...és ha jól sejtem, 200 -205 psz.-ig bezárólag az IK 280 T GVM -ek is ráncajtósak.
(De ez az állapotuk állítólag hamarosan el fog tűnni, mihelyst átesnek a nagyjavításon)
Hát,hogy mennyi ráncajtós van,arról fogalmam sincs(még sok,de egyre kevesebb :o)
Látott már valaki felújított ráncajtóst? (BKV-ésat)
Naggyon jól néz ki! Vastag ajtószigetelőgumicsíkok, Cs.mentes padló,új fényezés... És tolvajvédővel felszerelt váltó :o)
ugyanis ma reggel a Szent Imre téren,2x-er kellett az utasoknak leszállni a buszról,mert a vezér nem tudta sehogyanse betenni "egyesbe". Aztán jött a hozzáértő kollégája,babrált valamit a müszerfal alatt,és csodák,csodájára megmoccant a váltó. Egyszóval nekem teccik. Az első felújított ráncajtós.
Tudja valaki, hogy a BKV-nak hány ráncajtós 280-asa van (rendszámmal együtt), és ezek hova tartoznak? Ősszel elkezdtem összegyűjteni, de ídő hiányában abba maradt.
Thenx,nehogy véletlen félrevezessem a jónépet!
eléggé otthonvagy a témában,ezért megkérdezném,hogy Délpestis dolgokkal is tisztában vagy,mer akkor lenne egy pár kérdésem!
Egyébként a kerékmázolgatás "áldozatai" lettek a 412-esek is!
És egyteljes jogú jelentkezőt találtam a JÓ BUSZOK listájára : BPI-722. Van egy érdekessége neki. Kitalálod Nolan? Az ajtóknál kell keresni a megoldást. :o)
"Megismerem a kerekekről, Délpestis! :o) Vagy nem?"
Eltaláltad! NEM!
A BPI-1xx a Kelenföldi csuklósoké. BPI-178-ig 435-ös, BPI-179-től 195-ig 280-as. Ezek felújítása most fejeződött be. A 103-ason és a 72-esen láthatod őket, mivel már csak az a 2 280-as vonala van Kelenföldnek. Viszont most a 47-es villamospótlásnál a 72-es kocsijait átirányították, és ott most 435-ösök járnak.
Bili folyt...
Ha ez én rajtam múlna....
Már rég 417-esek (és nem Agóniák :o)járnának a 48-ason Csak adjanak rá pénzt :o)
2 percenkét követnék egymást csúcsidőben,és lenne gyor48-as is! Meg 148-as is.
Hétvégén pedig Zsírúj (felújított) 280-asok járnának. A 190-es törzskocsi lenne! valamint felújított ráncajtósak is mennének,élükön a 715-tel,és Cartel McCay sofőrrel,(buszbiztonsági okokból)
Na most röhögjünk egy jó nagyot,és várjunk erre még úgy kb 10 évet. (jobbesetben)
semmit, csak az Etelén szarakodott egy sort az ajtó, és a "vezér" (mellesleg egy hatalmas tahó, elkezdte ütögetni a dobozt, hátha megjavul tőle az ajtó...szabályszerűen csapkodta az állatja...ja és olyan "Szalacsi-style" sapkában nyomta...) úgy mellékesen megjegyezte, hogy ahhoz képest, hoyg most jött meg felújitásból, egész gyorsan elkezdett szétesni.
na aztán megjavultunk, de ezt már tényleg nem irom le mégegyszer:)
Tárcsát akartam kifejezni a trilexel (így nagyfiúsabb),de nem jött be :o)))
Többet ilyen szakifejezésekkel (ami természetesen akkora baromság,hogy még két topickal arébb is rajtam röhögnek) nem terhellek Titeket. Tehát a tárcsákra gondoltam! :o)
Ez a mázolgatás csak itt délpesten történt meg,vagy másfele is?
BPI 850-re én még nem emléxem. 280-as?
Én most értem vissza a Múzeumból :o)
Ez persze poén...
A hónap 2. felében valóban megejthetnénk a múzeum megtekintését! (előtte 7végén sok a meló,7köznap meg suli :o(((
A jó buszok listájára új jelentkezőt találtam,ámde felvétele még nem történhet meg,mivel belül még nem láttam! BPO-654. Kivűlről szép,tehát valszeg belül is az,de nemtom.
Egyébként azt csak én vettem észre,hogy szaporodnak a frissen lefújt trilexek,vagy Ti is láttátok? Itt Délpesten szép szürkék lettek,totál új fílinget ad a busznak.
És még gratulácíómat szeretném kifejezni annak a sofőrnek aki ma reggel hajtotta BPO-4?? -es 412-est az 59esen. A motort szépen pörgette,ment mint a golyó. Az a kis "nyuszis" kapcsoló végig be volt kapcsolva. Gyönyörű hangokat varázsolt elő a 412-esből! Nem fékezett bele a Telizöldbe...stb (ezútóbbit előszeretettel alkalmazzák a vezérek,sajnos) Szóval minden elismerésem. Ja az hozzátartozik,hogy kb 20-25 év körül volt a srác. Tudta,hogy kell tolni neki...Amikor nem igazán tudtak az autók megelőzni minket,érdekes arcokat vágtak a vezetőik :o)
Természetesen BPO-000 nincs. Hiszen a rendszám száma azt jelenti, hogy az adott betűtartomány hányadik darabjáról is van szó. Ebből következik, hogy BPO-001 van. Cinkotai járgány, Ik280.49-es, 1988-ban "gyártódott", 1989. március 1-jén vette állományba a BKV. Rába D10UTS motorja van (Nem E1-es), ZF 4HP500 EST 18 váltója van, MVG 318-as hátsó hídja, az alvázszáma: 280.49.2562/88, az AVM alá tartozik és az első rendszáma BY-63-10 volt.
Hamár jó buszok (legalábbis felújított) akkor említést érdemel a BPO-079 is! A 19-esen megtalálható,és szintén a régebbi fajta belső teret újították fel (majdnemhogy gyári állapotra!!! A padló új Pöttyös gumival van borítva!!!nem szürke!!!)Az egyedüli nem gyári cucc amit felfedeztem,az a jelzőgombok színének vegyessége.
Egyébként a jelzők gyárilag voltak benne a buszokban,vagy BKV-tunning? Meg mitől van piros,és zöld színű gombok?Hiány volt a zöldből?
Nekem a nyomógombos pirosak jobban teccettek,de a gomboknál is a piros a nyerő. A zöldnél hagyom,hogy más jelezzen :o) Mikre nem figyelek oda... na elég a kérdésekből :o)
Ja, akkor várok még! Én már a felgyorsult világban élek :o)
Abban nem volt igazad,hogy majd azt írják a BKVésok,hogy "nem tudjuk mi lesz az Agorával,meg majd lessz a tender amikó lesz..." Emléxel?
