Asszem a Hungária Krt - Törökbálint (autópálya is útba esik) vonalra akarták. Ha a forgalomnak megfelelő a követési idő, akkor nem muszály ekkora busz.
Télleg emberek! (köztük egyetlen öcsém, Taksony :)) )
Egy pár éve állt a Közvágóhídnál egy csuklós Ikarusz, oldalán repcsimintával, talán mint büfé üzemelhetett ott. Iszonyatosan hosszú volt, azóta és azelőtt se láttam ilyen kivitelű Ikaruszt.
Akkor, a mai kérdés: mi lehetett ez?
Csak felkináltam a lehetősége a német(török) buszok folyamatos szidására.
Én utaztam velük egyszer, ugyanúgy nyikorognak mint a 200-asok, pedig ezek újak...
Kicsit nagy a kép, úgyhogy katt a számokra:
1 és 2, ez talán egy 266-os lehetett.
3, 4, ezek pedig 280-asok.
Ha érdekl még, akkor a nagykanizsai volán telepen nézelődök (múltkor egy régebbi mercit káttam), Zalaegerszegen több van, láttam is a telep melletti útról, de erről Carpyt kéne megkérdezni.
Azért itt is néha takarít 1-1 sofőr,de ebből van a kevesebb.Meg szegény ülések össze vissza vannak vagdosva,nemtom kinek öröm ez a rongálás de otthon a saját székein is kiélhetné magát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heti egy alkalommal takarítanak?
A CJN-931 (korábban az ELS-756 képet lásd alább) egész nap egy vonalon (24) jár. A fordáját már régen láttam (időpontokra gondolok), de kora hajnaltól este 6-ig dolgozik. Van egy kiállása 10:30-tól 12:30-ig, addig a sofőr lazán kitakarítja a buszt.
És nem azért mert muszály neki, ő is jobban érzi magát egy tiszta kocsivan, mint egy mocskosban.
Persze BP-n sok az "igénytelen" sofőr (sajnos).
Hali
Kis.kavics:Pesten lakom.A412-ek valóban olyan mocskosak mintha a sárhányó befelé "hányná" a sarat!!!(De azért hetente !!!!1-szer!!!!takarítják)Buszokat nem igazán fotózom/ÉLŐBEN SZEBBEK!/de a Vitézi Dávid Tömegközl.lapján sok kép van!www.bpbus.freeweb.hu -n.De azért "NYÚL" Fokozatban jól húz a 412-es!Hali
----RALLY FOREVER----
HALI :-)
Kis.kavics:Most is tanultam valamit /EAG-ra értem/
Annyira komolyan nem,de amióta járni tudok azóta imádom a buszokat!Kedvenc VOLÁN-om a GEMENC.
Hajrá I K A R U S 412!(BKV DESIGN):-)
---Rally forever---
kötekedek :)
Az EAG is Ikarus >> Ikarus Egyegi Autóbuszgyár Kft.
Már régóta van egyedi részleg az Ikarusban, de valamikor a 80-as évek végén kivált az anyacégből.
Mióta és milyen szinten foglalkozos a buszfanatizmussal? Kedvenc típus, esetleg volán társaság?
Nekem az E94G a kedvenc típusom, a kedvenc volánom pedig a Zala Volán (és nem azért mert azt használom).
Kis.kavics:Bocs igazad van elfelejtettem válaszolni:Csak IKARUSZ!!fanclub.Voltam már a Volán topicba sokszor,csak nem szoltam hozzá!!
Hali---RALLY FOREVER---
Nincs ütközési teszt eredménye valakinek a BKV és Volán használt Ikarusairól? Nagyon kíváncsi lennék, mi lenne mondjuk, ha pl. a 7-es belerohanna egy kocsisorba.
Utálom az értetlen embereket! Miért nem jössz át a VOLÁN topicba? A neve ne rettentsen el!
Azt meg szintén utálom, ha kérdezek valamit és nem válaszolnak. Felteszem mégegyszer: EAG, vagy IKARUSBUS, esetleg mindkettő?
Amikor ezek futottak, még 4-5 éves voltam. Rettenetesen be voltam kakálva a hangjuktól, de mindíg pontosan tudtam, hogy melyik buszról van szó. Ahogy a papámmal hívtuk ezeket: a faros Nem emlékszem viszont, hogy valaha is utaztam volna ilyenen. Milyen volt ennek a belseje?
Ilyennel még én is mentem óvodásként. Ha nem volt jó az ovibusz, ez volt a tartalék, ilyenkor az összes óvodás ott állt a keritésnél, és kiabálta: -Hajrá, farmotoros!
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
"Képeket kéne pakolni ide,ha van valakinek!Mert nagyon pang ez a topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Esetleg, ha elolvasnád MAZ hozzászólását, akkor rájönnél, hogy miért pang.
Felhívnám a figyelmedet a Volán topicra a törzsasztalon, a buszrajongók ott csoportosulnak, köztük a Magyarbuszok és a Távolság honlapok készítői is. Meg még pár honlaptulaj.
Ha Ikarus teherautókra kíváncsi valaki, akkor a honlapomon találhat.
Szürke faros rulz! Meddig közlekedtek menetrendszerűen? En már sajnos nem ültem rajtuk. De egyszer ültem egy csôrös csepelben (az "újabban", széles hűtôrács, sárvédôbe integrált fényszórók), valami hatalmas feelingje volt.
Ajanlom a keptaramat, EAGBUS kepekkel, +van meg egy-ket kool linkem igazi IKARUS-fan pagekre. Ha masban nem is sikerult, de legalabb buszgyartasban ott vagyunk...
(Lasd meg: Ikarus alacsonypadlos busz mar a 70-es evektol...)
http://kep.tar.hu/matiz/index.phtml?aid=27493495