Hali .
Én már láttam ilyet Pesten,azthiszem a 16. ker.-i kapitányság tulajdonában áll,azthiszem a Visegrádi utcában.Ha érdekel,ott biztos megtalálod!
Üdv. Rally
Itt egy kép a világ legjobb járatáról(talán azért mert a házunk mellett áll meg)
Ez a kép 5 megállóra készült tőlünk -a Kórház irányába- Erzsébeti temető/Tartsay utca megállóhelyen
A busz szerintem a 86-os évjáratú lehet vagy elöbbi,Mert míg járt -nemtom esetleg le lett selejtezve-nagyon leharcolt állapotú busz volt.Viszont a Sofőr az rendes,többször megvárt már és nem tízzel megy!!
Tiszteletem.Hál'istennek visszataláltam.Kívülálló okok miatt nem tudtam netezni,de most...
Elöször is B.U.É.K. mindenkinek,aztán meg a képeket várom továbbra is,föleg csuklós 412-esekröl :).
Hali
Hali!
Kösz a képeket,FULLos ez a busz,nagyon bejön.Jó lenne (Nekünk,a buszoknak már nem annyira biztos)ha BKV venne egy párat.
A 405 kis Dodgemek ...hááátNAGYON le vannak pusztulva...
Matiz+BlackStar:Szépen öszerakott kissé roszdás MAGYAR NAGYVAS :)
Történet:A BKV 19 -es vonalán dolgozó egyik soför buszszervizelési szaktudásáról:
Az első ajtnál (Ik 260)a legfelső lépcső küszöb "Enyhén"elvált,és hát potyogtak az öregasszonyok a buszról!Erre jött sofőrpajtás és megcsinálta a küszöböt.Na mit gondoltok,hogy?
Neeeeem ,nem visszacsavarozta,hanem minden erejét megfeszítve "ELTÁVOLÍTOTTA"!Erről ennyit!
Ha esetleg a derék Sofőrpajtás belesasolna a topicba,és belegázoltam volna a lelkivilágába,akkor ELNÉZÉST kérek tőle,és a leÖREGASSZONYOZOTT hölgyektől is!
Hali :Rally voltam
Hali mindenkinek!
Kis.Kavics:Mivel mondtam hogy én még elég AMATŐR szinten űzöm a buszozást,ezért a 412-es csuklóst csak poénnak írtam!De ezek szerint mégis van,nembaj mindíg tanulok valami újat!Ha mélben megdobnál egy 417-es jellegrajzzal,esetleg képpel,vagy ha neked nincs akkor ha MÁS megtenné,megköszönném!
Taksony11:A BKV-nál énszerintem a 412 -sen kivül a 4** -es széria van a legjobban elhanyagolva.De szegény alalcsonypadlósoknak sincs jó kilátásuk,AMI KÉSIK AZ NEM MÚLIK!!
Ez a megállapításomat a mindennapi tapasztalatom mondattja velem!
más:A Boráros Térnél (Amitől nem messze lakom)álló gyors 23-sok szerintem jól néznek ki!Ha már majd egyszer egységes lesz az állomány,akkor már ez legyen az alap!Nem?
Kis.kavicstól pár kép nem volna rossz ide a Fórumba egy kis feldobás céljából.
Na hali!
Képzeld el, amikor Újpesten jártam, láttam néhány 405öst aminek a kipufogója csak nagyobb gázadáskor füstölt, alapjáraton pedig a motor más részéből jött az elégett keverék. Úgy néz ki a karbantartás elég lazán megy a BKVnál.
Más:
A Boráros téren állnak új arculatos 280asok (nehogy már egységes legyen az állomány)...
Szépek a képek is csak a BKV-és (Buszgyilkosok Korummpált Vállalata)képek száma elég csekély, Szerncsére ritkán járok Budapesten (legközelebb júni 1.-én :-(((, így inkább a Volánbusz járgányait fotózom. Néha akadt azért BKV-s is :-)
Új képeid nincsenek,esetleg CSUKLÓS 412-esről :)))) Sima 412-ről lehet hogy lesz BKV színekben, de 417-es nem valószínű. A BKV még ki sem írta a tendert a csuklós beszerzésre.