De már tárgytalan a fentiek miatt :o)
A F1-re én is "mérges" vagyok egy hangyányit!
Na hagylak ,hadd csináld a dolgod! Regisztráltam magam nálatok.
Lehet, hogy nem mondok vele újat, de az AKD-699 meg a 130-as vonalon jár. Frankó barna színű, fautánzatú dekoritlemezzel van burkolva belül, viszont az ülések újra lettek kárpitoztatva, ami kissé rontja a "szocós" feelinget :))) Amúgy a váltója egész jó állapotban van, nem érezhető úgy a rángatás, mint a többi Prága váltós gépen.
Köszi az oldalt jót olvastam,de a mai 19-es buszról nem ír,pedig van! :o)
Már el is tettem a kedvencek közé!
Ezek az exmiskolci buszok egyre jobban tetszenek!
Ma utaztam egyel ,(rendszámát elfeledtem),de megvolt rajta az összes miskolci matrica! (a 2.,3.,4. ajtónál tilos felszállni,az elsőnél meg leszállni :o))))
DE a színe,az viszi a pálmát! :o) (a multkor a díszléc belselyében lévő kis takaró gumicsik például piros volt! Hihetetlen jól nézett ki (AKD-666))
Pisti: Sajnos nincs Scannerem,nekemse és ismerettségbe se! :o(
Pedig nagggggyon jó lenne.
(Ha esetleg sikerálna beszkennelni,szólj,megdumáljuk!)
Délpesti bennfentesek!:o) Nem tudjátok, nekiálltak-e már a BPI-519-nek???? (Az orrsérült kedvenc 260-asomnak)Hiányzikmár nagyon,mert csak ilyen régi kocsik gurulgatnak errefelé.
Ez a real,ez a real... Hát akkor erről lemaradtál. :o)))
Röviden a filmről: 8 perces,rossz minőségü? videók,sűrű vágások,egy kis Demszky,és Aba Botond kéz bilibe lógása... és nyéhány busz,villamos... :o) Egy jó kis BKV promó :o)
Jaja, a "csillagos" az a Mercedes. Ott van némi "engedmény", ami annyiból áll, hogy az 1990 -es évektől gyártott vasakat nem szeretem.
Peugeot: Mivel a cég személyautóparkja erre a típusra épül, elvileg szeretnem kellene, és szeretem is. Főleg az "új arcú" 9 személyes HDi Boxerrel vagyok nagyon kibékülve. De saját kocsinak pedig egy 2.2 HDi 406 -ost vagy 607 -est vállalnék be szívesen.Természetesen lakkfekete színben...
Szóval Tector nem a francia járműipar a kedvenced!
(Remélem azé a Peugeot még elmegy nálad,és tudtommal buszt sem gyártanak :o)
A csillagos az mi? Merci?
Szvsz nem rosz busz az Agónia :o) ,de természetesen én is szívesebben látnék 417-eseket a BKV-nál (ezt tegnap meg is írtam nekik)
A Békávé REAL Playerrel tudta a zoxigént kiszedni a visszbüll :o)
Tehát Real Player,vagy Real One Player
Sok sikert hozzája!
Ki tud honlapom részire Ikarus 260,260T,280,és 280T jellegrajzokat,és esetleg tipusleírást,adatokat felajánlani? Nagyon meg lenne köszönve ám! :o)
Kövezzetek meg, de nekem az "Agónia" (@copy; by Grimbi) nem tetszik. Ránézésre semmi "Ikaruszos" nincs benne, tiszta merő egy "p!násautó" (gyk:Rönyó) az egész.(Mert ugye az eredetije az is...) És itt vesztette el számomra érdekességét ez a jármű, ugyanis a "p!nás" meg "csillagos" "ótvarok" iránt valami ősi gyűlölet él bennem. Ezeknek semmilyen változata a bevásárlószatyortól a tankhajóig nem megy nálam autószámba. :o(((
Nem tudom olvastátok -e a szomszédos topicokat, de az egyikben jó hírként felröppent, hogy mindkét "tüzes" 412 -est helyre fogják állítani. Hurrá. :o)
(Egyébiránt meg mijafene az a nyavalla amit a békávé kivesz a vizbüll? Mert nekem a gép nem társított hozzá programot, amivel meg bírnám nyitni...)
Ha irnék egy ímélt a BKV nak,és megkérdezném,hogy mindig forgalomba lesz-e az Agora, meg hogy mikor írják ki a tendert (mikorra tervezik),és milyen tipusok pályázását várják, Akkor szerintetek válaszolnának?
Egy nagyon buta OFF kerdesm lenne. Ugye kint elek Franciaorszagban es sokat felejtettem a Magyar nyelvbol. Szegyelem magam de mit jelent SZVSZ? mert idaig csak olvasom de nem tudom hogy mit jelent.
Üdv!
Szó még nem volt róla! Asszem Február óta van fenn,és azóta nőtt is a látogatottságom. (a 0-ról nem volt nehéz emelni :o)
Köszönöm a Gratulát!
Köszönöm HáBénak is!
Ha van rá lehetöséged,másold le egy új kazettára(a kazettát megveszem),és azt add majd oda.Így a legbiztonságosabb.Egyébként a teljes megsemmisüléstöl nem kell tartani,csak attól,hogy meggyüri a szalagot.Soha nem volt szerencsém a videókkal,ezen kívül még két roncs van otthon(Philips,Sony).
Mail-t ide küldjél:gl4@freemail.hu
Erre vonatkozólag egyetlen szót találtam az Irisbus a világban c rovatnál = IKARUSBUS Székesfehérvár. :o(((( De ebből nem derül ki a világmárkánk Tagsága :o((
Az az igazság, hoyg baromi régi kazetta, ha szét is megy, nem számit.
(Ha garantálni tudjuk, hogy gépen meglesz, mert azért azt nem akarom, hogy teljesen elvesszen. De a kazetta nem lényeg.)
Nagyon szívesen felveszem,de a videómért nem tudok felelösséget vállalni.A kis drága szívesen gyüri a szalagot ki/befüzésnél,csévélésnél.A másik kérdés a minöség.Ezek a felvételek egy régebbi kártya szüleményei.Holnap teszek fel egy videót,ami az újjal készült(célszerüen egy részlet lesz a Tárgyesetböl).
Van a gépemben egy TV kártya és ha éppen valami érdekes van,azt felveszem.Az RTL 18:30-as híradóját elég gyakran nézem.Sok olyanom is van,aminek az eleje hiányzik,pont azért,mert késön veszem észre.
