Segítek, nincs ilyen. Azt is beírhatod a hirdetésbe hogy űrrakéta, ki fog kerülni automatikusan. Ha valami ordenáré tévedés/hazugság van benne, akkor jelenteni kell, abban az esetben megvizsgálja az oldal és intézkedik.
A héten valamilyen háborús filmet forgatnak a budapesti K-hídnál, ahol az alábbi busz is parkol(t). Ennyiből esetleg be tudja azonosítani valaki? Jobb képet sajnos nem tudtam készíteni.
Üdv! Tudna valaki segíteni abban, hogy mi a RAL gyári (fehér) színkódja, az Ikarus 400-as sorozatnak? Ikarus 412.04-es autóbusz/motortérajtó fényezéséhez kellene.
A 280-asok csak kétlámpás hűtőráccsal készültek. A négylámpás az tuning.
Ködlámpa egyiken sem volt. Teli lökhárítósok voltak.
Felső magasságjelző sem elöl, sem hátul nem volt.
Vezetőfülke nem volt, korlát volt, ami felnyitható volt.
Jobb oldalon egyetlen nyitható ablak sem volt.
Bal oldalon 1978-ig a gépes részen és az utánfutón is az utolsó előtti ablak volt 1/4 részben nyitható (kisablakos verzió), 1978-tól feles ablakokkal a második ajtóval szembeni és az utolsó ablak volt nyitható.
Gyárilag volt oldalprizma ezeken a kocsikon? Ha volt, füles, vagy sima kör?
A dupla lámpás homlokfalat mikor kapták? Létezett már abban az időben egyáltalán, vagy az valami későbbi fejlesztés, esetleg a honosítás eredménye? Utóbbira abból következtetek, hogy szinte csak a műanyag végzárós díszcsíkos dupla lámpás ráccsal találkoztam eddig.
Segítségeteket szeretném kérni, ismét! 88-89-es 280.03-ról, illetve .02-ről minél gyáribb állapotot, vagy éppen a 90-es évekbeli honosításkori állapotot tükröző fotókat... :) Külső, belső, részlet fotók is érdekelnek. Túrtam már az internetet, van is már egy alap elképzelés, de merültek fel még kérdések:
- A vezető előtti holttér tükör mikor jelent meg, mitől függött, hogy felszerelték-e? - .03-nál az utánfutóban mennyi láda volt? Mindkét oldalt 2-2? Vagy ebből volt ami "vak láda" volt, csak ajtóval?