Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

brand22 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142275

brand22    0 0 142266

 

vanak sokan akiket elvakit kina, mások meg a helyén kezelik

Előzmény: szilvatövis (142261)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.07 0 2 142274

Ah, megtaláltam, önjelölt várkonyigábor csupakisbetüvel autoipariszakértö....ha meglátom a nevét, el sem olvasom. Ennél kártékonyabb, korruptabb, ostobább fasz nincs jelenleg az autós szegmensben magyarországon...

Előzmény: brand22 (142271)
brand22 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142273

 szilvatövis (142261) Irtaá

 

nem pedig brand22 csak idézni akart, de elnyomta a gombot

ámen

FeZ_ Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142272

"Nem kell mindennek elektromosnak lennie, pláne nem azonnal. "

 

Csak a (hülye) politikai nyomásnak engedve ilyen ostoba helyzetek is kialakulnak (lásd a cikket), ami egy bohózat szerintem. 

 

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/05/06/az-elektromos-buszok-miatt-kerult-csod-szelere-egy-norveg-buszuzemelteto/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR23sN_aZ7hIsk1ojJDY7XAAgoL0LglAnjDaHENQbOlS76QhloIMJyzjFEI_aem_AYEAg4BKnyP_Q1VDXORN0UCjlhBN3e8Rbc899vowFJN9I7CnP6J1rdluu6CucYh8PunqUd4GxB2H6h7ZJhVFc86p

Előzmény: R. Scherbotsky (142255)
brand22 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142271

Nem a én beszolásom volt (bocs)

Előzmény: Panzerbear (142267)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142270

Ki hoz be és mit? Komolyan, már megint mit olvastál?

Előzmény: mica-r (142264)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.07 0 2 142269

Ne kényszerítsük az EU autógyárakat olyanra, amihez nem értenek! 

Mintha nem ök maguk döntenének minden olyan kérdésről, ami öket érinti...

Előzmény: brand22 (142263)
brand22 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142268

Ez Nem a Én beszolásom volt

csalk rlnyomtam a gombot.😎

Előzmény: mica-r (142264)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142267

Így röhögték ki koreát is, mikor kezdtek megjelenni a szerencsétlen Opel koppintásikkal, mint a Daewoo Racer, Nexia, meg az első SsangYong-ok, mint Korando és Musso, aztán mostanra meg mégis egy hatalmas szeletet hasítottak ki az európai és amerikai piacból a két legnagyobb márkájukkal, a Kia/Hyundai-al. Majd kínában is így lesz. van 15-20 márkájuk, majd marad belöle 3-4 nagy, ami kihasítja a maga szeletét a tortából..

Előzmény: brand22 (142262)
brand22 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142266

Ezt a baszolást muszály voltam beidézni, ami a Elektromos autok fejlesztésére vonatkozott

Egyesek szerinit

Amit a idö fog eldönteni, De mamár látszik, hogy Europa nem alszik

és nemcsak kina a jövövö

 

Europpába épült a egyik legnagyob Gigafactory amiröl a Index meg a Porffolio egy kukott sem tud

mert ezek ugy le kinaiaznak mindent (bocs kina)

 

Ha valki hallot egy városrol amit Skelefteá nak hivnak észak Svédbe

Northvolt Gigafactory pár ezer dolgozik ott

info

 

 

Panzerbear Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142265

Ragaszkodnak az autójukhoz...és? Az autózás Németországban szemtelenül olcsó, a keresetek meg magasak...

Majd ragaszkodnak a villanyautójukhoz is ugyan így.

Előzmény: mica-r (142259)
mica-r Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142264

Sok évtizedes lesz az átállás (ha egyáltalán létezhet a teljes átállás), nem kell ezt erőltetni, 10-15 évre "behozni".

