Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2024.01.16 0 0 110024

Ha jól látom akkor az IKARUS-30-t, csak 30 millió forintért kínálják.

Ha  hazai tulajdonost akarunk akkor nem lesz tolongás érte.

 

más

 

kb. 1957-től vannak emlékképeim IKARUS-30-ról.

Nem emlékszem egyetlen pirosra sem.

 

Ez is, meg a Vértes volános is piros-vaj színű.

Legalább valahová ( csehek, Kína, Bulgária, NDK, stb.) exportáltunk Ik30-t ilyen színben ?

D 20 Creative Commons License 2024.01.16 0 2 110023

AG HB-058 azért poén lett volna... :)

Előzmény: Alexander Pistoletov (110019)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.01.15 0 0 110022

A KMnek van már egy kétharmad váza (nagyon büszke is rá!) és megállapította, hogy öt Ikarus 30-as maradt fenn Mo.n. 

Előzmény: Ep128 (110020)
Laci-néni Creative Commons License 2024.01.15 0 1 110021

Igen, normális esetben. De sajnos a magasssan kébzett múzeulógosok eztet másként látják, mint az köz számára  is ismeretes.

Előzmény: Ep128 (110020)
Ep128 Creative Commons License 2024.01.15 -1 1 110020

"Normális esetben" a KM. -nek kellene lecsapni rá....

Előzmény: TorzónBorzAlom (110015)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.01.15 0 0 110019

AE GR-690? Hoppá.

Előzmény: Törölt nick (110017)
Laci-néni Creative Commons License 2024.01.15 0 0 110018

Magántulajdon. Bárhova is eladhatja.

Előzmény: triplaharom (110016)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.15 0 0 110017
triplaharom Creative Commons License 2024.01.15 -1 0 110016

Csak külön engedéllyel lehetne kiszállítani az országból.

Előzmény: TorzónBorzAlom (110015)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.01.15 0 0 110015
Frans Creative Commons License 2024.01.14 0 0 110014

Szia! Légyszi ird már nekem ennek a gumi méretét.

Köszi

 

Előzmény: fetazbt (109999)
Obus Creative Commons License 2024.01.12 -1 1 110013

De csak annál. 

Előzmény: nohab (110012)
nohab Creative Commons License 2024.01.12 0 2 110012

A szétvágásnál minden jobb.

Előzmény: Obus (110003)
D 20 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 110011

Off

Elv. 2702 hsz lett eltávolítva idáig.

On

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.01.11 0 0 110010

Pedig egy szimpla netes keresés is kisegít.

Viszonylag régi dorogi cég, volt neki már mindenük, 266-ostól Berkhofon át hosszú Bováig.

Előzmény: Tomsz85 (110009)
Tomsz85 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 110009

Így van, ezért írtam hogy nem ismerem! Ezek is lehetőségek. 

Előzmény: pumukli89 (110007)
riezaK Creative Commons License 2024.01.11 0 1 110008

Ha rendesen fel is volt ujitva a motor, 6 év állás után lehet azt is szétborítani teljesen. 

Előzmény: Tomsz85 (110006)
pumukli89 Creative Commons License 2024.01.11 0 1 110007

Létező cég,ha komolyan érdekel felhívod a céget. Amúgy csak gondolkodol a semmin.

 

Előzmény: Tomsz85 (110006)
Tomsz85 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 110006

Nem ismerem a buszt, se a hirdetőt. Lehet hogy ez is olyan, mint hogy annyi M-zárolt cuccot hirdetnek a neten, hogy szerintem összesen nem volt az országban ennyi, arról nem is beszélve hogy az M-zárolt nem egyenlő az újjal,  pedig legtöbbször azt akarják a hirdetők bemesélni. És ugyanúgy mint a fellelt állapotú de gyári új 0 kilométeresnek hirdetett Simsonok, Zsigulik, Trabantok, stb. Szóval lehet hogy ez a motor is úgy van felújítva, hogy valamit  csináltak rajta anno. 

Előzmény: EKM-765 (110004)
triplaharom Creative Commons License 2024.01.11 0 0 110005

Mert erre van eszük, kapacitásuk !

Előzmény: seadxdx (110002)
EKM-765 Creative Commons License 2024.01.11 0 1 110004

Ha költöttetek a motor felújításra miért lett leállítva? Rozsda?

