Keresés

Részletes keresés

Ep128 Creative Commons License 2024.03.28 -1 0 110306

Részemről a valahai DUD-874 gazdáját ismerem, (aki megvette) ezt nem, de Ő is szép. (Csak váz törött sajnos, ahogy látom.)

Előzmény: LSU 106 (110305)
LSU 106 Creative Commons License 2024.03.28 0 3 110305

Ma találtam:

CLU-227 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110304

CLU-227 Creative Commons License 2024.03.27 0 1 110303

Üdv! Tudna valaki segíteni abban, hogy mi a RAL gyári (fehér) színkódja, az Ikarus 400-as sorozatnak? Ikarus 412.04-es autóbusz/motortérajtó fényezéséhez kellene.

 

A választ előre is Köszönöm!

 

 

bi-02 Creative Commons License 2024.03.26 0 4 110302

Szia.

Gyárilag oldalprizma nem volt.

A 280-asok csak kétlámpás hűtőráccsal készültek. A négylámpás az tuning.

Ködlámpa egyiken sem volt. Teli lökhárítósok voltak.

Felső magasságjelző sem elöl, sem hátul nem volt.

Vezetőfülke nem volt, korlát volt, ami felnyitható volt.

Jobb oldalon egyetlen nyitható ablak sem volt.

Bal oldalon 1978-ig a gépes részen és az utánfutón is az utolsó előtti ablak volt 1/4 részben nyitható (kisablakos verzió), 1978-tól feles ablakokkal a második ajtóval szembeni és az utolsó ablak volt nyitható.

 

 

Előzmény: uvmania (110301)
uvmania Creative Commons License 2024.03.25 0 0 110301

Köszi!

 

  • Gyárilag volt oldalprizma ezeken a kocsikon? Ha volt, füles, vagy sima kör? 
  • A dupla lámpás homlokfalat mikor kapták? Létezett már abban az időben egyáltalán, vagy az valami későbbi fejlesztés, esetleg a honosítás eredménye? Utóbbira abból következtetek, hogy szinte csak a műanyag végzárós díszcsíkos dupla lámpás ráccsal találkoztam eddig. 

 

Előzmény: bi-02 (110298)
triplaharom Creative Commons License 2024.03.25 0 0 110300

 

    (:-)))))))))))))))))))

 

Előzmény: bi-02 (110299)
bi-02 Creative Commons License 2024.03.25 0 1 110299

A második jobb, az bal

Előzmény: bi-02 (110298)
bi-02 Creative Commons License 2024.03.25 0 1 110298

Szia!

A kerek holttértükör az NDK altípusokon alapfelszerelés volt a vezető előtt a bal oldalon.

 

280.03-nál jobb és bal oldalon mindig két-két láda volt. A jobb oldalon két csomagláda, a jobb oldalon pedig egy fűtésláda és egy pótkerék tartó láda.

Előzmény: uvmania (110297)
uvmania Creative Commons License 2024.03.25 0 0 110297

Sziasztok! 

Segítségeteket szeretném kérni, ismét! 
88-89-es 280.03-ról, illetve .02-ről minél gyáribb állapotot, vagy éppen a 90-es évekbeli honosításkori állapotot tükröző fotókat... :)
Külső, belső, részlet fotók is érdekelnek. Túrtam már az internetet, van is már egy alap elképzelés, de merültek fel még kérdések: 

- A vezető előtti holttér tükör mikor jelent meg, mitől függött, hogy felszerelték-e?
- .03-nál az utánfutóban mennyi láda volt? Mindkét oldalt 2-2? Vagy ebből volt ami "vak láda" volt, csak ajtóval? 

Köszi előre is! :)

bi-02 Creative Commons License 2024.03.25 0 2 110296

Ez egy dunaújvárosi 266-os, a későbbi BV 61-85, amit 1985-ben dobtak ki.

Előzmény: Ta1 (110295)
Ta1 Creative Commons License 2024.03.24 0 5 110295

Előzmény: trizs77 (110235)
siófoki35 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 110294

Szép lett! A fényezési mintája kifejezetten tetszik! 

Előzmény: D 20 (110292)
D 20 Creative Commons License 2024.03.23 0 0 110293

GOG-559-re elő-utóéletet szeretnék meKérdeklődni!

http://www.autovideo.hu/id_0161.html

Előr is köszcsi!

D 20 Creative Commons License 2024.03.23 0 3 110292

Kilakatolták/fényezték a messzi keletisztánban a valamikori pestriai 51-27 c autót.

https://fotobus.msk.ru/vehicle/345190/#n2753733

fehér atléta Creative Commons License 2024.03.23 0 0 110291

Bár nem engem kérdeztél, de: BPI-357

Előzmény: bpo255 (110290)
bpo255 Creative Commons License 2024.03.23 0 0 110290

Néhány rendszámot le tudsz írni?

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (110288)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 110289

Na ezekből már jóval kevesebb van, de azért ezek felsorolására se vállalkoznék csak úgy hirtelen fejből.

Előzmény: bpo255 (110287)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 110288

Nem is egy darab és ha a mostani tanulókocsik feladata egyszer véget ér még esélyes, hogy további példányok jussanak erre a sorsra.

Előzmény: bpo255 (110286)
bpo255 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 110287

Illetve ex Volánbuszos Ikarus 260-ból, 280-ból, 415-ből, 435-ből, Classicból meg Eag-ból került valamelyik magánkézbe ha igen akkor melyek?

bpo255 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 110286

Ex Bkv-s Ikarus 415-ből került valamelyik magánkézbe?

D 20 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 110285

Szerintem ezt a néhai DNZ-093-at is újrafelfedeztem: http://www.autovideo.hu/id_0123.html

D 20 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 110284

Sajnos ebben sem vagyok kompetens.

Remélem jön egy hozzáértő tag, s megírja.

Előzmény: vt976 (110283)
vt976 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 110283

Az "A" járat hova ment, csak bizonyos eseményeken közlekedett?

Pl. Kaposváron az "A" járat a 80-as években (és talán előtte is?) május 1-jén és talán augusztus 20-án közlekedett a vasútállomás és a Cseri park között (a majálishoz) oda-vissza.

Előzmény: D 20 (110280)
nohab Creative Commons License 2024.03.18 0 0 110282

Sajnos nincs kapacitása az alapítványnak rá, így is fájdalmasan sok mindent kell priorizálni.

Előzmény: BX-60-72 (110278)
Ta1 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 110281

Köszi szépen. 

 

Néhány kép már ismerős volt eddig is de így "össze gyűjtve" nagyon jó.

 

:))

Előzmény: D 20 (110280)
D 20 Creative Commons License 2024.03.18 0 3 110280

Ha már egyéb okból rákerestem Rémai úr oldalára, hátha van, aki nem ismeri esetleg: 

http://users.atw.hu/remai/regi%20kepek-busz.html

pizo Creative Commons License 2024.03.17 0 0 110279
BX-60-72 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 110278

Ti, pontosabban az alapítványotok nem kapott kedvet hozzá?

Előzmény: nohab (110272)
nohab Creative Commons License 2024.03.15 0 0 110277

Már abban volt évek óta, eddig tartott. A Szigeten szolgált a BKK megrendelésére, idén már nincs rá szükség (nem tudom, hogy mikor volt utoljára kint ebben a szerepben).

Előzmény: Ep128 (110275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!