Volt ismerősünk Szekszárdon, aki szólt selejtezéskor. Leutaztunk, kiválasztottuk, melyiket szeretnénk, megbeszéltük, hogy kapunk a repedt helyett új szélvédőket és friss műszakit. Kaptunk egy szép számlát a kialkudott árról ami tartalmazta az elvégzett extrta munkákat. Átutaltuk, megkaptuk a papírokat, átirattuk, elhoztuk. Semmi mást nem kaptunk hozzá, csak egy meleg kézfogást. Még gázolaj is olyan kevés volt benne, hogy nem jutottunk el Paksig, ahol tankolni szerettünk volna, mert a visszavágott búvárcső nem ért bele negyed alatt a tankba. Úgyhogy még üzemanyagot és légtelenítést is kellett intézni a 6-os út széléről. De ezt megkaptuk Szekszárdról jótállásban. :-)
Nem. Fehér rendszámos volt. Haverokkal jártunk vele kirándulni. Gondoltuk, mégis jobb, mint 2-3 autóval, mert így csak egy vezet és Walkie-Talkie sem kell a beszélgetéshez. Voltunk vele a Balatonon többször, Hollóházán, Kékestetőn, Szegeden. Erre-arra. Havonta egy-két út. Néha elmentem vele dolgozni, mert mondták, hogy legyek környezettudatos, járjak busszal munkába. :-) A többi időben Érden állt egy kollégám cégének az udvarán.
2008. januárjában vettünk egy barátommal saját használatra egy leselejtezett 256-ost Szekszárdról. A korábbi siófoki állandó kocsit, a CCA-240-et. Szép emlékek. Mi két évig használtuk, aztán némi állás után egy barátomnak ajándékoztuk, aki aztán sokat dolgozott vele, amíg lehetett. Talán valahol még mindi megvan neki. Majd rákérdezek.
Ez a kép akkor készült, amikor először vezettem, mikor elhoztuk már a bévre szóló forgalmival.
Aztán nem sokkal később átrendszámoztuk és az új rendszámmal már a 2008-as tököli buszfesztiválon is kint voltunk vele. :-)
Talán egy picivel korábban tértek át a ЛиАЗ mellső tengelyre. Olyasmi megoldása volt mellső laprugónak mint amilyen a hátsó is volt a teljes modellciklus alatt?