A régi lakómhoz volt ilyen szárítóm, természetesen az újon az egyik fogantyú vízszintes, a másik függőleges.
Nagyon praktikus de több alternatíva van: veszek két harnitúrát, ami drága, van valaki itt, és veszünk együtt két garnitúrát, és megosztozunk rajta, vagy valakinek van felemás garnitúrája, lejajzolja, beméretezi nekem egy üveg....-ért, és megcsináltatom egy asztalossal.
Ezeket néztem, de azt írják a külső hőmérséklethez képes - 20 fokkal tudnak kevesebbet. Ha tűző napon állásra kényszerülök, bármilyen okból, akkor elég magas lehet a kocsiban az alaphőmérséklet a hűteni való meg megromolhat. Az lenne a legjobb ha kompresszoros lenne, fagyasztó funkcióval, de ezek elég kicsik és brutál drágák.
Eddig én is hasonlót használtam , kempingben kipakoltam , sátorba be és kész. Simán 220 voltosat. :) De emellett az úton kocsiban alvás kilőve... Nekem meg az lenne most a cél.
Igen, az lenne a legjobb megoldás, csak szeretnék tenni a padlóval párhuzamosan kb 50 cm magasan egy álpadlót, több helyen felnyithatósat, ami alá tenném a hűtőt.
Tehát valami felűl nyílós láda kellene , ráadásul a hátartási hűtők nem tudom, hogy bírják a rázkódást , fékezést stb...
A hűtő áramellátását mindenképp akkuról, inverteres, napelemas rendszerrel oldanám meg.
Mocsok drágák ezek, ha én építenék most egy autót, és számítana a pénz, egy normál kisméretű hűtőt tennék bele, A különbözetből kijön egy fasza napelem-inveter-LFP akku.
Ahogy már előttem is említették, az állapot a lényeg, a márka ebben a korban az utolsók között szerepel. Én személy szerint kicsit tartanék az angol lakókocsiktól, de van aki esküszik rájuk. Knaus, Hobby, Dethleffs, Tabbert, Adria, TEC, Fendt - bármelyik, ami nincs (és nem is volt) beázva. A méret és a belső elrendezés a legfontosabb szempont, azon később nem tudsz változtatni; a felszereltség viszont szinte korlátlanul bővíthető.
Közhely, állapotot veszünk. Elvileg Knauss, Dethlefs, Hobby, jó márkák, de ezekből is lehet szétrohadt szar. Nekünk egy klassz állapotú, 20 éves angol volt, szerettük, semmi gondunk nem volt vele.