Az egyik képen a Kabina radar polarizáció-fordítója látszik:
A másik kép egy szokásos "tyúklétra" tápvonal...
Ami a kis képen a háttérben látszik, az az ELM-2048 szerelvény egyik kocsija. A teljes radar 3, illetve tűzvezetőként 2 kocsiból áll. Már egy éve itt van belőle 2 darab, de csak most volt idő felavatni. Nem Veszprémben lesznek, hanem Kupon és Jután...
Borsodban a gyerekellátással (meg mással is )ugyanezt játszák . Az a 2 orvos túrázik 3 kórház között.
H-K Kazincbarcika , Sz-Cs Miskolc
Ha az egyik lebetegszik? felborul a terv.......
Szóval , még Pácin vagy Tornanádaska, Hollóháza környékéről is egyszerűbb rögtön Debrecenbe menni, ha szükséges. De Gyöngyösről is odajár elég sok mentő.
Arra pedig erre mifelénk az a válasz, ami valóban látható is.
..most én kérdezek tőled : holabúbánatban látható a képen a rakétaegység mikrohullámú tápvonala?
:-)
Amit a sárbuszos tévedésemről írsz, azért megdícsérlek. Ez egy érdekes és tanulságos összefüggés volt, sose gondoltam hogy negyedéves bontásokban kapták a szovjet városok a benzint meg a gázolajat.
Így hogy megírtad, egy szavam nincsen az én józan felfogásom érvei mellett.
Mert az hogy én mit képzeltem eddíg, az semmit nem jelent a valóság szempontjából.
Ilyen dolgokról szívesen olvasok tőled máskor is.. hadd tanuljak.
Nadeháát.. akkor nem úgy volt hogy Szegeden eltört a kisgyerek minden végtagja, és amikor még kifelé ment a mentő, már akkor tudta a diszpécsere hogy hová kell szállítani a gyereket?
Nem hiszem el, hogy miután odaértek, akkor a főportás mondta meg a műtőágyat befelé toló mentősöknek hogy Szabó doktor urat kirúgták, menjetek a pótharasztpusztai kórházba inkább.. és Pótharasztpusztán ugyanúgy a kapuügyeletes mondott találomra egy másik országrészben nem működő kórházat..
Azért azt is tedd hozzá,hogy vannak olyan viszonyok,hogy a körűlmények indokolják,hogy a katonai jellegű technikát civil célokra alkalmazzák-nem csak az esetleges benzin hiány..és ne csak a katasztrófák,árvizek,tüzek,viharok,földrengések,gázkitörések esetén történő alkalmazásra gondoljunk,hanem a normál civil viszonyok között is.Én anno csőépitő cégnél dolgoztam-és a cső az nem mindig az ideális terepen ment keresztül..és bizony volt,hogy katonai jellegű gépek segitettek-a hasonló célu csehszlovák cégnél voltak saját,vezeték épitésre átalakitott,de fegyver nélküli BMP lánctalpasok-növelt raktér a dolgozók szállitására,plató,ha anyagoltak,volt darus verzió is,kábelfektető is...röntgenező,műszeres kocsi is.Ilyen célu,ilyen tudású,civil gépet beszerezni,fentartani,működtetni-ott volt a saját gyártású BMP,akkor még voltak a férfiak katonák,akik lehet,tanulták a BMP-t a seregben.. tehát logikus,célszerű lépés volt esetükben a dolog..
Oroszok meg még racionálisabbak ilyen téren..amikor az egyszerű mezőőr szolgálati fegyvere az SKS karabély,vagy egy régebbi szériás AK-verzió.. mit csodálkozunk..ha menni kell a busznak-hát menni kell-azt mi mozgatja-részletkérdés ebben az esetben..a többin lehet csodálkozni,lehet szörnyűlködni,lehet csámcsogni-de ez ilyen dolog-náluk..
Minden valamirevaló országnak van saját állami légitársasága (Finnair, KLM, ALITALIA, AIR FRANCE stb. és ezekhez repülőtere) Az USA-nak nem tudom, hogy van-e.
Szia Airbag, ez a hír azoknak szól.. hm-hm.. még azoknak sem lesz érezhető, akik szoktak repülővel utazni. Én nem szoktam, úgyhogy csak azt látom hogy ez a hír egy összhang-romboló eszköz.
Szerintem ahogyan nem ért mindenki a focihoz, úgy az állami pénzköltéshez sem. Az hogy a saját szintünkön el tudnánk osztani látványosabban is azt a pénzt, az pedig csak rólunk szól.
Ugyanúgy nem számít, mint ahogy a heti lottóötös összegét sem mi osztjuk el - akármennyire is elosztjuk az álmainkban.
Az a nyilasduma hogy az állam az mi vagyunk.. hm.. az jól is hangzik, egyszerű is - és hazugság is.
Mert ki is az a mi ?
Kikkel vállalsz föl te Airbag olyan összetartozást, akik értenek a nagy pénzek nyelvén? Nem a hétköznapi százezreket tudják beosztani, hanem a hétköznapi egykét millliók mögött álló(frászt álló.. ingadozó) érdekek nyelvén is értenek.. kikkel?
Mert ha csak a nagy számokkal való játszadozás ellen vagy, akkor marionettbáb vagy.
Nem tudjuk hogy egy reptér tulajdonlása területén mi merre hány méter - én csak azt tudom hogy a nagy pénzekért hazug és gyilkos verseny folyik.
És a szenzációs hírek gyártói a gyilkosok.
Nem nekünk van egy szükségtelen repterünk(annak idején sem mi építettük) - hanem a magyar államnak van egy reptere.
Tudod mit.. arra jó volt ez a hír, hogy letisztuljon egy véleményem :
A magyar állam a miénk - de a magyar állam az nem mi vagyunk.
Hát pedig ez a jó öreg Newton-féle mechanika (kivéve a tapadási határ számításához használt Curtius-Kniffler-képletet, ami persze nem Sir Isaac találmánya).
Ez az adott ME-mozdony amúgy 100‰-es (10%) emelkedőn gépmenetben meg tud indulni, névleges teljesítményével kritikus sebességre is felgyorsítható. De nem jellemző igénybevétel, amúgy, hogy a svábhegyi fogaskerekű vonalán kelljen 2000 t-s olajvonatokat felhúzkodni vele.