A csomag is dinamikus árazású, de ez általában csak felfelé megy, főleg nyári járatokon, ahol nem csak az ölőhelyet, de a csomagteret is el lehet maradéktalanul adni. Valószínűleg az általad kiszemelt járat megkezdettt telítődni és az algoritmus tudja, hogy ez ezen az áron is el fog menni.
Néhány hete vettem nyár közepére a családnak jegyet, a 20 kg-os feladott csomag gyakorlatilag majdnem annyiba került, mint maguknek a jegyeknek darabja.
Elfogadták a szállást, az oda-vissza szállítást a reptér-szálloda, ma vissza a reptérre.
Nagyon sok utazáson vannak túl, de ilyen esetük még nem volt, nekem se!
Próbálom tájékoztatni Őket , a lehetőségekről, hogy amikor haza érnek intézkedhessenek a 600 €/fő ügyében. Dolgozó emberek, még nem tudható mik lesznek a következmények?!
Hogy ne járhatna: az ellátási kötelezettség minden esetben fennáll, a kártalanítási azonban csak akkor, ha nem vis maior eset okozta a késést.
Viszont: a technikai meghibásodás nem vis maior. Ráadásul: miért kell az utasoknak egy napig várniuk a másik gépre? Budapest a Wizz Air bázisa, elvárható lenne, hogy legyen tartalék gép és személyzet is. Szóval jó eséllyel jár az a pénz is.
Male-ból indultak hazafelé, Abu Dhabi átszállással. Az a gép sem indult, így elszállásolták az utasokat 5*-os Hilton resortba, egy üdülő szigete, most Dubai-ban rekedtek, szintén 5*-os szálloda. Időtöltés a szálloda medencéjében, mert a hőmérséklet 40°C fölött, fehér embernek nehezen elviselhető az utcai sétálás.
„A légitársaság azon érintett utasok számára, akik ezt igényelték, szállást biztosított, illetve felajánlotta számukra az ingyenes átfoglalást, a 100 százalékos készpénz-visszatérítést vagy az eredeti viteldíj 120 százalékának WIZZ-kreditben való jóváírását” – tették hozzá a válaszban.
Bezzeg a rendeletet elfelejtik megemliteni, hogy az utasok termeszetesen a 600€-ra is jogosultak. Mert a tajekoztatasi kotelezettseg is elo van irva.
Csak Nekem ujdonsag,hogy a feladott poggyasz ara is valtozik folyamatosan?Tavaly osszel vettem jegyet iden augusztusra egy poggyasszal,de kellene megegy. Meglepve tapasztalom hogy az akkor 6ooo ft-s poggyasz most eppen 27000 ft. 1 honapja figyelem,volt 14,17,20 most mar 27ezer.
Ez is un. dinamikus arazasu,tehat csokkenhet is az ára?
O.k. hogy a repülőtéren dolgozol, de ettől még a május 28 ai Budapest - Napoli menetrendet nem tudod. Mondjuk nem is kell tudnod, nincs ezzel semmi baj, csak letszives ne kritizáld azt ( engem) aki tudja.
Május 21 én kedden volt W4 Napoli - Budapest járat.
A kérdés úgy szólt, hogy május 28 an kedden menetrend szerint van e Napoli - Budapest W4 járat ? Nos nincs!!!! Semmilyen W4 vagy W6 járat nincs május 28 an kedden.
Már elnézést de ez egy szabadidő fórum, nem kívánok számomra vadidegen ismeretlen embereknek magyarázkodni. A véleményemet mondtam el. Magyarázkodni munkahelyen vagy otthon lehet, ha hülyeséget csinálunk, de nem egy fórumon.
Ha ez elterjed, lesz belőle itthon is. Nem véletlenül rúgták ki pánikszerűen az összes dolgozót Romániában és Ukrajnában, aki sztrájkot szervezett. És a norvég bázisokat sem véletlenül zárták be extra sebesen, véletlenül pont egy nappal azelőtt, hogy a helyi hatóság jött volna körülnézni. Egy-két helyen még rá lehet lépni a parázsra, de ha tűz lesz belőle, akkor csoki. Nyilatkozza is mostanában emberünk, hogy mennyire megbánta a covidos kirúgásokat. Nem tom, miért tartott négy évig, hogy elkapja a bűntudat. Illetve tudom.
Ami szívás lesz kedden, hogy több repülőtéren sztrájk lesz, Malpensa ami a Budapesti utasokat érinti. Persze ezek a szokásos olasz reptéri sztrájkok, olyanok, hogy vagy érinti a járatot vagy nem kb megjósolhatatlan. Olaszország hátránya az állandó közlekedési sztrájkok, már vagy 30 éve, valószínűleg fogalmuk sincs róla, éppen miért sztrájkolnak, Sciopero Italia az az oldal, amit MINDIG el kell olvasni az olasz utak előtt, ez az oldal 5-6 oldalon sorolja fel mindig a következő hetek közlekedési sztrájkjait, aminek a többsége nem igazán érint minket.
Ne keltsünk rém híreket, helyesen a hír úgy szól: Szívás lesz annak, aki Olasz bázisú géppel utazik " Budapest nem olasz bázisú gépekkel szokta az olasz utakat megtenni.