Azzal mentünk ami a képen van. A gyorasasági céljából fel a kocsinkhoz (Peugeot :o). A volánossal meg hazafelé az autóban találkoztunk.
Bocs ezt az előbb nem irtam!
S*z*k*.: Akkor bocs, de ha nem baj,akkor is utálom :o) Te is utálhatod a Pözsót :o)
Ez amivel én mentem egy '99-es C56-os volt. És egy picit darabos Gázolaj volt benne. Eléggé nyögvenyelősen indult, kb. 10km/h-ig,de utána... :o) __/ <-ilyen meredek lejtőn ment felfelé mint a golyó. És tényleg jó hangja van.
A gyönygyösi VB-s C56ról meg annyit,hogy egy csicska *uzuki (<-FÚÚÚJ)miatt majdnem letolt minket az útról! buzukis lassan sorolt be elé,mi meg már nem fértünk be. Duda,fék satöbbi... aztán közös erővel fél órán keresztül szivattuk a buzukist (<--Szemétláda!)
Nolan:Én sem (hálistennek, hétvégén nincs suli :o)
Tector : A E99 is szép! Meg a 415-ösöm is szép lenne,ha azok a bunkók nem gyalogoltak volna bele a képbe! Grrrrr...
C56: Életem első útját tettem vele,és jók voltak az 1. benyomások. Kép is lesz nemsoká a belső térről! Viszont a színével nem voltam kibékülve (kivűl)De Igen kényelmes ülései vannak!
Papagáj-Sárga: Akkor már inkább legyen sárga,szvsz az szebb!
Jut eszembe, a Volánbusz c56-jairól nem volt jó a véleményem eleinte, de azóta megváltozott:)
Mostanában sokat mentem velük, és már látom olyan rossznak a helyzetet, viszont az is igaz, hogy a Vértes c56-jaiank sokkal értelmesebb a belső elhelyezése.
Ők azt mondták, "OK, távolságizásra fogjuk használni a buszt", és ehhez képest rendezték be.
Míg a VB-nél szvsz ezt nem döntötték így el, és eléggé kusza lett az egész.
(Ezt támasztja alá, hoyg van papagájos, meg sárga c56-juk is...)
Hatvan volános buszt én is láttam (260) hát elég ramatyul nézett ki!
Ezek viszont gyönyörűek,belül is (a 415-be sajnos nem ültem:o(
A C56 os sofőrje pikk-pakk felrakta a buszt a Mátra tetejébe!Ment hegymenetbe mint a golyó :o)
Hmm... A Mátra volán vigyáz a buszaira. Az a 415-ös gyönyörű tipp-topp állapotban van.
Bezzeg tegnap láttam egy Hatvani volános 395-öst. Hát... lukas kipuff rendszer, és a második ajtó nem záródott rendesen. Tisztességes 2 cm-s rés maradt, úgyhogy a levegőcsere ezzel meg is volt oldva.
Állapotuk hagy némi kívánnivalót maguk után,de nem sokáig! elkezdtem felújítani őket. Mi is a pontos tipusuk?? Mert nincs ráírva,és az én szememben nem a tipust látom,hanem a 10 éves játékomat. Ezért nem tudom kivenni! :o(
Ikarusból eddig még csak műanyagot láttam.
Van még egy bolt a Nyugati és a Jászai között a színház után picivel (Duna felé jobb oldalon), ahol rengeteg régi modell van. Ha az embernek szerencséje van ott is találhat különlegességeket.
Egyszer megkérdeztem a tulajtól, hogy szokott e lenni gyári Ikarus modell. Azt mondta nagyon-nagyon ritka és az ára vetekszik az aranyéval :).
Valóban,a képanyag kevés volt,viszont megismerhettük Finta urat.Ha jól tudom a VT Transmanos 263-as buszok is a moszkvai kupacban voltak.
A kiállítás már csak ma van,de az eladó megadta a boltjuk címét.A névjegykártya amit adott otthon van,annyira emléxem,hogy a XIII. kerületben van a Pannónia úton(utcában).
Videók még lesznek,csak sajnos sok olyan van,aminek az eleje hiányzik.Az érdeklödésedre való tekintettel ezeket is felrakom,egy külön alkönyvtárba.Van egy offtopic rally-s hírem is,azt is elhozom.
A múzeumban kérd úgy, hogy monográfia, ha iyg nem tudják miről van szó, akkor mondd, hogy háromkötetes, meg a cimét, és hogy ugy tudod itt lehetett kapni régen.
Ha nem sikerül, akkor valami telefonszámot ki kell nézni a telefonkönyvből a BKV-nál.
En vettem 3 IK260as modelleket, BKV szinekben, 3-4 evel ezelot.
Voltak 260 es 280 BKV szinekben, es 280 7gyors szinben.
DEAK modelsport boltban Budapesten a Kalvaria teren (9es busz, vagy 83 troli).
Megtekintettem eme Ikarusos tárgyesetet! HÁÁÁÁÁÁT... aki nem ismeri őket nem sokat tudhatott meg belőle! Meg úgy kb. 5 perces anyagot összevágtak,de úgy hogy 3 szor is voltak ismétlődő részek. De azér jó volt (mér nem vihette ki az Ikarus a Moszkvai buszokat?)
SaxViktor:
Köszönjük az infókat,főleg a Miskolciakét (tehát kb. velem egyidősek :o) a 93-asokat mostmár külön figyelem!
Pisti és Laci:
Egy ilyen 260-ast lehet hogy én is beszerzek! Nekem sajnos csak a meccsbokszok vannak :o(
Nolan:
Ma reggel volt az M1-en a kékfényben,hogy Csepelen eltaláltak egy 48-ast (Nem adták meg az elsőbbséget! A kamerásnak sikerült úgy filmeznie,hogy semmiféle rendszámot nem tudtam leolvasni! Nagyon nem sérült,de egy darabig ott fog állni valószínűleg a 15-19 mellett.
És a BPI-715 ösnek is a 3. ajtaja is sárga vót valamikó :o)
Youwin:
A könyves témát kitárgyaltátok látom, de azért összefoglalnám:
Deák Ferenc Téri aluljáróban található Földalatti múzeumban beszerezhető "A főváros tömegközlekedésének másfél évszázada. I.-III. 1919-1985." című könyvről volt szó. Egyébként mindjárt rákeresek a keresőkben,hátha van máshol is
Videós téma: Nekem szó nélkül lejátsza Media Player 9 mindet! Szerintem jók! Nincs több? :o)
Nekem még a gyári 260-as modell van.