Előzmény: brand22 (142263)
brand22 Creative Commons License 2024.05.07 -2 0 142263

"A szívem szakad meg szegény óriási veszteségeket elszenvedő európai autógyártókért, gyűjtést kellene rendezni nekik, de legalábbis abban segíteni, hogy tovább növeljék a hátrányukat a kínai és US elektromosautó gyártókkal szemben.

Ne kényszerítsük az EU autógyárakat olyanra, amihez nem értenek! Maradjon csak Európa a jó öreg, százéves üzemanyag-barát belsőégésűeknél.

Legfeljebb körbebástyázzuk Európát védővámokkal, vagy magas vámokkal, adókkal, nehogy beszivárogjon a gonosz kínai elektromosutó gyártó és aláássa szegény európai üzemanyag-barát SUV gyárak profitját.

Meg kell védenünk az európai piacot a fejlődéstől, bármibe is kerül!!!!!!!"

 

 


eyt

Előzmény: szilvatövis (142261)
brand22 Creative Commons License 2024.05.07 -1 0 142262

Kinai elektronos auto  megöl mindent?

ez messze csak hit semi más

Most volt Pekingbe eg nagy kiálitás, ott legaláb tizenött kinai elektromos automárka volt

De a kinai elektromos autokrol márkákrol  alig tud a világ

csak anyit hiresztelnek, hogy Tesla verö mindegyik

 

hihetettlen kilométereket tesznek meg Egy töltésel

de aalig tudni, hogy a valoságba mi a igaz ezekböl, egyenlöre a nagy reklámozásbol élnek

a kinai használoktol, megmég nemtudni sokat ezekröl a csilivili autokrol

 

De anyit tudunk, hogy a kinai Jol kopiroz , és miért is Ne tenné? hiszen Minden a szemeelött van.

 

De szerncsénkre Van Tesla amiröl mamár minden "csavart"  tudunk

A Toyota meg a Honda ismert a egészvilágon a technikájárol

Europát meg nemkell féltei

 

Előzmény: szilvatövis (142261)
szilvatövis Creative Commons License 2024.05.07 -1 2 142261

Az elektromos autók terjedését hosszú éveken át komoly támogatásokkal segítette az Európai Unió a kontinensen, amelyből az amerikai Tesla és a kínai elektromos autógyártók kerültek ki győztesen.

(A komoly támogatások ideje alatt kínai elektromosautót nem látott Európa. Kína úgy győzött, hogy  nem is indult a versenyen.)

 

...a legendás európai márkák veszteségeit látva úgy véli, hátraarc jöhet a belső égésű motoros autók uniós tiltásában.

(Óriási volt a BMW éves nyeresége

https://168.hu/penz/oriasi-volt-a-bmw-eves-nyeresege-254744)

 

Az Európai Unió döntéseinek hatására a nagy múltú, többségében európai gyártók kénytelenek átállni az egyre üzemanyag-barátabb belső égésű technológia fejlesztéséről az elektromos gyártásra – hívja fel a figyelmet a hírportál. 

(Kénytelenek átállni szegények, a gonosz EU szabályozások miatt. A kínai konkurencia nem zavarná őket, a piacot majd megoldják valahogy.)

https://index.hu/gazdasag/2024/05/07/magyarorszag-nemetorszag-kina-auto-autogyartas-ipar-tesla-byd-elektromos-auto-benzin/

 

A szívem szakad meg szegény óriási veszteségeket elszenvedő európai autógyártókért, gyűjtést kellene rendezni nekik, de legalábbis abban segíteni, hogy tovább növeljék a hátrányukat a kínai és US elektromosautó gyártókkal szemben.

Ne kényszerítsük az EU autógyárakat olyanra, amihez nem értenek! Maradjon csak Európa a jó öreg, százéves üzemanyag-barát belsőégésűeknél.

Legfeljebb körbebástyázzuk Európát védővámokkal, vagy magas vámokkal, adókkal, nehogy beszivárogjon a gonosz kínai elektromosutó gyártó és aláássa szegény európai üzemanyag-barát SUV gyárak profitját.