Előzmény: fetazbt (109999)
Obus Creative Commons License 2024.01.11 -2 1 110003

Nem fordulna jobbra a sorsa :(

Előzmény: torqmatic (110001)
seadxdx Creative Commons License 2024.01.11 0 0 110002

MHVlog Tamástól tavaly vitette el az állomány jó részét a kormányhivatal, szóval helye még van is.

Előzmény: torqmatic (110001)
torqmatic Creative Commons License 2024.01.11 0 1 110001

KPST vagy NHVlog? Szerintem nekik ez rutinfeladat lenne :)

Előzmény: fetazbt (109999)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.11 0 7 110000

1./ Évek óta nem volt indítva.

2./ kb 6 éve gurult utoljára.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Itt kezdődnek a gondok.

 

sok minden helyénvaló de a gondos gazda kifejezés nem ide való.......................:-(((

 

1./ Nem volt évente 5= öt liter gázolajra pénz, hogy évente egyszer beindítsák 1=egy órára ?

 

2./ Nem volt a közelben egyetlen D kategóriás sofőr sem aki évente egyszer,  a háztömb körül, vagy ha nincs rajta műszaki akkor a közeli földúton a szomszéd tanyáig ment volna vele 2=kettő km-t ?

 

3./ Évente nem volt hozzá kettő vödör víz + egy db rongy, hogy lemossák ?

 

így kilóra lehet megvenni.

Nem tudom kijön e a kilóra megvétel költsége a legközelebbi MÉH telepig tartó szállítás költségéből?

fetazbt Creative Commons License 2024.01.11 0 4 109999

Minden ajánlatot meghalgatunk. Évek óta nem volt indítva.kb 6 éve gurult utoljára, azóta folyamatosan forgalomból ideiglenesen kivonva. Motor fel lett újítva a leállítása előtt, plusz nagyon sok minden ki lett cserélve.  Egy két dolog hiányzik belőle (ajtónyitó szelepek, lámpák ilyesmi) Ha valakinek érték lehet akkor had vigye. Szállításban nem tudunk segíteni. Saját lábán nem szállítható !

Előzmény: Ep128 (109322)
nohab Creative Commons License 2024.01.11 0 3 109998

Mire a végére érnek, kezdhetik elölről. Ez nem kritika, szuper hogy csinálják, csupán észrevétel a flotta méretéhez és a kapacitásokhoz mérve.

Előzmény: riezaK (109997)
riezaK Creative Commons License 2024.01.10 0 2 109997

A Volánbusz már több mint hatvan buszt vett fel az értékmentő programba. és nemcsak rohasztják őket, folyamatosan mennek a felújitások.  

Előzmény: torqmatic (109996)
torqmatic Creative Commons License 2024.01.10 0 3 109996

De öregem, ez, hogy "mi a feladata", ez hol van leírva, mutasd már meg légy szíves... Ne legyél már OCD-s, nincsenek itt semmiféle kőbe vésett szabályok, amiket mindenáron követni kellene, olyan buszokat raknak a nosztalgia flottába, amiket jónak látnak és pont.

 

Az 55 meg a többi Maléves járgány tudtommal LKK-s kooprodukció és még némi pénzt is termelnek a cégnek, míg az általad felsorolt típusokra ez biztosan nem lenne igaz. És igen, éppenséggel lehetett volna 435-ös, de gondolom oka van, hogy nem lett, sebaj, van helyette széria 435, aminek azért sokkal fontosabb volt a megőrzése.

Előzmény: TorzónBorzAlom (109995)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.01.09 -2 3 109995

Nem, egyáltalán nem függ össze. Adott múzeumnak adott feladata van, a szolgáltató múzeumának pedig nem dolga a szolgáltató állományába soha nem tartozott eszköz bemutatása. Az 55-ösnek pont annyi helye van a BKV állományában, mint amennyi egy 290-esnek lenne (az pláne népszerű lehetne, de nem a BKV/VTM feladata) a 284/293-asnak annyi helye van, mint amennyi a BPL-663-nak lenne (bár utóbbinak akár lehet, hogy még inkább helye lenne). Az Agora, az MAN SL-223, a MaCA, a... előbbre való a budapesti közösségi közlekedés bemutatása esetén, mint egyes Ikarus prototípusok. Ezek akármennyire is népszerűek, nem a BKV feladata foglalkozni velük. Olyan, mintha előbb lenne BKVs nosztalgia villamos egy KCSV6, mint egy TeWe. 

Előzmény: torqmatic (109994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!