Egyik legféltettebb kincsem. Egy barátom nagyapja dolgozott anno ott, és Ő tőle kapta, én meg a sráctól. A nagyapja most télen halt meg :( Azóta mégjobban vigyázok rá.
A H0 modellt egy volt barátnőmtől kaptam, az is kincs.
Kiszaladtam és be is szereztem magamnak egy 260-ast,3200-ért.Láttam az IFA-t is.Volt 60T is 10.000-ért.Beszélgettem az eladóval és azt mondta,hogy ezeknek a buszoknak a beszerzése egyre nehezebb.A Tied egyébként eladó?
Az EU miatt talán nem ide való, de pár éven belül eltűnnek az IFA-k. Szerencsére valaki TT méretben elkezdte gyártani őket több színben és felépítménnyel, valamint pótkocsit is lehet kapni. Az FMH-ban 900.- -ért adják darabját.
De ez már asszem nagyon OFF. :)
Ha még 28-ig elmész a Fővárosi művház-ban lévő vasútmodell-kiállításra akkor ott, de a Ferenciek terén a kis aluljáróban is van egy modellbolt akinél szokott lenni. Az ára kb. 3000Ft-tól indul, de ez nem 100%.
Nagy becsben tartom,persze már késö.Unokaöcsémé volt,de aztán valahogy 'nállam maradt'.A hütörács a legkevesebb,ennek már a két elsö ajtó helye közt az oldala is hiányzik.Majd lefotózom és megnézheted.
A buszok lelöhelye engem is érdekelne.
Ha már H0-ról és TT-röl beszélünk:A Budapesti Müvelödési Házban ma és holnap még megtekinthetö a Vasútmodell Kiállítás.Hátha ott is fellelhetö néhány érdekesség.
Mekkora kultusza van Nálad annak a busznak? CSak azért kérdezem, mert nekem is van egy 260-om és csak a hűtőrács hiányzik elölről...
Azt biztos tudjátok, hogy párezer forintért lehet kapni Farost, 560-t (talán 180 is van) és 200-asokat. Van ami teljesen kész van (a gyártó szerint) és van, amit a vevőnek kell összerakni, lefesteni. Ja, és ezek H0 méretarányúak, de láttam már TT-t is.
Valóban ,vajszínü a felsö rész,kb 20cm hosszú.Az elsö kereke mozgatható.Az enyémnek már nincs ajtaja sem,ülés is csak egy van,a soför mögötti(barnás színü).A bal oldali hosszabb oldalnyílás nyitható(volt,mert már az sincsen meg).
A file-okat megnézem.Az a baj,hogy a benzinkutast és a Kazincbarcikait egymás után csináltam ugyanúgy,ugyanazzal a programmal.Csak a videoátvitel más.(vagy mégsem)
Megkaptad?Amikor elküldtem úgy tünt el sem ment.Érdekes.
A tegnapi filmecskét sikerült felvenni.VHS-en jó lett,gépre videóról vettem fel,de az még nem végleges.A 'némafilm' egy kicsit tovább tartott(vagy az órám járt rosszul).
Azok a makettek jól néztek ki.
Egy szakadt buszom nekem is van,de az nem Matchbox,hanem müanyag cucc.Egy 260-as,alul piros felül fehér,viszonylag nagy.Nagyon öreg,kb 20 éves.
Lécci nevezd meg,melyik nem jó.Az MPG-k egyformák,nem tudom így elsöre,mi lehet a baj.Nézd meg a kiterjesztést,talán nálad nem mindegy,hogy MPEG, vagy MPG.
Mielőtt kérdeztem volna, visszaolvastam, ebből megtudtam hogy van rövidhangú busz, meg megyek zuhanyozni, meg hogy kéményes, meg hogy 20 éves korában selejtezték, meg egy rakás rendszámot és viszonylatot.
Volt tegnap a Filmmúzeumon az Ikarusos rész. Háááát...Persze döntse el mondenki maga, hogy tetszett neki, de azért ennél lehetett volna valami tartalmasabbat is. Pl. volt egy jelenetsor (kötéllel húznak fel bőröndöt egy 55-ös tetejére) ez min. 4-szer be volt vágva. A képek is picik voltak. Végig Finta úr beszélt, és sajnos párszor hülyeséget. Nem vitatom, hogy remek tervező, de talán a közgazdasági fejtegetésbe mégse kellett volna belemennie...
Mégegyszer köszi a tegnapi infót. Remélem rendesen felvette az, akit megkértem :)
Este megnyugodott az Agorával felizgatott kicsi lelkem amikor megláttam, hogy a jó öreg ELR-266 (1980) fog hazavinni. Mennyivel jobb volt, mint a délutáni "rémálmom"... :)
A fél óra nem sok arra a kis múzeumra? Nekem talán sosem sikerült annyit ott lennem, de én is úgy emlékszem, hogy egy vonaljegy ára a beugró.
Hajrá Rally!
Számomra csak az a megdöbbentő, és erről vitáztam is a BKV-val annak idején, hogy ez hogy van, hoyg késnek (a vizsgálat megállapitotta hoyg amikor kérdeztem, 10 (!) percet késnek, reggel 6.30-8.00-ig Csepel felé; na nem mintha "vizsgálat" nélkül nem tudtam volna...), és közben TETŰ LASSÚAK!!!
Azt akartam mondani,hogy ez a 25 30 nekem marha gyors! Nálam lassabban szokott menni! Még Csepelen amikor megy rá a Gubacsi hídra,ott a hosszú egyenesben sem éri el a 30-at,sajnos!
A videókkal meg nemtom mi van,NEKEM MŰKÖDIK.
Tessék Reklamálni a Lacinál, csak ne most,mert minnyá kezdődik az Ikarusos film!
Én a Kós Károly tér sarkán a megállóban állva (amúgy pont itt lakom) csak a fülemre hagyatkozva indulok el a megálló felé, ha tudom, hoyg olyan jön, amilyet akarok:)
(mostmár ugye nem is tudnék hibázni, mert a 99-es 260-as, a 48-as 280, a 194 meg 412)
jaj, ne sird vissza a prága váltót meg szívómotort:)
amúgy szvsz van még, de lehet hogy csak tartalékba jár
Lehet hogy tévedek és 91-es?
Mindegy, a BKV legújabb 280-jaira gondolok.
De szvsz mégiscsak 93...
89-90-ben gyártott 260-aknak ugyanolyan a hagjuk szrinted mint a "miskolci" 280-asknak?
szerintem a miskolciaknak ugyanolyan ótvar hangjuk van, mint a pestieknek
25-30???? Ez valami rekord lehetett nála! Én még ilyen őrjítő sebességet nem tapasztaltam,mikor vele utaztam!! :o) és az a baj,hogy ez igaz!