Meg kell védenünk az európai piacot a fejlődéstől, bármibe is kerül!!!!!!!

bananatree Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142260

Debrecenben van egy cég, aki ilyeneket (is) átépít

Előzmény: R. Scherbotsky (142255)
mica-r Creative Commons License 2024.05.07 0 0 142259
Előzmény: Panzerbear (142247)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.06 0 0 142258

Nagyon befeszült nálad ez a 2030...mi lesz akkor??

Előzmény: mica-r (142254)
szilvatövis Creative Commons License 2024.05.06 0 2 142257

Egyelőre elég azzal foglalkozni ahol jó.

Előzmény: mica-r (142254)
mica-r Creative Commons License 2024.05.06 0 1 142256

A postásnak meg kukásnak kellett volna először. De lehet hogy a tömörítője sokat eszik.

Előzmény: R. Scherbotsky (142255)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2024.05.06 0 3 142255

Nem kell mindennek elektromosnak lennie, pláne nem azonnal. A környékünkön mostanában a szupermarketláncok cserélik a terítő kamionjaik vontatóit villanyosra. Én személy szerint az elemes kukásautók feltűnésére várok.

Előzmény: mica-r (142254)
mica-r Creative Commons License 2024.05.06 -1 1 142254

Postánál még elmegy, de nemzetközi fuvarozásban (ahol tényleg távolságokat kell menni állandóan) semmire sem jó. 2030-ban sem lesz jó.

Előzmény: Panzerbear (142253)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.06 0 0 142253

 És nem csak a furgonokat cserélik elektromosra

Előzmény: Panzerbear (142247)
bananatree Creative Commons License 2024.05.06 0 0 142252

upsz, ezt nem Panzerbear-nek akartam írni, hanem FeZ-nek 2-vel fentebb

 

Előzmény: bananatree (142251)
bananatree Creative Commons License 2024.05.06 0 3 142251

1 konkrét dátumot mantrázni értelmetlen

 

sose lesz egy konkrét dátum

ha lesz is (mondjuk hogy van), akkor is addig fognak mesterkedni, amíg elveszti a gyakorlati értelmét az a dátum, és a hozzá kapcsolódó (de valójában csak elvárt) hatás

 

nézd meg az eur7-et.

volt dátum

van dátum

de közben addig mesterkedtek, amíg az egészet ki nem herélték

ami most amögött a dátum mögött van, az rózsavíz az Etna láváján... semmilyen súlya nincs...

 

és nem mellesleg, pont ebből a kipuhított dátumból fakadóan az eu gyártók "már gondokat látnak az EV iránti érdkelődésben"

ami megint egy ordas nagy kamu, illetve önbeteljesítő jóslat...

HA nekik meg kellett volna csinálni, ami abban a dátumban volt, AKKOR az EV-eket kellett volna fejleszteni, gyártani.

Ehelyett lehetőséget kaptak arra, hogy EV HELYETT ICE fost gyártsanak, és persze, hogy a piacot is rögtön ebbe az irányba terelik.

 

"nincs igény evre" lófaszt.

 

Nem akarnak gyártani, és nem is fognak (hiszen nem kötelező nekik) gyártani, amit gyártanak az nem versenyképes, persze, hogy nem lesz belőle eladás.

Pont ahogy ŐK megmondták előre,

visszanézve 100% igaz lesz a "nincs igény evre"  mantra.

De ez csakis rajtuk múlt, nem a vevőkön. A vevő nem tud atommeghajtású autót venni, ha nincs a piacon.

 

Ha muszáj lenne EV-t árulniuk, akkor fejlesztenének, és lenne versenyképes kínálat, amiből válogathatna a vevő.

Így meg csak az ICE-ből tudsz válogatni...