Üdv.
Kis.Kavics:Most így belegondolva valóban semmi érdekes nincs a topicban...na mind1
Király a weblapod!Írtam is a vendégkönyvbe!Szépek a képek is csak a BKV-és (Buszgyilkosok Korummpált Vállalata)képek száma elég csekély,de erre gondolom az a válasz,hogy ez a lap Nagykanizsa helyi közlekedésére vonatkozik.Úgy összességében ízléses HOMPÉDZS.
Új képeid nincsenek,esetleg CSUKLÓS 412-esről :))))
Na hali
Csak én úgy vettem észre hogy hiányzik 1 indexes forum címe.Na vajon melyiké??? Nem olyan fajsúlyos. Nézd csak meg, rajtunk kívül csak Matiz írogatott néha...
Kedves KIS.Kavics
Nagyon KIRÁLY A "BUSZMEGÁLLÓ" Honlapod!Csak én úgy vettem észre hogy hiányzik 1 indexes forum címe.Na vajon melyiké???De ez biztos azért van mert már olyan rég irtam bele hogy el is felejtetted.Ezt igyekszem pótolni.
Más:
Eltörném Kezét-Lábát annak aki a BKV-nál felügyeli a 412-esek "Karban"tartását.Hozzánk Közel az 59-es viszonylaton róják a Km-eket már több mint 1 éve.De úgy néznek ki mintha már vagy 10 évesek lennének.Egyszerüen nem képesek visszacsukni a belső szerelőnyílásokat,és lóg ,zörög minden,de ez a legkisebb problémájuk,sokszor állok hátul,olyan hangok jönnek a motorból mintha egy trabantban ülnék.Sokszor sirhatnékom van szegényektől,dehát ekkora Úr a PÉNZ,ami a BKV-nak nincs sok,ami meg van azt meg lenyújják.Na mindeggy ez van.
Felétek mi van a buszokkal,ilyesmi felújításokkal a BKV-nál is próbálkoznak mint a BOS-537,egész jól néznek ki csak nálunk élénkzöldek a kapaszkodók.
Na így röviden ennyi.
Csumi
Még múlt hétfőn kaptam egy levelet, amiben leírtad, hogy nem engedi egyben. Azóta nem kaptam tőled semmit. Ha a Kofy féle anyagot küldenéd, azt köszönöm, de megvan.
közben olvastam is hogy nem nagyon foglalkozol mostanában ilyenekkel És ezt hol olvastad? Én esetleg azt írtam, hogy az év utolsó hetében nem foglalkozok ilyesmivel. egyébként foglalkoztam. A saját közlekedési oldalamat állítgatom össze, de még kb. májusig várni kell rá.
A honlapoddal kapcsolatban: ha megvannak az ötleteid, írsz, vagy felhívsz, aztán megbeszéljük a dolgot. Márciusig nem lesz sok szabadidőm.
NAGYON BOLDOG , BUSZOKBAN GAZDAG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK A TOPIC ÖSSZES HOZZÁSZÓLÓJÁNAK ÉS OLVASÓJÁNAK!KIS.KAVICS-NAK KIEMELTEN!
OFF:Kis.Kavics: A honlap témát most egy kicsit hagyjuk,majd visszatérünk rá, közben olvastam is hogy nem nagyon foglalkozol mostanában ilyenekkel!B.U.É.K!
Na utánanéztem.
Nem nagyon,sőt semmit nem találtam ,se VOITH,se sima 280-asról :( .Én még nem nagyon hallottam erről a váltóról.(Ez is az AMATŐRSÉGEMET mutatja :( )
Ja! Nem is köszöntem:Hali :)
A havas képekből tudsz küldeni egy párat?
Ma láttam egy 412 est,teljesen HÓfehéren(Szószerint)
Nagyon szép volt fehéren,legalább a hó eltakarta a sárfoltokat róla:)
A VOLÁN topicban is nézelődtem!!