Ja őszfejű,biztos beleőszült úgy nyomta neki :o)
Na pont az ilyeneknek való a 716-os meg a többi hasonló!
A BY 65-98 at nem ismerem,de a rózsaszín 280-at viszont annál inkább! :o)
Te mikó láttál 93-ban gyártott 280-ast? és hol?
Tudom,hogy van,csak még nem láttam! A legfiatalabb is csak 91-es volt :o)
Én meg azt vettem észre,hogy a régebbi (89.90-es) 260-asok motorjának jellegzetes "rövidbuszos" hangja van. Na pont ilyen hangúak a Miskolci 280-asok is!
Ők mikoriak?Nemtod véletlen?
De azért jó, mert (hogy milyen tipus azt nemtom, valamelyik D10-es alfaj) a motorja nagyon jó nyomatékos, nemtudom jobban elmagyarázni, de vannak olyan motorok, amikkel úgy lehet "gyorsan" menni, hogy viszonylag "halk" az egész.
Biztos ismered, ilyen volt 260-asben pl. a BY 65-98. Ez a 99-en járt főleg még annó.
Általában véve azt vettem észre, hoyg a 93-ban gyártott 280-asokba került ilyen motor!
Vagy ilyen a BU 08-00 is, ma ez a....nem jut eszembe melyik, de ezt meg lehett régen ismerni onnan, hogy a hűtőrácson a 280 felirat rózsaszinű volt! Messzirl lehetett látni!
Ez is a 48-51-en jár és járt.
Ezt esetleg ismered?
De ha jól megnézted,utána szintén kerüld jó messzire,mer az egy SZAKADVÁNY! (ilyet Ikarusra nem szoktam mondani,de most ige /sajnos/)
Nemtom a vezetőket ,és a Dallas-t mennyire ismered,de ma Cartel McKay (ösz öregember,Dzsoki ellensége a Dallaszban :o) vezette ma,úgy hogy fél seggel lelógott az ülésről,és a bal lábával nyomott mindent! :o) Vitt bele egy kis változatosságot is :o)
Végigolvastam,és nagyon teccik!
A héten összedobok belőle egy tuti kis oldalt!
Kérdés:
-223-as viszonylat: Ez biztos, nem elírás?
Kérés:
-60-as évektől napjainkig tudsz valamit,hogy hol találok infót róla?
- Minden ami 48-as: Vonaltérkép,kép,régi tábla,történet,bármi,amit fel tudok használni hozzá. Hol találok ilyeneket?
Ha ez a könyv ilyen,akkor meg kell venni! Gondolom csak a 3-at egybe adják :o(
Naszóval teccikérteni?
Ha megkapom a zengeday-t a régi 48-as kép(nemrég belinkeltem,annál kezdtél el irogatni) is az oldalamon lesz!
Nolan Te egy Jómunkásember vagy!Ezért neked is vetetek ki zoxigént a visszbüll
Megvan,de néhány hiányzik... és vajon melyikek...úgy van 1 darab Ikarus sincs meg :o((((
Viszont megtaláltam a '86-os Matcboxaimat,és köztük a 4 db EAG-omat! Állapotuk olyan mintha a BKV használta volna őket :o) :o(
Tudod hol találkoztam először az Agorával?
Voltak (vannak?) régebben ilyen autós, versenyautós, stb-s kicsi kártyák, és ilyenben volt buszos is. Na olyanon:)
Ha már itt tartunk akkor télleg inkáb 417,de ugye ilyen már nincs sajnos (ugye,helyette van az IKARUS-RENAULT Agora)
De valóban érdekes székek voltak benne, nem IMAG,pedig azok kényelmesebbek! Viszont a kis sötétsége nekem teccik!
Vasárnap kint lesz vajon az Agora? Mert akkor eszközölnék vele egy hoszabb utazást!
Nekem is volt ma szerencsém(?) az Agorához. Még szokatlan egy kicsit, de nem tetszik, hogy elvileg Ikarus,de Vogel ülések vannak benne és nekem egy kicsit sötétnek tűnt belül (bár lehet, hogy csak szőrszálhasogató vagyok, de akkor is inkább Ik417!!!). Egyébként elég sok érdeklődő buszmániákus volt rajta, velem és egy haverommal együtt :)
Le tudjátok írni, hogy pontosan mikor és hol lesz az Ikarus-os film?
Igazad van,eltévesztettem.Az idöpont viszont stimmel.Jó hogy Te is felveszed,mert az otthoni technikám jelenleg olyan,mint a Viasat3:minden lehetséges. :)
Nem a filmmúzeumon lesz???
Inkább Ganz áramszedő legyen! (Totál magyar buszt csinálunk!
A trolis grafikákat én is feltettem a kép.táramba!és nagyon szépek! Főleg az NDK-s Bolygóajtós
Nolan: Hehe, a végén engem is mellbevágott (a szépsége :o))))))
A Miskolci buszokat (meglátásom szerint) mindet felújították! / Tigrismintás :o) Üléshuzat,csúszásmentes padló...stb Kiváncsi vagyok meddig lesznek ilyen jó állapotba!
Chris: Agorát megnézted??? Nem lesz több bmp,direkt azért nem képpel tettem ide be,mer marhanagy
Egész jó lett a busz.Szerelek rá áramszedöt.Milyen legyen,Ganz vagy ZIU5?(bár ha már 600-as akkor a ZIU5 kellene).Nemrég beraktam két 260T-s grafikát,remélem láttad öket.A képeket át fogom rakni a TAR.HU-ra.
Rossz elöérzetem van:megnéztem a PORT.HU-n a Duna TV müsorát és szerintük nem lesz ma Tárgyeset.A TV újság szerint úgy emléxem 22:45-kor lesz,az alcíme meg:'Az Ikarusz busz' .Tegnap volt,az biztos.Figyelni kell.
Te mintha pont ma láttam volna KÜLÖNJÁRATON!!
De hol is,hol is.... Talán a Városközpontban..?
Nemtudom Semmi többet nem tudok elmondani
(de lehet,hogy nem 1 buszról beszélünk,a rendszámokkal hadilábon állok :o)
Pakold csak át a képeket a tár-ra!
A nagy méretnél olyan megoldást tudnék javasolni,hogy darabold fel!
Hogy, hogy azt ne tőlem kérdezd,mert fogalmam sincs!!!!
Az ajtók fehérek lesznek!!!! Viszont a busz már piros,majd ha lesz időm meglesz sárgában is,mint az eredeti! :)
Mikor is lesz pontosan,és mi a címe a Tárgyesetnek????? Nehogy elrontsam,elnézzem!
