Érdekes, valamikor nagyon régen az én faterom is tépett el ékszíjat 120-al az M7en - igaz az egy Moszkivcs volt. (IF 41 38, és ez az egyetlen autónk, aminek vágom a rendszámát. Azok a kardszárnyak hátul, indexben végződve.....)
Nem tudom még, most küldtem el a lapot, eddig vártam hátha lesz egy enegyedik fő, de még mindig nem kristályosodott ki, úgyhogy egyelőre három fős csapattal indul a Niva Power :D
Én mindjárt küldöm a nevezést, csak még a legénység nem tljesen alakult ki, ámde kérdés, pénteken mi a terv? Mert mi lemennénk pénteken, de nem ott aludnánk hanem Kenesén, akkor mi merre hogy? :)
Az itt állást foglalók és több szervezö véleménye/döntése értelmében nevezhetsz a Yetróra az E36-tal, a túra-szekcióba.
A rendszeres látogatók felé kérés/kérdés, hogy a versenyen, szombat este, kötetlen formában beszélgetnénk erröl egy kicsit, hogy mi is legyen a jövöben az ilyen jellegü megkeresésekkel, meghatározzuk-e valamilyen jobban körülírható módon a Youngtimer fogalmát, és egyáltalán ezt a kérdéskört egy kicsit megrágjuk. Kéretik az Úri közönség gyüjtsön ezügyben pro és kontra érveket, hátha sikerül majd konszenzusra jutni és a késöbbiekre egyértelmüen szabályozni ezeket a dolgokat.
Most ezt mé' mondod, a Xedos 6 nagyon is különleges kocsi, nekem a mai napig tetszik - nem is olyan gyakori, 2.0 V6-tal a különleges motor is megvan, coupé jelleg, beteg formák - én simán klubbolnék olyannal.
... Mondjuk viszont a carina e-t adom. És emelek egy rozsdás F Astrával....
Nem igazán nyerő szerintem az ország szélső részeire szervezni, mert az ellenkező oldalról érkezőknek nagyon hosszú lesz a verseny mindkét napja az oda és visszautazással. Persze nem megoldhatatlan (gyors kocsi kell:)), de zalából én már nem mennék szívesen a tisza másik felére, még akkor sem, ha a pénteki szállás is meg lenne oldva. Na meg vannak arra egyáltalán emelkedők meg kanyarok?:D
Sajnos a Tiszán túlra szervezett Gyulakanyarra is elég visszafogott volt a jelentkezés, pedig nekünk az is készen van nagyjából.
Igen, az XM-et hamarabb engedném be a "játszótérre", mint az E34-et. Formailag is különlegesebb.
Egyelöre úgy vagyunk vele, hogy lehet, hogy mindig is a 70-es, 80-as évek autóit fogja igazából takarni a kifejezés, mert a 90-es években (és azóta) tervezett autók - tisztelet a ritka kivételnek - az eldobható müanyagpohár kategóriájába tartoznak
Csak két gondolat (meg egy fél...) -Gondolom a Youngtimer is olyan kategória (kicsit), mint az Oldtimer, ami ugye korhoz kötött. Tehát ami éppen nem fért még bele 5 éve, az mára beleöregedhetett. -(csak hogy a magam malmára hajtsam a vizet, kicsit elfogult vélemény, de akkor is lehet alapja). Szóval a Youngtimer az az autó, ami magában hordozza, hogy később Oldtimer legyen belőle, azaz elég különleges hozzá. Ez mondjuk egy E34-nek sokkal nehezebb mint egy XM-nek, mert míg az előbbiből minden faluban 1-2, ikszemből Hajdú-Biharban konkrétan 3 van... Vagy ha tovább sarkítok, egy 5 éves Morgan Aero8 simán lehet Youngtimer.... -Megafél: Arra nem gondoltatok, hogy átalmerészkedjetek a Tiszán? Kicsit Dunántúl központú a csapat.
Remélem idén elkészül a versenykivitelü GTV és jövöre már azzal tolakodok odakint! Ha az meg Spa megvolt, akkor már azt mondhatom, hogy teljes életet éltem, és a Countach/Espada kivételével elértem a kitüzött célokat!
Én a 2008-as Yetrosztálykirándulásról beszéltem, azt néztem. Ezen volt az E34-es indulásotok. Mint írtam, a gépemen az az egyetlen értékelő, ami fent van. Tegnap is abból citáltam az eredményeiteket, mikor felmerült, hogy azért értékelni kellene a túrásokat is.
nem tudom, neked milyen táblázatod van, én erről beszélek:
http://www.freeweb.hu/yetro/Result_Reci.htm
és hülye vagyok, mert volt itt keverés összevissza az induláskor (merugye amikor az alfás egyik napról a másikra gyalog lesz oszt felvettük hozzám navigátornak), a huszas a sabc volt, a huszonnégyes az Ákosék és a huszonnyolcas a Yogi meg én. nekünk ott a korrekció (ennyit kértünk volna? bár tény, hogy mire megtaláltuk őket, meg rájöttünk, mi van.... erre is rosszul emlékeztem), az Ákoséknak semmi. csak arra kaptak 194 mínuszt.