Ezt inkább tőled kérdezem meg nem égetem vele ott magam:A CLASSIC-ot az EAG csinálta,vagy az IKARUS?
Itt pesten a VOLÁNnak sok ilyen van.Tetszik a lámpája elöl!
Milyen képeket találtál? Ma találtam a postaládában jópár képet (kb 50).
A GUP-380 rendszámú E94G és a HNP-290 redszámú E94F buszokról készítettem képeket, a busz és a hóesés címmel.
Az alsót újra kellene scannelni, nagyobban... mehetne a Füstibe is akár. OFF: Carpynak félretettem egy PIKO kereszteződést, ígérte, hogy jelentkezik érte, azóta is ott porosodik :-( ON
1, Konvertáld át jpg-be.
2, Olyan nevet adj neki, ami csupa kisbetűből áll és nincsen benne szóköz.
3, Töltsd fel egy tárhelyre.
4, Írd be a kép elérési útvonalát.
5, Ha rendben van minden, akkor a hozzászólásba írd be ezt, csak a ( jel helyett < jelet és ) jel helyett > jelet tegyél: (img src="http://webcím"), a lényeg, hogy a http://-t tedd elé.
Ok Akkor küld el légyszi: fulopviktor@freemail.hu
Ime a 412 by:RALLYDESIGN /Sötétített üvegekkel/:)
Te GÁZ VAN:(
Hogy a Pics@ba kell berakni a fórumba paint-tal csinált bmp-kiterjesztésű file-t?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ja a pára. Egyáltalán tudod, hogy mi az a rozsda? Biztos leöntötte v.melyik kedves(?) utas maró folyadékkal.
Nálunk olyan mosó van, ami lemossa a busz tetejét is. Szóval nem slaggal csinálják, mint a MÁVnál. De, mint mesélték tegnap kívül és belül sem viszik túlzásba a takarítást.
Szia Kavics.Nem tom nálatok hogy van ez,de én még egyszer nem láttam,hogy busz tetejét takarították volna.Egyébként én mindennap ik412-sel utazom(59-es vonal de ez nem hiszem hogy sokat mond neked)és ezen a vonalon elég tiszták,kivéve ha SÁR van!a multkor azt láttam,hogy egy kb.féléves 412-esen az utastérben az ablakok tövében BAZI NAGY ROZSDAFOLTOK!!!!!!!!!Szegények!(Biztos a pára!)
rally!
Ma Budapesten jártam és majdnem hánytam az Ik 405-től(14-14?), a 141-es vonalon utaztam vele. Kép készült, meg egy 7-es gyorsról is az Etele téren. 412-t felüljáróról láttam, a teteje kicsit mocskos volt, de ez a BKV-nál elmegy és te így is szereted.
Ne haragudj, de ezt ne meseld senkinek, hogy bejon a sofor a garazsba es elviszi a neki tetszo buszt (jo allapotut) mert korberohognek a VEEKE topicosok....ezt ugye nem gondoltad komolyan???
Hát én úgy vagyok(lehet azért mert új)jobb szeretem a 412-est.a többi 4xx-est én sem szeretem.Meg itt pesten nem nagyon van Ikaruszon kívűl más(Pár MAN és más semmi)Az a pár MAN sem mifelénk jár,de pár napja láttam őket,de hát...............................................
Zalában úgy van, hogy az összes gép jó, talán csak a tartalékok állapotában van kivetnivaló, mivel azokat csak alkalmanként mindíg más és más ember hajtja. Helyközi/elővárosi buszon firkát még soha nem láttam, helyin sajnos előfordul (pont múltkor törtem el majdnem egy kis "művész" kezét - utána pucolta is ezerrel). Összességében véve vidéken jobban tudnak vigyázni a járművekre.
BP-n a 412-esek állapota, mint hallottam siralmas, holott csak pár éves buszok.