Legyen fehér,mint a Ganz 260T-nek.Annak a festése király volt.Ha gondolod átlapátolhatom a képeket a TAR.HU-ra.A többi videót átkonvertálom 6 MB alá,bár ez erösen a minöség rovására fog menni.A Tárgyesetnél pláne bajban leszünk.
Ha én azt tudnám... (elfelejtettem leolvasni a tipusszámot,sőt még a rendszámot is :o)
Képek akkor lesznek ha Ti csináltok róla,mert nem kimondottan Őhozzá indultam,ezért nem volt nálam apparát :o(((
A faszi aki vezette szinte végig vigyorogva csapatta a buszt :o)
Az emberek meg nem hittek a szemüknek, 2x-szeresre tátották a szájukat és amíg látszott a busz addig nézték :o)))
Alig tudtam leszállni róla,de muszáj volt
Laci:
Én tudom:
- www.tar.hu/gl2 =honlapcimed (lenne,ha lenne)
- kép.tár.hu/gl2 =képtárad (amiben az 1 db troli árválkodik,Amit épp most újítok fel,ha nem baj:o)
Milyen színű legyen az ajtó?
NOLAN: Azt hogy selejteznék nem is gondoltam komolyan,csak mérgembe nem tudtam mit írok :o) még csak az hiányozna... (egyébként üdv!)
Az a helyzet,hogy új vagyok itt a TAR.HU-n,az eddigi képeim a PRIM.HU-n vannak.A címem nem tudom mi,web-oldalam nincsen.Ezt a két videót a Fájlkezelövel tettem fel,egy hírek nevü könyvtárba.
Ez így jó lesz Laci,tőlem bármekkora lehet a méret,nálam elfér
Sárga Cabrio 260-as...hmmm... még nem láttam,hol is vannak a képek?
Más:
Nemrég ellátogattam a 7-es vonalra,vártam vagy 1 órát,de meglett a gyümölcse!
Találkoztam a Magyar-Francia gyöngyszemmel!!!!!!
Az eleje nagyon szép (Ott díszeleg öles betükkel,hogy IKARUS)
A beltér sem rossz ( egy 2 méteres emberke nyugodtan kinyújtózhat benne!)SZVSZ. NAGYON MAGAS BELÜL!
A hátulja viszont már nem tetszik annyira! Viszont ott is megtalálható az IKARUS szó!
Belső tér:
-Kis méretű széles ülések
-Magas beltér
-Nagy és jól nyitható ablakok
-Led kijelzős viszonylatszámjelző (NEM FOSGYEM!)
-Kellemesebb női hang,nem tul hangosan és bimbamm nélkül mondja a megállókat,és az átsz.kapcs.-okat
-Nagy méretű jelzőgom a kapaszkodón
-Borzalmas "duda" hangú indításjelző (MAN-okéhoz hasonlít de addig csöng mig be nem csukódnak az ajtók és szvsz sokkal rosszab mint a bim-bam csengő, de én szeretem a bimbamm-ot is :o)
Külcsín:
-Gyönyörűszép festés (BKV-jel már rajta van!!!)
-Óriási ajtónyitók (mindkét oldalon)
-Hátul is hatalmas ajtó
-Szép nagy IKARUS feliratok
Feliratok:
-Kívül: AGORA_____@ (Irisbus jel)____IKARUS (elöl)hátul csak Ikarus (-t láttam én)
-Belül: A kormányon a nagy RENAULT név díszeleg,az infotáblán viszont IRISBUS FRANCE!
Festés:
-Kívül: Ezüst felül és világos kék alul (nagyon szép) Elöl,hátul csak ezüst
-Belül sötétebb kék uralkodig,de a székek színes mintásak is!
Gumi:
-Egyértelmű (Michelin)
Hang:
-Belül SEMMI
-Kivűl és főleg hátul: A 435-ösök egy kicsit HALKABBAK!!!(de lehet,hogy még bejáratós)
Hát így hírtelen ennyi! Összeségében nekem TECCIK!! Alig várom hogy legyen belőle több!
A mérete 3.7MB és MPEG1.Azért,mert régi.Nyilatkozzatok,hogy mekkora a max méret,amit feltehetek úgy,hogy még Nektek nem hosszadalmas letölteni.MPGAVI konvertálás megoldható.
Ha egy hír eleje hiányzik,az azért van,mert hirtelen nem tudtam elindítani a felvételt,a képminöség meg a rossz vételnek tudható be.
Sziasztok! Egy citromsárga agyonmatricázott kabrióbuszról mit tudtok? Asszem vmi kék Budatours felirat van rajta. Eredetileg egy 260-as volt! Ha érdekel vannak képek róla + a készítéséről is!
Hát nemtom srácok, hogy mi volt, mert a túloldalon ment, és sötét volt. Az biztos, hogy nem Ikarus (amit azért valahol sajnálok), mert a hátsó ablak egy picit felkanyarodik a tetőre (olyan Renault Cliósan) és ez nem vall az Ikarusra.
Egyébként nagyon szép a járgány, és végre nem FOK-GYEM van rajta, hanem ledek világítanak a viszonylatkijelzőn.
"Viszont emberek! Tegnap a Ferenciek terén baktattam másodmagammal este és mit látok a 7-es vonalán? Egy gyönyörű vadi új - fogalmam sincs milyen gyártmányú - buszt. Ki mit tud erről?"
100% -ra veszem, hogy az eddig oly titkolt Agorát láttad. Ma is kinnvolt forgalomban állítólag.
Sorry, hogy ilyen sokáig nem voltam, alig győztem visszaolvasni a topikot, de nem volt itthon számítógépem, bennt meg sok munkám volt nagyon.
Rally! Még 8 napon belül vagyok épphogy, úgyhogy Isten éltessen! utólag.. :)
Viszont emberek! Tegnap a Ferenciek terén baktattam másodmagammal este és mit látok a 7-es vonalán? Egy gyönyörű vadi új - fogalmam sincs milyen gyártmányú - buszt. Ki mit tud erről?
"Ezt,hogy javítják ki? Kivágják,és behegesztenek egy másik darabot??"
Körülbelül. Kicsit vissza kell húzni a vázat is (Lásd az érdekesen megbicsaklott 1.ajtó...), meg némi lemezmunka is van rajta. "Ebből a székből" nézve, ugye, a kocsinak "át kell venni a műhelyszagot" (azaz félreteszik egy időre), és ha nekiesnek, úgyszámítom 2-3 hét alatt össze van rakva, fényezéssel. Zömmel idomcserék vannak, egyengetni nem sokat kell. A másik kérdés, hogy mi sérült meg a kocsi nózijában. Ott van elöl a hűtő kiegyenlítő -tartálya, a vázban középen a légtartályok, stb... Szóval, tempósan haladva, ha csak evvel a kocsival foglalkoznak napi 8 órát (de melyik vállalat az, ahol egy kocsival hajlandóak foglalkozni a lakatosok, amíg el nem készül??? Vannak kisebb, futójavítások is...), akkor olyan 2-3 hetes meló van rajt. Bár, a kép eléggé sötét, úgyhogy ez csak egy sacc...
