Nem a technológia tehet a hibás tervezésről, kivitelezésről...Olyan is van amikor a diesel buszok állnak a hideg miatt, vagy nincs rajtuk fűtés, mert elromlik...
Ah, megtaláltam, önjelölt várkonyigábor csupakisbetüvel autoipariszakértö....ha meglátom a nevét, el sem olvasom. Ennél kártékonyabb, korruptabb, ostobább fasz nincs jelenleg az autós szegmensben magyarországon...
Így röhögték ki koreát is, mikor kezdtek megjelenni a szerencsétlen Opel koppintásikkal, mint a Daewoo Racer, Nexia, meg az első SsangYong-ok, mint Korando és Musso, aztán mostanra meg mégis egy hatalmas szeletet hasítottak ki az európai és amerikai piacból a két legnagyobb márkájukkal, a Kia/Hyundai-al. Majd kínában is így lesz. van 15-20 márkájuk, majd marad belöle 3-4 nagy, ami kihasítja a maga szeletét a tortából..
"A szívem szakad meg szegény óriási veszteségeket elszenvedő európai autógyártókért, gyűjtést kellene rendezni nekik, de legalábbis abban segíteni, hogy tovább növeljék a hátrányukat a kínai és US elektromosautó gyártókkal szemben.
Ne kényszerítsük az EU autógyárakat olyanra, amihez nem értenek! Maradjon csak Európa a jó öreg, százéves üzemanyag-barátbelsőégésűeknél.
Legfeljebb körbebástyázzuk Európát védővámokkal, vagy magas vámokkal, adókkal, nehogy beszivárogjon a gonosz kínai elektromosutó gyártó és aláássa szegény európai üzemanyag-barát SUV gyárak profitját.
Meg kell védenünk az európai piacot a fejlődéstől, bármibe is kerül!!!!!!!"
Az elektromos autók terjedését hosszú éveken át komoly támogatásokkal segítette az Európai Unió a kontinensen, amelyből az amerikai Tesla és a kínai elektromos autógyártók kerültek ki győztesen.
(A komoly támogatások ideje alatt kínai elektromosautót nem látott Európa. Kína úgy győzött, hogy nem is indult a versenyen.)
...a legendás európai márkák veszteségeit látva úgy véli, hátraarc jöhet a belső égésű motoros autók uniós tiltásában.
Az Európai Unió döntéseinek hatására a nagy múltú, többségében európai gyártók kénytelenek átállni az egyre üzemanyag-barátabb belső égésű technológia fejlesztéséről az elektromos gyártásra – hívja fel a figyelmet a hírportál.
(Kénytelenek átállni szegények, a gonosz EU szabályozások miatt. A kínai konkurencia nem zavarná őket, a piacot majd megoldják valahogy.)
A szívem szakad meg szegény óriási veszteségeket elszenvedő európai autógyártókért, gyűjtést kellene rendezni nekik, de legalábbis abban segíteni, hogy tovább növeljék a hátrányukat a kínai és US elektromosautó gyártókkal szemben.
Ne kényszerítsük az EU autógyárakat olyanra, amihez nem értenek! Maradjon csak Európa a jó öreg, százéves üzemanyag-barátbelsőégésűeknél.
Legfeljebb körbebástyázzuk Európát védővámokkal, vagy magas vámokkal, adókkal, nehogy beszivárogjon a gonosz kínai elektromosutó gyártó és aláássa szegény európai üzemanyag-barát SUV gyárak profitját.
Meg kell védenünk az európai piacot a fejlődéstől, bármibe is kerül!!!!!!!
Nem kell mindennek elektromosnak lennie, pláne nem azonnal. A környékünkön mostanában a szupermarketláncok cserélik a terítő kamionjaik vontatóit villanyosra. Én személy szerint az elemes kukásautók feltűnésére várok.
ha lesz is (mondjuk hogy van), akkor is addig fognak mesterkedni, amíg elveszti a gyakorlati értelmét az a dátum, és a hozzá kapcsolódó (de valójában csak elvárt) hatás
nézd meg az eur7-et.
volt dátum
van dátum
de közben addig mesterkedtek, amíg az egészet ki nem herélték
ami most amögött a dátum mögött van, az rózsavíz az Etna láváján... semmilyen súlya nincs...
és nem mellesleg, pont ebből a kipuhított dátumból fakadóan az eu gyártók "már gondokat látnak az EV iránti érdkelődésben"
ami megint egy ordas nagy kamu, illetve önbeteljesítő jóslat...
HA nekik meg kellett volna csinálni, ami abban a dátumban volt, AKKOR az EV-eket kellett volna fejleszteni, gyártani.
Ehelyett lehetőséget kaptak arra, hogy EV HELYETT ICE fost gyártsanak, és persze, hogy a piacot is rögtön ebbe az irányba terelik.
"nincs igény evre" lófaszt.
Nem akarnak gyártani, és nem is fognak (hiszen nem kötelező nekik) gyártani, amit gyártanak az nem versenyképes, persze, hogy nem lesz belőle eladás.
Pont ahogy ŐK megmondták előre,
visszanézve 100% igaz lesz a "nincs igény evre" mantra.
De ez csakis rajtuk múlt, nem a vevőkön. A vevő nem tud atommeghajtású autót venni, ha nincs a piacon.
Ha muszáj lenne EV-t árulniuk, akkor fejlesztenének, és lenne versenyképes kínálat, amiből válogathatna a vevő.
Így meg csak az ICE-ből tudsz válogatni...
Nem szeretem, hogy a kínaiak leuralnak majd piacokat EVekkel, de ők nem faszakodnak, és nagyon úgy fest, hogy az eu gyártók nem akarnak velük versenyezni semmilyen téren.
Övék lesz a piac.
Az eu gyártóknak köszönhetően.
Aztán majd az eu gyártók mind mennek extra pénzügyi támogatgásokért a saját kormányaikhoz, hiszen azok eddig is segítettek, és ezután is fognak.
Tripla profit nekik... Profit a kimiskárolt EUR7 szabványos autókon, profit azon a néhány EV-en, amiket a luxus szegmensben el tudnak adni, és profit lesz az állami megvédő támogatás is
A covid alatt is ment a sírás, pedig ők baszták el a rendelések visszamondásával. Okoztak egy rohadt nagy hiányt, és emiatt hiperdrágán is adhatták azt a pár autót, amit le bírtak gyártani. (ICE, EV együtt). Hiper profitjuk volt még akkor is. Mégis folyamatosan sírtak, és folyamatosan hazugságban tartották a piacot. A piac meg mit tudott tenni? Megvette ami volt előtte, annyiért amennyiért kínálták... Ha a kínaiaknak már akkor lett volna értelmes szállítási kapacitása EU irányba, akkor már akkor leuralták volna az ICE piacot is az olcsóbb, de jó autóikkal.
Most már van, és egyre nő a kapacitásuk.
Le fogják uralni az eu piacot.
Nem csak EV-ből de lehet, hogy EURE7telenített ice-ból is!
Hogy te ezt nem érted, arról mi nem tehetünk. Felénk a kis furgonok fele már most tisztán elektromos. Soha nem Timbuktu alsóból jön a fejlődés...
Semmi olyant nem ígérnek, ami ne lehetne lazán tartható.
Hasít a Maxus a furgonjaival, hatalmas flottákat adnak el, pl a postának.
Van villany Trafic ,Master, Ducato, Tranzit, Sprinter, Scudo, Combo, Vivaro, stb...szinte minden amit úgy ismerünk hogy furgon van elektromos hajtással.