Én kb 15 évig voltam úgy a 200-as családdal, hogy egy nagy rakás szar, örültem, amikor használt mercik (10-15 éves buszok) jöttek a városba. De ez pár éve megváltozott, nagyon megszerettem a 200-as családot, valamint az EAG buszokat. A 400-a családdal nem igazán vagyok kibékülve, pedig felénk megfelelő a műszaki állapotuk. Rábával úgy vagyok, hogy megtűröm (annyira, hogy pár hónapja sikerült összedobnom pár emberrel nagy nehezen egy emléklapot), Credot, Hungarobuszt meg rühellem de nagyon.
Nálunk Pesten ez úgy van,hogy jönnek a "KIRÁLY" vezetők és viszik a jó buszokat a garázsból.Aztán meg jön a szegény csóró sofőr akinek meg marad a régi sza.....(ÖÖÖ IZÉÉÉÉ IKARUS-RA SOSE MONDJUK HOGY SZ@R!!!!!!!!!!!!!!!!!)Régebbi típusú és gyártású busz :-) (EZT EGY SOFŐR ISMERŐSÖMTÖL TUDOM)
Kb. 3 busznyi ember várt ott rajtunk kívül,és érdekes módon felfértek! Az Ikarus csodákra képes. Utaztam már olyan 280-assal, amin majdnem 300 ember volt, de azért elférünk. Na meg arról ne is beszéljek, amikor lerobbant a tömött 280-as, az utasokat betuszkolták egy 415-ösbe. Nekem a kerékdobon jutott hely, úgyhogy néha bevertem a fejemet.
Nem mindegy, hogy melyik buszt viszi. BP-n nem tudom, hogyan van, de vidéken a legtöbb helyen minden buszhoz van 2-3 sofőr, akik állandóan hajtják. A tartalékokat meg éppen az kapja, akinek szüksége van rá.
A lassú ajtónyitást pedig a légrugók töltésének lehet köszönni. Nincsen elég levegő a rendszerben, hogy a léghengereket is mozgassa.
Egyszer gyere vidékre utazni. Nuku mocsok, nuku lassúság, nuku szar műszaki állapot (BKV-hoz képest).
Ez a BKV átka.103-a viszonylaton kb.fél órát vártunk a végállomáson,úgy!HOGY 3 103-as is állt bent.Aztán jön az okos sofőr és melyikbe száll be?Amelyik szinte a "földön van".Kb. 3 busznyi ember várt ott rajtunk kívül,és érdekes módon felfértek!Na és ezt menet közbe tölteni.Hát megéreztünk mégégy mélynövésű hangyát is!Mikor átment rajta.Ja és akkor egy óráig nyilt és csukódott az ajtó.még jó hogy nem ik 412-es volt mert megsüketültem volna a csengőjétől!:-)
A műszerfal egy finn exportra szánt 14,5 méter hosszú, háromtengelyes E94-é.
Légrugó: nem baj, bár nem tesz jót a gépnek. Régebbi Ikarusoknál ez természetes, hogy lassan tölt a légrugó. Ez kiküszöbölhető, ha nem üzemkezdet előtt fél percel veszi át a kocsit a garázsban. Na meg terhelve nehezebben töltődik (szerintem). Kb. egy hónapja történt az eset: a buszt készítették elő műszakira, aztán a kerékdobnál valamit hegeszteni kellett, kicsit megpörkölték a légrugót is. Kiadták a kocsit, az első fordában az egyik éles kanyarban nagy durranás+égett szag >> sofőr leszáll, nézi, hogy mi történt. Látja kidurrant a légrugó, visszaszált, megcsinálta a fordát aztán visszavitte a javítóba. Kicsit érdekesen állt a busz, szóval lett belőle alacsonypadlós 280-as.
Hi Kis.kavics!
Nem tudom milyen müszerfal ez,abban sem vagyok biztos hogy ikarus/habár......../szóval:??????????????????????
Nekem 1 képforrásom van, úgy hívják,"kis.kavics"
(hehehehe).Magyarul nekem csak a te képeid vannak.