A baleset éjfél után történt a Kőbányai úton. A személygépkocsi vezetőjét a tűzoltók szabadították ki. Ő életveszélyes, míg egy utasa könnyebb sérüléseket szenvedett, egy másik utas viszont életét vesztette.
Figyelmetlenül olvastad... :o))
Itt van a hír egészbe':
Halálos buszbaleset a X. kerületben
2003. március 24, hétfő - [6:44]
[Belföld] Halálos baleset történt a főváros X. kerületében vasárnap éjjel. A Kőbányai úton egy személygépkocsi nem adta meg az elsőbbséget egy autóbusznak, ezért összeütköztek. A balesetben a személyautó sofőrje életét veszette, egy utasa életveszélyes, egy másik pedig könnyebb sérüléseket szenvedett. (X-Press)
...valamelyik temetőben, esetleg. Nézd meg a langlovagok főlapját. Otthagyta a fogát... Ugyan ő volt a vétkes, de akkor is R.I.P. Kis iróniával mondhatnók azt is: Egy életre megtanulhatta, hogy a nagy kék vasalóval nem kezdünk... :o(
Ikarusos filmet szerdán a filmmúzeumon el ne felejsd megnézni (Te se)!!!
Na most gyorsan Dokihoz kell szaladjak,ezt a rohadt katonasági vizsgálatot elintézni (Bár remélem már úgyse leszek katona :o),aztán közbe nézegetem majd a buszokat! Hátha látok valami érdekeset.
Mondjuk nem hiszem hogy lensz bármi is ,de hátha :)
Nekem is van ott tárhelyem,és ott aztán elfér!
Epekdve várom/juk!!!
Majd felrakom az oldalamra a linkedet,és akkor talán többen is látják majd! Idáig nem volt tárhelyed a TÁR-nál?
Más és OFF is,de Néztétek a Forma 1-et? Nekem egyre jobban teccenek ezek az új szabályok!(ugyan Suhamér fan vagyok ,de akkor is !!!!)
Az AVI -jó lesz! Előre is köszi!
Buszos műsorról tudomásom nincs,de ha a Szerdait felvennéd, az jó lenne,mert amit én mondtam,abból valszeg nem lesz semmi :o(
Van néhány,amit még tömöríteni kell(MJPEG AVI-ban van és az túl nagy).Milyen legyen(MPEG vagy DIVX AVI)?
Egyébként ha tudomásodra jut bármilyen buszos müsor,szóljál nekem,szívesen felveszem.Szerdát nem elfelejteni! :)
Pedig ott vannak,csak nagyon picik! az elsőn meg jól elmosódott!(De ezek nem a legjobb képeim,lesz majd "normális" is :o)
Tegnap marha jól éreztem magam! Felmentünk az osztályommal a Börzsöny legtetejére,aztán lefelé valami barom 800 méter magasságban(!) az erdei utat elvágta egy kerítéssel :o(. Kb.éjfélre értem haza cirka 35 km hegy-völgy sétával! Úgyhogy mára "szabit" vettem ki,és itthon pihengetek!
Én láttam az EU-ra pingált vili-t,és .... Elég érdekes,az elejére már nem is jutott matrica :o(
Kismaroson is jártunk és ott láttam egy kis Ikarust. 3?? -típusát nem tudom sajnos,ez egy kis apróság volt. De a színe annál szebb (Szürkés árnyalatok...stb)
Inkább majd ha találkozunk kölcsönadom őket, mert elő kéne kereseni, fölrakni , helyem nincs, stb.
(Különben csak olyan, amit a különféle oldalakon láthatsz és leszedhetsz)
Ma egész nap dolgoztam,hazatérek,és végre megvizslatnám a fényképgépet,erre lövök egyet vele és mit csinált a drágaság?... Úgy van, LEMERÜLT :o(
De még ma feltőltődik és akkor az ablakból azé lövök egy 260-ast :o)!
Egyébként Nolannak mondom,a "JOBBULÁST" mellé,hogy a BPI-602, mintha új motor kapott volna,legalábbis szebben muzsikál,viszont az olajkájha elbújhat mögötte :o))
Videjókártya: remélem egy videokártya nevét meg tudom állapítani(Mert amit említettem az az öreg/Apámé/ gépe!). Tehát Nvidia GeForce 2 Ti.
Remélem jót írtam!
-Buszos hírek: jöhetnek az érdekesebbek! Ide: fulopviktor@freemail.hu
-UV: Tőlünk 1 utcányira ott rohangálnak,úgyhogy "velük éltem le az életem idáigi részét" úgyhogy szeretem,kár hogy a MUV-okat kivonták a forgalomból!
On:
Nolan: Remélem jobban vagy!
Rendszámok:
- BPI-716: 280-as és a szürke festék alatt sárgák az ajtói!!!!! Ez biztos!
- AKD-704,666 : egyértelmű :o) Gyönyörű "tigrismintás" üléshuzatot kaptak!+ a 704-en a 2. ajtónál is van a kapaszkodón jelző,csak kár hogy nem piros :o)
- AKD-714 Az első ajtónál nincs középen korlát! Tök jó
Csak nem!Én is gépre akartam venni,de elöbb VHS-re veszem.Neked milyen kártyád van?Nekem egy Pinnacle PCTV Pro-m van.Egész jó kis kártya,pláne az árához képest.A régebben általam berakott buszos képek egy része azzal készült.Az engem érdeklö híreket,ha tehetem fel szoktam venni.Ha esetleg érdekel,szóljál(megvan az egyik Margit-szigeti 412-es is).
OFF
Az EU villamost nem láttam még,de ma reggel láttam egy 280T-t agyonmatricázva.Az egész oldalát elfoglalta.Nem kéne...
Ha már villamos,mi a véleményed az UV-król?Szerintem ezek a legkirályabb tuják.A legrégebbi három év múlva lesz 50 éves(1956 és 1965 közt készültek).
Kicsit rég jártam erre.A trolik nincsenek elfelejtve!
