És kaptak 3rte valamit? Gyanítom nem tudtak róla a parjaik se .
Én 2015 -ben többször kipróbaltam egy 4 ajtós helyi automataváltós 280 Ast, amit később lekapcsolták ,mert nem volt műszakija.De nem mondom meg a rendszámát.(Mondjuk több topicban írtam már)
1984-ben, az 1-es villamos első szakaszának átadásakor hagyták fel a volt 65-öst, addig '82 óta az volt az újpesti-angyalföldi vonalak egyetlen kapcsolata a hálózat többi részével. A síneket valamikor a kétezres évek elején szedték fel az aszfaltból, mert én a '90-es évek végén jártam arra óvodába és akkor még ott voltak.
Fiatalon, mikor még Dunaújvárosban éltem, itt szálltam fel én is. A tulsó oldalon meg le, mikor megérkeztünk. A budapesti indulásokra már nem emlékszem, de Dunaújvárosban a Dózsa Mozitól óra 20-kor indult a mindenhova betérő és 40-kor a gyors, már amelyik órában éppen volt. Soha nem felejtem el, hogy egyszer megálltunk Adonyban, a 6-os úti kihajtónál lévő kiskútnál HTO-t tankolni.
Sőt, évekig (1990-ben még biztosan) egyvágányú villamos is keresztezte egy egyszerű fedezőjelzővel a Szent Korona útjánál. A néhai 65-ös villamos vágánya, ami akkor már csak üzemi összekötővágányként volt használatos Zugló és Angyalföld ksz. között, amíg az 1-es villamos el nem ért a Thököly útig, de még utána is ott volt csonkán sokáig az aszfaltban. Jó hír viszont, hogy az M3-as bevezetőt repülőgép kifutópálya egyáltalán nem keresztezte.
Köszi! Nem ugrott be a márka, pedig ismerős lehetett volna. Mentőállomás közelében laktam gyerekkoromban. :)
Ha már így szóba került, a Volánoknál anno volt "tipikus" szervízkocsi, vagy lényegében társaságtól függött az, hogy a Zuk-Barkas-Nysa-Skoda-Latvia választékból melyiket üzemeltették?
A Körvasút sori felüljáró teljes egészében az V. ötéves terv utolsó évében készül el. Az építés ütemezése biztosította, a forgalmi igények pedig szükségessé tették a fél pálya szeptemberi üzembe helyezését. Mint az errefelé közlekedő gépkocsivezetők is tapasztalják, az első ütemben 2X1 sávon keresztezik külön szintben a Körvasutat. Ez is része az M3-asautópálya elosztó úthálózatának. A bevezető szakasz forgalomba helyezése ütemezetten történik, az alábbi sorrendben kerülnek a pályaelemek átadásra: — a Körvasút sori felüljáró jobb pályája 2X1 sávval, — a teljes Körvasút sori felüljáró a végleges 2X3 sávval, — a bevezető út egyik útpályája a Körvasút sortól északkeleti irányban (a későbbiekben ismertetendő Rákos úti csatorna építése miatt), — a teljes, 6 km hosszú bevezető út a Felszabadulás úttól a Hungária körútig a Széchenyi és a Szerencs utcai csomópontban jelzőlámpás csomóponttal. — az előbbi két csomópontban külön szintű átvezető műtárgyak.
Az ötágú elosztó úthálózat elemei:
1. számú terelőút:Felszabadulás út—Szőcs Áron utca—Árpád út—Váci út, illetve Régi Fóti út—Pozsony utca—Fóti út—Váci út;
2. számú terelőút:Felszabadulás út—Rákos út—Tóth I. utca—Körvasút sori felüljáró;
3. számú terelőút:Felszabadulás út—Bánkút utca— Kolozsvár utca—Erzsébet királyné út;
4. számú terelőút:Felszabadulás út—Hevesi Gy. utca—Frankovics M. utca— Csömöri út;
Az öt terelőútvonal kijelölése azért vált szükségessé, mert a meglevő úthálózat csak úgy képes biztosítani az autópályáról érkező forgalom továbbvezetését. A már említett terelőutaikon minden, szükséges helyen, és megfelelő számban helyezük el.
Az elosztó úthálózat ama csomópontjaiban, ahol indokolt volt, elvégeztettük a szükséges személymódosításokat, felfestéseket. A Felszabadulás úton öt jelzőlámpás csomópontot helyeztek üzembe az idén, valamint a terelőutakon két új forgalomirányító berendezés kezdte meg működését a közelmúltban. Az új jelzőlámpával irányított csomópontok az alábbiak: a Felszabadulás úton a Rákos útnál, a lehajtó rámpánál, a felhajtó rámpánál, a Bánkút utcánál és a Hevesi Gy. útnál, valamint a Hevesi Gy. úton a Zsókavár utcánál és a Cservenka M. utcánál. Számos egyéb munka is elkészült a forgalom zavartalanabb lebonyolódása érdekében. Ezek közül leghatalmasabb a már említett, XV., Rákos úton épülő 1800 mm átmérőjű szennyvízcsatorna, amely részben a távlatban létesülő lakótelepeket, részben az új főforgalmi utat fogja szolgálni. A csatorna első ütemben a Tóth I. utcától a Széchenyi utcáig került a burkolat alá, majd 1982-ig a Körvasút sortól, a Wesselényi utcáig készül el teljes hosszban a közművezeték a még hiányzó két szakasz elkészítésével. Azért fontos megszakítani a kivitelezését, mert az egyik, legnagyobb kapacitású terelőút a Rákos út, amelyen a közműépítés folytatása az autópálya bevezető szakasza egy részének belépése után lehetséges csupán A gödöllői csomópontnál, az autópálya kezdeténél, a TIR jelzésű, általában nagyméretű közúti szerelvények részére a Budapestre vezető ajánlott útvonal a régi 3. számú főút marad. Erre az intézkedésre azért volt szükség, mert a kevésbé fordulékony és nehezebben manőverező, hosszú járművek a terelőút-hálózaton igen nagy hátrányban lennének, és a forgalmat jelentősen lelassítanák. Az 1982-ig üzemelő terelőút-hálózat természetesen nem nyújt azonos színvonalú megoldást a végleges főforgalmi úttal. A 23,5 km hosszú első autópályaszakasznak és a 6 kilométeres bevezetésnek az építési költsége lényegében azonos, a kettő egyidejű megépítésére viszont nem volt lehetőség, a korlátozott anyagi források miatt. A főváros amúgy is zsúfolt, túlterhelt úthálózata az M3 autópályán érkező forgalmat nehézségek árán tudja csupán befogadni. Jelentős szolgáltatási színvonalemelkedést eredményez viszont a bevezető útszakasz elkészítése. Az új autópálya valószínűleg rövid idő alatt éppen olyan közkedvelt lesz az ország útjait járók táborában, mint az M7. Kényelmet, gyorsaságot, biztonságot nyújt, és környezetének szépsége, a szelíd gödöllői dombok látványa éppoly vonzó, mint azok a kirándulóhelyek, amelyeket kulturáltabb közlekedéssel érhetünk el az M3 autópályán.
Az 1971. május 31-én a megszűnt 6-os villamos helyett június 1-től 24-es jelzésű autóbusz járt.
Mivel a Csapót átépítették (Csapó-kanyar kiegyenesítése), ezért az új 24-es busz a Dósa Nádor tér - Kossuth utca - Rakovszky Dániel utca - Kassai út - MGM - Köztemető főkapu útvonalon közlekedett és betétjárat indult 24A jelzéssel, mely csak az MGM-ig közlekedett.