Egy kérdés:Nem baj az egy 280-asnak,hogy 0-azaz szinte 0 levegővel a légrugóban elindult,és egy jó pár megálló után lett normális a levegősűrűség?
Úgy éreztem benne magam a csuklóban,mint egy aszfaltfutóműves rallyautóban.SZVSZ ez nem tett jót neki.
HUH de beindultam.
Igen, buszról van szó, mindjárt keresek valamit, bár ha mondasz konkrét típust (412 típust kivéve), akkor beteszem azt.
Vad akart lenni a hozzászólásban, csak kissé mellényúltam :-)
Ha szereted a buszokat, olvasd gyakran a "Buszos honlapok című fórumot, hogy megtudd, éppen ki frisstette a weoldalát fincsi képekkel.
A fórumhoz katt ide!
FHZ-946-ot most hanyagolnám, ha nem baj >> kicsit szar a kép is, illetve a szkennerbe egyszerre csak 3 kép fér, így olcsóbb (ide már úgy is betettem az FHZ-946-ot)
lehetőleg ma (11.07) 22 óráig ide a fórumba, vagy utána e-mailbe holnap (11.08) reggel 6-ig, utána már nem fog menni a dolog, ugyanis nem leszek itthon
as ködös idő miatt rengeteg képem rossz lett
ami jól sikerült (szerintem):
13 méteres helyi E94 >> HNP-290
E98 >> GWH-639
helyközi 415 >> EVL-647
helyközi E94 + helyközi 260 >> GSA-424 és BHC-033
két helyközi 13 méteres E94 egyszerre tolat ki egymás mellett levő kocsiállásról >> HNP-032 és HNP-033
helyi 280 >> BHC-002, alias csörgőkígyó
helyi ráncajtós 260 >> DZC-999
E94G totál szemből >> HIY-435
helyi 415 >> FHZ-946
ezenkívül még képek készültek (csak csúnyák lettek): 260 (BOS-537, BHC-034); E94G (GOB-499, HIY-434); 256.44 (rendszámot nem látom); 263 (CJG-935); C56 (rendszámot nem látom); 280 (BOV-234, ESZ-281)
egy kis ízelítő, mire számíthatsz, ma ezeket a buszokat fotóztam (csak az Ikarusokat mondom):
C56 (helyközi kivitel kettő bolygóajtóval >> 2-2-0)
260 (kettő bolygóajtóval >> 2-0-2, három bolygóajtóval >> 2-2-2, három ráncajtóval >> 2-2-2)
263 (kettő ráncajtóval >> 2-0-2)
280 (két ráncajtóval >> 2-0-2-0, négy bolygóajtóval >> 2-2-2-2 négy ráncajtóval >> 2-2-2-2)
415 (helyi két és fél ajtóval >> 2-2-1, helyközi >> 2-2-0)
E94 (helyközi kivitelű >> 1-2-0)
új arcú, 13 méteres E94 (helyi >> 2-2-1, helyközi >> 2-2-0)
E94G (helyi >> 2-2-2-0 és 2-2-2-1)
E95 (RÁBA alvázon >> 1-1-0 és VOLVO alvázon >> 1-2-0)
E98 (csepel alvázon)
fejből ennyi ment, lehet, hogy volt még más is
egy kis html-suli:
csak a megfelelő irányú zárójel helyett < és > jeleket tegyél
képbeszúrás:
(img src="http://www.freeweb.hu/tavolsag/ik280treler_1.jpg")
így néz ki:
hivatkozás:
(a href="http://www.freeweb.hu/duazklub/ik280treler_1.jpg" target="_blank")dUAZ klub, Ikarus 280 tréler(/a)
a terget="_blank" csak azért kell, hogy új ablakban nyíljon meg a hivatkozás
így néz ki:
dUAZ klub, Ikarus 280 tréler
kép és hivatkozás:
(a href="http://www.freeweb.hu/duazklub/ik280treler_1n.jpg" target="_blank")(img src="http://www.freeweb.hu/tavolsag/ik280treler_1.jpg")(/a)
így néz ki:
félkövér szöveg:
(b)félkövér szöveg(/b)
így néz ki:
félkövér szöveg
"Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát.
