Tegnap láttam először a debreceni IST szöcskét: DEB-IST-BUD-IST-DEB
A dolog szépséghibája annyi, hogy ez a gép (A320) csak 180 férőhelyes így néhány utas nem tudott a többiekkel utazni, de az utasok 90%-a legalább most időben elérte az úticélját.
Nem kell nagyon igyekezni mostanában a Wizznek, hogy veszteséget mutasson ki... A Malévet meg szétlopták, a tulajdonosai (mindegyik), a kormányok (mindegyik) és "kicsiben" a dolgozók (Malévosok és mindenki, aki a reptéren odafért).
a Wizz 2010 előtt alakult, a központja sosem volt Londonban, de a részvényeit a londoni tőzsdére vezették be kb 10 éve. van egy londoni leányvállalata is, leginkább a Brexit miatt.
Most beléptem - a Seattle jó, de júliusban a fiam diplomaosztójára a fiam jön velünk, nem a lányunk. Komolyan vicc a KLM. Azt legalább a wizz eltalálja kivel utazom :-)
Én nyáron nem megyek most velük, a májusi Brüsszel az utolsó, aztán majd ősszel legközelebb. Nyárra Edinburgh drágább lett volna, mint KLM átszállással, inkább ott foglaltam, törölték is a wizzt. Meg a szokásos USA lesz, szintén KLM. Ami egyébként mostanság semmivel nem jobb a wizz-nél: decemberben kezdtük el intézni, hogy összevonjanak két Flying blue fiókot, a héten sikerült, majdnem pezsgőt bontottunk. Múlt héten meg belépek a Seattle foglalásba és azt mutatta, hogy a lányommal utazom, pedig a férjemmel. Levert a víz. Ha rákattintok, a férjem neve jön fel, a foglalásban a lányom. Idehívtam a férjem hogy nézze meg, és lefotóztam a képernyőt, mert ilyet azért még nem láttam. Egy f.s a felületük.
A WIZZ air mennyire tekinthető a néhai Malév konkurenciájának?
,,Szerintem rengeteg piacot nyert át a malévtól a Wizz.Ez részben oka a csődnek.Meg ugye szegény nemzeti légitársaságot a drága politikusaink pl.Gyurcsany adta el nem is tudom kinek.De itthon előbb utóbb minden becsődöl.Meg lehetne tenni érte valamit hogy gazdaságosabbak legyenek a nagy vállalatok,(is) de harácsolnak csak a nagyarcok.Ezt a kisemberek szivják meg."
(Ezt nagyapám mondta egykor), mikor megszűnt a malév.
Ezt én:A WIZZ air ugyan stabil helyzetben van a piacon , nem is kívánok rosszat neki, de nyilván jó lenne ha mi is ki allithatnánk egy hazai légitársaságot. ( És ismét egymassal versengenének)Bar erre aligha van esély.
Abban sajnos igaza volt nagyfaternak hogy nem tudott a malév nyereségesen működni, bár gyanítom a vízzer is bőven ki tud mutatni veszteséget.Sajnalom ha egyszer annyi lenne neki is, a turizmus leállás Covid idején biztos ,,beleharapott" a cégbe.bocs csak szeretek ilyen kifejezéseket használni néha .
Na jó utakat a légben.
Ui.2006 nyarán utaztam WIZZ air gépen Londoni úticéllal.Meg voltam elégedve , bár kicsi voltam még.:d
Idei évben egész jól teljesített a Wizzair nálam , most kedden volt egy 100 perces késés, de mire leszalltunk, már csak 70 perc volt, aztán ennyi, a többi időben volt mind. Meglepően pontosak voltak eddig. Majd meglátjuk, hogy a nyarat, hogy bírják, az mindig izgalmasabb kérdés náluk.
Jah csak amikor az a cél, hogy elköltsem a pontokat, amiket azért kaptam, mert 3x törölték a tavaszi 5 fős utazásunkat, akkor a wizz-hez vagyok kötve. És szerintem a Ryan nem is repül IST-re, csak Turkish vagy Pegazus lett volna. Volt egy rakat pont, kijött belőle az Isztambul és még vettem 2 jegyet Brüsszelbe. De most elfogyott, pénzért meg nem veszek ennyiért priot meg ülést :P
Reptéri metró most 25 lira, hajó Ázsiába 29 líra, minden egyéb közlekedés 17 és 18 líra között. Nyilvános WC ahova szintén Istanbulcardrol fizetünk 1-3 lira között. Maga a kártya 70 líra most, több ember is használhatja, de egy naptári hónapban csak 500 lira tölthető rá.
Egy líra ugyebár most 11 Ft. Az Istanbulcard készpénzes, ez fontos.
Óh, de aranyos vagy, hogy ilyen szájbarágósan, részletesen leírtad. Köszönöm szépen, így már érthető, s nem csinálok butaságot. Viszonylag sokat repültünk/repülünk, de még átfoglalással nem volt dolgom. Sok-sok repülős élményt
amikor prió kell a gurulós miatt, akkor 99%-ban Ryanair a megoldás... plusz ingyen bónusz, hogy sokkal stabilabb a menetrendje és sokkal pontosabb, mint az oontopic cég...
Mindhárom opció esetén igaz, hogy nem megy azonnal végbe az a választás, amire rákattintottál. A visszatérítésnél és a felajánlott új járat elfogadásánál is van egy külön ablak, ahol pipálni kell és még egy megerősítő gombot is kell nyomni.
Az átfoglalás meg pláne nem megy azonnal, mert választási lehetőségek vannak. Nyugodtan rákattinthatsz.
Az átfoglalásnál előjön egy hasonló járatkereső, mint a főoldalon, de a reptereknél egy szűrt lista lesz. PMI esetében átteheted a foglalást ugyanúgy PMI-re, de ott kell(ene) lennie Barcelonának, Alicanténak, Valenciának és Madridnak is. Ha ezen kívül van még célpont, azt a repterek listájában látni fogod.
A naptárban a foglalásod előtti 14 és azt követő 30 napot fogod aktívnak látni, de ez nem jelenti azt, hogy mindennap van járat arra a viszonylatra. A dátumok választása után a Keresés gombra jönnek elő a járatok (ha aznap vannak). Az EU-rendelet miatt ingyen van az átfoglalás az emailben is jelzett mínusz 14 nap, plusz 30 napon belül, ennek megfelelően 0 összeget fogsz látni az áraknál. Nem számít, hogy mennyit fizettél (mekkora a keretösszeg) és mennyi az aktuális ára, akkor is ingyen van, mert a cég egyoldalúan módosított a szerződésen. Az egyéb szolgáltatások is mennek ingyen a foglalással együtt, de elvileg az ülőhely működik keretösszegként, azaz drágább ülőhelyre váltáskor lehet díjkülönbözet. A folyamatot nem kötelező befejezni, ki lehet lépni, a bal felső sarokban pl. a wizz logóra kattintással, vagy böngésző bezárással. Az átfoglalási folyamat akkor megy végbe, ha a legvégén az "Elolvastam és elfogadom" kezdetű mondatot bejelölöd és a "Módosítások megerősítése" gombot megnyomod.
Ha, meg akarom nézni mit is ajánlana fel, az még nem azt jelenti, h ezt választom ugye, akkor még választhatom, ha nem felel meg a 120 %-ot. Eddig nem igazán mertem az átfoglalásra katt.