Nemrég vásárolt 2016-os GK Jazz-be szeretnék tolató kamerát ami a fotón látható fejegységgel kompatibilis. Visszaolvasva a topikot stefi001 valamint jazzcomfort1,3 topiktársak voltak legaktívabbak ebben a témában, ezért elsősorban tőlük szeretnék tanácsot kapni az alkatrészek kiválasztáshoz ill. a beszereléshez. Természetesen mindenki mástól, aki már sikerrel járt ez ügyben szívesen veszek minden hasznos infót.
Ha van indok rá hogy vastagabb legyen, egy-egy fokozattal vastagabb olaj (5w-, illetve -30) nem a világ vége.
A teljesítményfokozatot (API S-valami, ez generáció függő) teljesítse. Gyakorlatilag a mai nem-noname olajok mindegyike teljesíteni fogja a teljesítményfokozatot.
en 2004-esbe sok ev ota 0W-20-at kérek, avval megy
szerintem ezek között szinte mindegy, igen kis eselyü, hogy ezen muljon barmi, minimalis a különbseg
kis különbseg szerintem: a 0W-20 jobb, ha sok rövid tav, nincs komolyan hajtva nagy teljesitmeny igenyelve töle; es az 5W-30 a jobb, ha gyakrabban több teljesitmenyt kérve hajtják, es igy magasabb höfoku motor van
Eddig márkaszervizbe hordtuk a 2006-os 1,4-es benzines Honda Jazzunkat olajcserére, de olyan eszeveszettül elszálltak az áraik, hogy inkább most már magam csinálnám.
Állításuk szerint ők eddig gyári olajat töltöttek bele, nem tudom... Te mit javasolnál egy ilyen korú Jazz-be? Olajat nem eszi, szépen megy, a korához képest a kilométer se olyan vészesen sok.
Sziasztok! Valaki nem szeretne megválni egy 10-12 éves Jazttől? Jóbarátom keres egy szép, rozsdamentes, kevés kilométeres Jazzt. További balesetmentes utat, és szép nyarat kívánok, szintén Jazzes.
(Apropó a mi Jazzünk az ősszel lesz 8 éves, és megindult a rozsda a hátsó kerékjárati íveknél. 47 ezer km. Hurrá!:-( )
2016-os GK Trend felszereltségű Jazz-be szerelt-e be valaki utólag magas hangsugárzót. Az enyém csak 4 hangszórós, amelyek az ajtókárpitba vannak beépítve, de elég gyérül szólnak, pedig hangszínszabályzó magas része csutkán van.
A kulcsházban van egy kis jeladó aminek egyáltalán nincs szüksége áramra. Egy pár milliméteres üveg henger. Nem tudom milyen elven működik, de nincs semmilyen módon (fizikálisan) nincs összekötve az elemmel vagy a kulcs elektronikájával.
Van egy 2006-os Honda Jazz-unk. Eddig márkaszervibe hordtuk mert céges autó volt. Most viszont már nem szeretném azokat a tarifákat kifizetni egy olajcseréért, amit ők felszámoltak, ezért légy szíves adj tanácsot, hogy egy ilyen idős Jazz-be milyen olajat érdemes tölteni és mennyit vegyek. :)
Egyébként a gép a korróziós elváltozásoktól eltekintve hibátlan motorikus állapotban van, az olajat nem eszi. Sajnos egy kicsit sokba fájó hátsó kerékív javítást, küszöb hátsórész javítással együtt ki kellett fizetni, de szeretjük a járgányt.
van egy 90ezer km-t futott eddig minden tekintetben hibamentes 2011-es Honda Jazz-em. Rövid távon vezetem, nagyon keveset fut, az aku 4 éves benne. A múlt héten nem használtam 1 hétig, visszatérve nem indult. Az utolsó körben mielött letettem volna kikapcsolt a müszerfal és csak az ABS piros és a stabilizátor sárga jelzése világított. Kihívtam az ADAC-t, aki rögtön beindította és javasolta, hogy cseréljem ki az aku-t, amiatt kapcsolt ki a müszerfal és világítottak a hibajelzések. Az ADAC-s indítás után bekapcsolt a müszerfal ismét, de másnap már ismét elsötétült és csak a hibajelzések voltak láthatók. Viszont az autó indult.
Ebben az állapotban vittem el az eddig megbízható Honda mühelybe, azzal a szándékkal, hogy új akut rakatok bele, de ahol meglepö módon megállapították, hogy az aku-val nincs semmi probléma, hanem a Tahó-ra gyanakszanak, hogy azt kell majd kicserélni (költségvonzat 1500,-Euro + várni kell rá kb. 6 hónapot). És kaptam egy új idöpontot, ahol majd alaposan átvizsgálják hogy mi a baja, miért nem müködik a müszerfal.
Ezek után mentem vele kb. 25 km-t és a müszerfal ismét müködött. Másnapra viszont ismét kikapcsolt, azóta ezt játsszuk.
Most bennem van a kisördög, hogy elviszem egy másik mühelybe és rakatok bele egy új akut, mert én müszakilag nulla ismerettel rendelkezem, de nekem ez úgy tünik, hogy a müszerfal a gyenge aku miatt kapcsol ki. De lehetséges az, hogy egy jól felszerelt Honda mühely ezt nem ismeri fel?
Szerintetek várjak a Honda idöpontra vagy egyszerüen cseréltessem ki máshol az akut? Ha a taho hibát akarják ráhúzni, akkor így is úgy is meg fogom nézetni egy másik mühellyel, de azért kiváncsi lennék egy jobban hozzáértö véleményére.
Megválaszolva a saját segítségkérésemet a hiba oka a márka szerviz szerint a pozíció érzékelő szenzor, illetve a kulissza meghibásodása. Hogy mi tett tönkre mit, azt nem tudják. Anyag+munka kb. 170e. Ft., plusz 45 volt a trailer, mert már egyáltalán nem ment. Nem, az aksi saru levétel nem segít.
Normál használat mellett 80e Km-nél ennél többet vártam a Jazztől, de nem akarok általánosítani.. Mivel ezek rászerelt alkatrészek, a garancia természetesen nem él.
Azt nem írtam, de az új akku berakása előtt váltó probléma nélkül volt kint a check engine, ezt betudtam a lemerült akkunak. Csere utáni rövid út után megint volt ce, akkor csináltam egy saru levételt. Ezután a hiba megszűnt, majd indítás nélkül eltelt 4-5 nap, ma reggelre lett ez megint. Szóval elvehetem a tápot megint, hogy megszűnjön a hibajelzés, de ez lenne a megoldás hosszú távon? A probléma forrása érdekelne főleg. Köszönöm a válaszod!