Hmmm... Konkrétan, mik ezek?"
Szűk kasztni (olyan széles mint a buszé), stb, stb... Ha jól emléxem a vasútmániás topicban bővebben volt róla szó. sok mindent nem tdok ezenkívül mondani, mert nem emléxem a részletekre. Dobd fe a témát ott.
Kis.Kavics!
Thx a leírásokat.... Egy apró baj azért van, nevesen, hogy ami ott ácsorgott, az nem ilyen volt... Nagyonnagyon hosszú volt, de csak 1 csuklós... Szerintem egy egységgel osszabb volt az első túlnyúlása, mint a 'széria' buszoknak... Meg úgy általában hosszabb volt, és valami nem stimmelt az orrán, szembenézetből... Talán lejjebb volt a hűtőmaszk, vagy mi...
Öcsém, Taksony inkább meséld el Te, csak emlékszel... :))
Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát. Hmmm... Konkrétan, mik ezek?
A két próbálkozás teljesen elkülönül egymástól!
A kilencvenes években egy Ik 260-at (ma BOS-770) alakítottak át. A bemásolt hozzászólások is ehhez kapcsolódnak.
A nyolcvanas években direkt dolog volt: magyar BZMOTot akartak csinálni. Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát.
Sínbusz: még a kilencvenes évek elején volt egy próbaút, a képek akkor készültek. Nagyvasúti forgalomra szánták városközi összeköttetésekre. Nagy baromság volt.
Egy kicsit komolyabb próbálkozás, valamikor anyolcvanas évek derekán:
pár idézet a témában:
TRA 395 válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-29 21:36:51 (187)
A sínbusszal több gond is volt. Gondoljunk bele, vezetőállás miatt fordítókorong kellett hozzá... Vagy az, hogy nem érintkezhetett más járművekkel, mert összetört volna...
Grimbi válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-26 19:27:01 (171)
valami olyasmire emléxem híradókból, hogy az Ikarus bemutatta a MÁV-nak, a MÁV-ot pedig abszolút nem érdekelte.
[előzmény : (169) tupolev, 2001.10.26 19:21]
Asszem a Hungária Krt - Törökbálint (autópálya is útba esik) vonalra akarták. Ha a forgalomnak megfelelő a követési idő, akkor nem muszály ekkora busz.
Télleg emberek! (köztük egyetlen öcsém, Taksony :)) )
Egy pár éve állt a Közvágóhídnál egy csuklós Ikarusz, oldalán repcsimintával, talán mint büfé üzemelhetett ott. Iszonyatosan hosszú volt, azóta és azelőtt se láttam ilyen kivitelű Ikaruszt.
Akkor, a mai kérdés: mi lehetett ez?
Csak felkináltam a lehetősége a német(török) buszok folyamatos szidására.
Én utaztam velük egyszer, ugyanúgy nyikorognak mint a 200-asok, pedig ezek újak...
Kicsit nagy a kép, úgyhogy katt a számokra:
1 és 2, ez talán egy 266-os lehetett.
3, 4, ezek pedig 280-asok.
Ha érdekl még, akkor a nagykanizsai volán telepen nézelődök (múltkor egy régebbi mercit káttam), Zalaegerszegen több van, láttam is a telep melletti útról, de erről Carpyt kéne megkérdezni.
Azért itt is néha takarít 1-1 sofőr,de ebből van a kevesebb.Meg szegény ülések össze vissza vannak vagdosva,nemtom kinek öröm ez a rongálás de otthon a saját székein is kiélhetné magát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heti egy alkalommal takarítanak?
A CJN-931 (korábban az ELS-756 képet lásd alább) egész nap egy vonalon (24) jár. A fordáját már régen láttam (időpontokra gondolok), de kora hajnaltól este 6-ig dolgozik. Van egy kiállása 10:30-tól 12:30-ig, addig a sofőr lazán kitakarítja a buszt.