 

Nem szeretem, hogy a kínaiak leuralnak majd piacokat EVekkel, de ők nem faszakodnak, és nagyon úgy fest, hogy az eu gyártók nem akarnak velük versenyezni semmilyen téren.

Övék lesz a piac.

Az eu gyártóknak köszönhetően.

Aztán majd az eu gyártók mind mennek extra pénzügyi támogatgásokért a saját kormányaikhoz, hiszen azok eddig is segítettek, és ezután is fognak.

Tripla profit nekik... Profit a kimiskárolt EUR7 szabványos autókon, profit azon a néhány EV-en, amiket a luxus szegmensben el tudnak adni, és profit lesz az állami megvédő támogatás is

 

A covid alatt is ment a sírás, pedig ők baszták el a rendelések visszamondásával. Okoztak egy rohadt nagy hiányt, és emiatt hiperdrágán is adhatták azt a pár autót, amit le bírtak gyártani. (ICE, EV együtt). Hiper profitjuk volt még akkor is. Mégis folyamatosan sírtak, és folyamatosan hazugságban tartották a piacot. A piac meg mit tudott tenni? Megvette ami volt előtte, annyiért amennyiért kínálták... Ha a kínaiaknak már akkor lett volna értelmes szállítási kapacitása EU irányba, akkor már akkor leuralták volna az ICE piacot is az olcsóbb, de jó autóikkal.

Most már van, és egyre nő a kapacitásuk.

Le fogják uralni az eu piacot.

Nem csak EV-ből de lehet, hogy EURE7telenített ice-ból is!

szerintem

 

 

 

Előzmény: Panzerbear (142233)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.06 -1 0 142250

A tovább kutatandó dolgok között van jelenleg is. 

Reneszánszát éli. :-) 

 

A sűrített levegős autómeghajtással újra foglalkoznak, és már komoly autógyártók is. 

Tehát nem csak kis műhelyek, meg kutatólaborok. 

 

Amit írtam, azt is elő lehet keresni és bizonyítani, csak tenni kell érte. 

Előzmény: rfc (142234)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.05.06 0 0 142249

Hogy ezek az előbőrfejűek miért nem egy pótós KRAZzal találkoznak ilyenkor... Az ódis is megdögölhetett volna-remélem meghurcolják, ahogy megérdemli.

Előzmény: Törölt nick (142248)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.06 -1 0 142248

Az országutakon gyorsan autozó baromarcok figyelmébe... 
Bár érdemi hatásra nem számítok náluk, merthátugye agyatlanok alapban.

Ismét 3 halott egy "én tudok jól vezetni gyorsan is" húgyagyú miatt !!!

https://index.hu/belfold/2024/05/06/stetz-daniel-mma-ketrecharc-halalos-baleset-kozlekedes

 

-----------------
Egyik ismerőse azt monda, hogy

"Rengeteget ültem mellette kocsiban.
Tény, hogy nem vezetett lassan.
De soha nem veszélyeztette mások életét, nem lépett túl a saját határain."

Hát persze... bammeg!

Panzerbear Creative Commons License 2024.05.06 0 0 142247

Hogy te ezt nem érted, arról mi nem tehetünk. Felénk a kis furgonok fele már most tisztán elektromos. Soha nem Timbuktu alsóból jön a fejlődés...

Semmi olyant nem ígérnek, ami ne lehetne lazán tartható.

Hasít a Maxus a furgonjaival, hatalmas flottákat adnak el, pl a postának.

Van villany Trafic ,Master, Ducato, Tranzit, Sprinter, Scudo, Combo, Vivaro, stb...szinte minden amit úgy ismerünk hogy furgon van elektromos hajtással.

Előzmény: mica-r (142246)
mica-r Creative Commons License 2024.05.06 -1 0 142246

Ja, életszerű ződ álmok:-)
Azt írja, kisteher szennyezését 5 év múlva felére kel lcsökkenteni, 10 év múlva nullára

Előzmény: Panzerbear (142245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!