Az "A" járat hova ment, csak bizonyos eseményeken közlekedett?
Pl. Kaposváron az "A" járat a 80-as években (és talán előtte is?) május 1-jén és talán augusztus 20-án közlekedett a vasútállomás és a Cseri park között (a majálishoz) oda-vissza.
Már abban volt évek óta, eddig tartott. A Szigeten szolgált a BKK megrendelésére, idén már nincs rá szükség (nem tudom, hogy mikor volt utoljára kint ebben a szerepben).
Már olvasható a Busworldblogon a legújabb írásom. Ezúttal nem egy nagylélegzetű tanulmánnyal élek vissza mindenki idejével, hanem egy sok képpel illusztrált rövid kis írást tettem elétek egy rég elfeledett autóbusz fényezési mintáról. Egy rendszám is van benne és még trizs topiktársat is beleszőttem :-)
Van egy magyar ex buszvezető aki Szlovákiába nősült vagy 15 éve.
Azóta ott szerződéses busszal jár, mint buszvezető munkás szállítást végez.
Ugyanazzal Irisbusszal jár, ugyanannak a telefontársaságnak a logója színe van a buszán de már harmadik színű a busz és már harmadik neve van a telefon cégnek.
Annyit szokott mondani lefütyülőm a reklámot, a reklám színét.
Lehet, de azokról nem láttam képet. Be tudod linkelni a híradást?
Azt tudom, hogy a GAT-169 rendszámú, ami később a Kisalföld Volánhoz került, az akkori fehér - zöld színtervben, piros MOL háromszöggel készült. Azt hiszem amúgy hogy Százhalombatta környékén jártak. Volt egy Rába motoros (GAT-169) és egy DAF-os (EYB-348), ez utóbbi Fehérváron a VT-Transmannál járt.
Hm. Két MOL-os 415-ös volt még, más civil gép nem létezett új homlokfallal, ez pedig olyan. A kétajtós Lada-lámpás gép ekkoriban lakóbuszként járt az országban, rendszeresen parkolt Budapesten a Marczibányi téren, minden reggel szpottolhattam egy szép küljönjárati BKV-s 415-ös társaságában. Azért gyanakodom arra, mert annak ilyen kék volt az eleje, a többi része kaphatott új festést akár. Légbefúvós volt, annak is látszanak a sötétebb foltjai, úgy tűnik.