Igaz, nem Borsod, de már nagyon a felső határán van Hevesnek Szilvásvárad. 2016-ban egy Finglong a falu közepén megadta magát. Volánbusz alvállalkozó (2016-ot, tehát a KK-k idejét éljük), de sokszor láthattuk, hogy az alvállalkozók roncsait is a nagy VB vontatója menti ki.
Szóval ez a LIG-541-es két napon át taposta egy helyben az aszfaltot az Egri úton, mire kijött érte egy szervízkocsi, majd pedig a VB vontatója Budapestről kijött érte.
Akkor ezrk szerint annak esélye sem volt, hogy Miskolcról kimegy a vontató, Miskolcon megcsinálják, majd számlával együtt hazakocog a busz akár egy járaton vagy mentesítőként.
Engem abszolút nem lepett meg, hogy nem a Volánbusz hanem a Volán Tröszt, országos, központi fő ügyeletesét is elhajtották (nincs szabad buszunk címszóval) akkor vasárnap.
Pedig akkoriban kb. 500 db buszuk volt a borsodiaknak és pótlásnak egy Ik-266 is megfelelt volna.
De ők inkább nem.
Ezért nem csodálkoztam, hogy a Tengerszem Szálló előtt ott hagyott buszért nem a miskolci Rába ment el, hanem Budapestről küldtek inkább egyet.
amúgy mindegy volt mert a miskolci megy ki Miskolcról Jósvafőre és felakasztva hazahúzza Budapestre, akkor innen Budapestről meg üresen megy haza Miskolcra.
Kilométerben kb. ugyanott vannak mint ahogy hétfőn délelőtt a budapesti Rába felzörgött üresen Jósvafőre, ott felakasztotta a hibás IkARUS-255-t és hazahúzta az Andor utcába.