És nem azért mert muszály neki, ő is jobban érzi magát egy tiszta kocsivan, mint egy mocskosban.
Persze BP-n sok az "igénytelen" sofőr (sajnos).
Hali
Kis.kavics:Pesten lakom.A412-ek valóban olyan mocskosak mintha a sárhányó befelé "hányná" a sarat!!!(De azért hetente !!!!1-szer!!!!takarítják)Buszokat nem igazán fotózom/ÉLŐBEN SZEBBEK!/de a Vitézi Dávid Tömegközl.lapján sok kép van!www.bpbus.freeweb.hu -n.De azért "NYÚL" Fokozatban jól húz a 412-es!Hali
----RALLY FOREVER----
HALI :-)
Kis.kavics:Most is tanultam valamit /EAG-ra értem/
Annyira komolyan nem,de amióta járni tudok azóta imádom a buszokat!Kedvenc VOLÁN-om a GEMENC.
Hajrá I K A R U S 412!(BKV DESIGN):-)
---Rally forever---
kötekedek :)
Az EAG is Ikarus >> Ikarus Egyegi Autóbuszgyár Kft.
Már régóta van egyedi részleg az Ikarusban, de valamikor a 80-as évek végén kivált az anyacégből.
Mióta és milyen szinten foglalkozos a buszfanatizmussal? Kedvenc típus, esetleg volán társaság?
Nekem az E94G a kedvenc típusom, a kedvenc volánom pedig a Zala Volán (és nem azért mert azt használom).
Kis.kavics:Bocs igazad van elfelejtettem válaszolni:Csak IKARUSZ!!fanclub.Voltam már a Volán topicba sokszor,csak nem szoltam hozzá!!
Hali---RALLY FOREVER---
Nincs ütközési teszt eredménye valakinek a BKV és Volán használt Ikarusairól? Nagyon kíváncsi lennék, mi lenne mondjuk, ha pl. a 7-es belerohanna egy kocsisorba.
Utálom az értetlen embereket! Miért nem jössz át a VOLÁN topicba? A neve ne rettentsen el!
Azt meg szintén utálom, ha kérdezek valamit és nem válaszolnak. Felteszem mégegyszer: EAG, vagy IKARUSBUS, esetleg mindkettő?
Amikor ezek futottak, még 4-5 éves voltam. Rettenetesen be voltam kakálva a hangjuktól, de mindíg pontosan tudtam, hogy melyik buszról van szó. Ahogy a papámmal hívtuk ezeket: a faros Nem emlékszem viszont, hogy valaha is utaztam volna ilyenen. Milyen volt ennek a belseje?
Ilyennel még én is mentem óvodásként. Ha nem volt jó az ovibusz, ez volt a tartalék, ilyenkor az összes óvodás ott állt a keritésnél, és kiabálta: -Hajrá, farmotoros!
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
"Képeket kéne pakolni ide,ha van valakinek!Mert nagyon pang ez a topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Esetleg, ha elolvasnád MAZ hozzászólását, akkor rájönnél, hogy miért pang.
Felhívnám a figyelmedet a Volán topicra a törzsasztalon, a buszrajongók ott csoportosulnak, köztük a Magyarbuszok és a Távolság honlapok készítői is. Meg még pár honlaptulaj.
Ha Ikarus teherautókra kíváncsi valaki, akkor a honlapomon találhat.
Szürke faros rulz! Meddig közlekedtek menetrendszerűen? En már sajnos nem ültem rajtuk. De egyszer ültem egy csôrös csepelben (az "újabban", széles hűtôrács, sárvédôbe integrált fényszórók), valami hatalmas feelingje volt.
Ajanlom a keptaramat, EAGBUS kepekkel, +van meg egy-ket kool linkem igazi IKARUS-fan pagekre. Ha masban nem is sikerult, de legalabb buszgyartasban ott vagyunk...
(Lasd meg: Ikarus alacsonypadlos busz mar a 70-es evektol...)
http://kep.tar.hu/matiz/index.phtml?aid=27493495