Egy jó hír:jövö szerdán a Filmmúzeumon 22:45-kor ismét leadják az Ikaruszos tárgyesetet.Próbáljuk meg nem elfelejteni. :-)
Ez lehet ám, hogy egy valahavolt ex -BKV -s, vagy Volános kocsi, ugyanis egy kft. itthon Mo. -n elég sok ilyen levetett autót felújítva eladott a volt exszovjet tagállamokba. Vagy pediglen egy ráncajtós C 80 -as van a képen... :o))Mint ez itt:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Próbáld meg a mentsük meg a trolikat-ból és van ott egyéb link . Meg lehet tudni,hogy bizony van ott modern/EBB/ technika is!!!! sőt érdekes buszok is vannak,ikarus ráncajtóval ?!?!?!
Egyébként ha épp jó a kép akkor meg lehet figyelni az egyedi Grúz világításrendszert is :)))))))))))))) Kiváncsi vagyok ,hogy este mit csinál a sofőr???? Zseblámpával világít :o)??vagy tudja kívülről a vonalat:o)))??
Háát ja,akinek nincs más.... bocs az ellöbbi buszok amiket mondtam,az nem orosz,hanem valami üzbég vagy mi.Asszem itt láttam azt hogy van oldalt is faroslemez (nem csalk az ajtón)
Viszont a ruszkik minden létező üvegfelületet képesek "nem üveggel" befalazni. Lásd most valamelyik nap lett bebiggyesztve egy link,valamelyik (asszem a mentsük meg a trolikat-ba)trolis topicba,ott mutogatnak szép orosz trolikat. Szegények
Megnézegettem őket,...hát ez nem ilyennek való mint én( Maradok a wördnél,a menüt meg majd valahogy megódom)
Tegnap láttam a Délpesti AÜ- garázsába egy 412-est, aminek hátrafelé az utolsó utasablak és fölötte,le volt fóliázva (mintha betörött volna az üveg)!
Hittem én,de ma reggel már az 59A-n volt,és olyan volt a felső gumicsiknál,mintha frissen lett volna felragasztva,az ablakkal meg nem láttam semmitse! Mit csinálhattak vele? Lejöhetett a gumicsík? Vagy vmi barom beverte az üveget?
(onnan ismertem meg hogy a ragasztócsikok/amivel a fólia volt feltéve/ szépen rajtahagyták megerősítésnek...mert hát ugye a busznak mennie kell!)
Milyen normális weblapkészítőt tudtok ajánlani??? Mer a wörddel a tököm is tele van má'
(Meg a wörddel nem tudok MENÜ-t csinálni a lap szélére! :o( )
Olyan kéne,hogy megírom amit akarok (szöveg,kép,menü,hivatkozás...)...klikk...és máris html formátumban van a cucc! Köszi
Háj.
A probléma az, hogy nekünk nincs ilyen képünk, ami kép van, azzal nem rendelkezünk, miután nem a mieink.
Próbálkozz a városi és elővárosi közlekedés c. topicban, ott 1000% hogy tudnak segiteni.
Sziasztok bár lehet meglepő lesz a kérésem hozzátok de elkezdtünk csinálni egy játékhoz ikarus kiegészítőket! Hamarosan elérhető lesz a weboldal is. De kéne nekünk textúra azaz kép. Ha lehet a régi ikarusról azaz a 280 as sorozatról asszem azok azok de mind1 miről kűldtök mind1iket leakarjuk modellezni mind midtown madess 2 alá és nfs 4 alá is! Ugyhogy bármi infótok Jellegraj Hangok Képek bármi jöhet ide: holley@freemail.hu
Köszi előre is.A képek így kénének. 1 et az orráról mindkét oldalról csuklós busz esetébe külön az első rész külön a második hátulról egyet hátulról és ha valaki tudna a műszerfalról is egy felülnézeti képet is úgy hogy látszon rajta minden nagyon megköszönnénk. Ja és ugy hogy tudjuk is használni a cuccokat. tehát ne legyen benne forgatás pontosan előrröl vízszintesen a képeket. Ha esetleg valaki csatlakozni akar a modellezéshez írjon ide : holley@freemail.hu vagy trefort.hu -n a hfl szobába kerseen minket.
Bye Holley
Köszi a mélt, megnéztem. :o))
És nem is sokat tévedtem. Pedig ott, a Főiskolán (Akkor még Kossuth Lajos Katonai Főiskola volt) voltam katona, ezért volt ennyire ismerős...)
Ennyit (hogy nem) mondjuk magamtól is tudtam azelőtt, mert ahogy mennek a buszok az ÉMI felé az állomástól, megállnak még a Papírgyárnál is! Tehát még tovább van kifelé.
Egyébként utólag már fölfedeztem, hogy tábla is jelzi Pest felől jövet: "ÉMI Ipari Park ->"
Ott megy be egy út, rögtön Sze. határánál (lehet, hogy még kívül, erre nem emlékszem), de a buszok nem mennek be, csak az ottani fordulóig mennek, azt visszanak :)
"Például végre valahára megtudtam hol van SZerntendrén az a titokzatos ÉMI (egyesek szerint ÉTI)
Még a szerntendreiek se tudták:)" A papírgyár és a katonai egyetem közt, nem? (Szte. közepe felé haladva Pest felől) :o)
Tudja valaki a Bil Gétcc címét,mert épp készülök kicsit megszorongatni a tökeit!!!!!!!
Laci: Na mikor hozzuk haza a buszt? :o)
Tector: Mivel má van képtáram,tudnék thumbnailezni,de nincs mit sajna! :o(
Nolan: Tudok rendszámokkal szolgálni:
- BPI-535 = Ő egy 260-as és nagyon szépen (zöld kapaszkodók...stb) fel lett újítva
- BPI-782 = Ő egy 280-as és az ő oldalán van nagy rózsaszin matricával a rendszáma,elöl meg a sőtétítőcsik, elég érdekesen néz ki.
- BPI-736 = Ő is 280-as és Szép új trilex felnik :o),elöl majd mindent sárga matrica borít. Ez nekem kimondottan teccik!
Ez mind Délpesti busz,akit nagyon érdekel ,meg lehet kukkantani!
(Remélem megmarad a windózom! Eccerűen megállt,minden dolog kb. 5 percébe kerül,viszont navigálni tökéletesen tudok! De a gép sza*ik a fejemre.A képeket is próbálom megmenteni... UTÁLOM A WINDOWST
Megsúgom: Ez a típus kifejezetten kövér emberek utaztatására van szánva, és az ajtó azért ilyen széles (ami ek. kifelé és hátrafelé nyílik, mint a 256 -osokon), hogy a termetesebb egyének kényelmesen tudjanak fel -és leszállni. :o)
Ismertebb neveket nem hoznék fel példának,mint lehetséges utas, mert az itt off, nálam meg broáf. :o)