat vonalán Ügyintéző segítségével
Bármely bankfiókunkban
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a CIB24 Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztüli Regisztrációs Kód igénylés esetén CIB24 azonosítóját és Telefonos Azonosító Kódját (TAK) szükséges lesz megadnia.
Sziasztok. Ujratelepitettem a telomat es a Cib appot is letoltottem ujfent. Sajna elfelejtettem helyreallitasi kodomat... A CIB ugyfelszolgalata 2 napja annyit mond hogy munkatarsak elfolaltak hivjam kesobb-majd bontja a vonalat.Irtam is nekik de ki tudja mikor valaszolnak... Ilyenkor mit tehetek? Kulonbozo idopontokban hivom... Valaszt elore is koszi.
Azért a 21. sz.-ban milyen csehszloválokos ennyi banki leállás/karbantartás, mint amit most is jeleznek!
Szerintem egyrészt jobb, ha jelzik, mi lesz, másrészt nyilván nem szórakozásból csinálják, hanem a saját és a mi érdekünkben. Amúgy meg ja, icaka csináljanak, amit akarnak.....
Nekem pl eszem ágában sincs éjjel kettőkor számlákat utalgatni, nem is zavar a leállás. Nagyritkán reggel kicsit komótos az app, de tíz utalási gondból kilencszer a közbeiktatott barion, simple, és egyéb sz@rságok okozzák a galibát. Telekom számlának hatszor futottam neki az általuk preferált simple-n keresztül, hetedikre közvetlen cib kártyával csont nélkül fizettem...
Azért a 21. sz.-ban milyen csehszloválokos ennyi banki leállás/karbantartás, mint amit most is jeleznek! Ma a folytonos-, leállás nélküli működés dívik a banki rendszerekben.
Eddig mindig elkészült a bankszámlakivonatom (online) a hónap 2. napjára. Ma 5-e van, és még mindig nincs kivonatom folyószámlámról. Minden másról van (befektetési számlák) kivéve a bankszámlakivonat.
Másnak is hiányzik? Tegnap hívtam a bankot, azt mondták, hogy lehet, hogy késik. De ennyit?
A K&H-tól sokkal jobb a CIB, ha csak számlavezetésre kell akkor a CIB tökéletes, emellett a Gránit és az OTP Bank is kiváló. A K&H az amit érdemes messziről elkerülni emellett az MBH is mert le pen kampányát finanszírozta és neres bank tehát Orbán holdudvarához tartozik.
Szaros 1 millió szabadfelhasználású hitelhez július vége óta heti-kétheti szinten kérnek be papirokat, adategyeztetés stb.. Rengeteg információ kimaradt a személyes ügyintézés folyamán.
Pl. 3 havi bér jóváirás egy új, direkt a hitelhez nyitott folyószámlán. Pipa. Erre a hitelbiráló a központban 3 havi lezárt számlaegyenleget szeretett volna.
Másfél hónapos munkáltató és ügyfél átvilágitás, hogy nem adózunk Amerikába.
A lefénymásolt munkáltatói és munkavállalói szerződést újra bekéri a hitelbiráló.. wtf..
Nem kértünk kártyát a számlához, mivel ez csak a hitelhez lett volna fenntartva, a hitelbirálónak ez is probléma..Illetve az is probléma, hogy új számla..Meg hogy nincs rajta kártyás(!) vásárlás. Nem is értem :')
A másik LAFO CIB-es számlánkat 20 évre visszamenőleg látják, hogy havonta milyen összegek mozognak rajta, jóváirás, terhelés stb, és hiába pozitiv, azt nem veszik figyelembe.
Az ügyintézők ügyfél informálása kritikán aluli..Egyik fixen állitotta, hogy egy mobilról az applikációval csak egy számlára lehet belépni. Két héttel később a kolléganője meg egy laza mozdulattal swipeolt balra, hogy igy lehet..
Felbontjuk a lekötött betétet és megoldjuk zsebből.
Nem beszélve a rengeteg push üzenetes és technikai problémáról.