És kaptak 3rte valamit? Gyanítom nem tudtak róla a parjaik se .
Én 2015 -ben többször kipróbaltam egy 4 ajtós helyi automataváltós 280 Ast, amit később lekapcsolták ,mert nem volt műszakija.De nem mondom meg a rendszámát.(Mondjuk több topicban írtam már)
1984-ben, az 1-es villamos első szakaszának átadásakor hagyták fel a volt 65-öst, addig '82 óta az volt az újpesti-angyalföldi vonalak egyetlen kapcsolata a hálózat többi részével. A síneket valamikor a kétezres évek elején szedték fel az aszfaltból, mert én a '90-es évek végén jártam arra óvodába és akkor még ott voltak.
Fiatalon, mikor még Dunaújvárosban éltem, itt szálltam fel én is. A tulsó oldalon meg le, mikor megérkeztünk. A budapesti indulásokra már nem emlékszem, de Dunaújvárosban a Dózsa Mozitól óra 20-kor indult a mindenhova betérő és 40-kor a gyors, már amelyik órában éppen volt. Soha nem felejtem el, hogy egyszer megálltunk Adonyban, a 6-os úti kihajtónál lévő kiskútnál HTO-t tankolni.
Sőt, évekig (1990-ben még biztosan) egyvágányú villamos is keresztezte egy egyszerű fedezőjelzővel a Szent Korona útjánál. A néhai 65-ös villamos vágánya, ami akkor már csak üzemi összekötővágányként volt használatos Zugló és Angyalföld ksz. között, amíg az 1-es villamos el nem ért a Thököly útig, de még utána is ott volt csonkán sokáig az aszfaltban. Jó hír viszont, hogy az M3-as bevezetőt repülőgép kifutópálya egyáltalán nem keresztezte.
Köszi! Nem ugrott be a márka, pedig ismerős lehetett volna. Mentőállomás közelében laktam gyerekkoromban. :)
Ha már így szóba került, a Volánoknál anno volt "tipikus" szervízkocsi, vagy lényegében társaságtól függött az, hogy a Zuk-Barkas-Nysa-Skoda-Latvia választékból melyiket üzemeltették?