Keresés

Részletes keresés

riezaK Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109900

Érdekes hogy sárga belül...

Előzmény: gracza (109887)
BSF-127 Creative Commons License 2024.01.03 0 1 109899

Bonyhádi kocsi volt,de egy időben volt teveli kintalvós kocsi is!

Előzmény: gracza (109898)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 5 109898

Ha jól tudom bonyhádi kocsi volt és a Bonyhád Siófokot járta sokáig. De erre nincs bizonyítékom, csak akkor mondtak valami ilyesmit, mikor elhoztuk.

 

Ilyen volt a vezetőállás:

 

 

Az utastér:

 

 

És a szuperképesség, az utólagos hátsó ajtó:

 

Előzmény: BSF-127 (109895)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 5 109897

Előzmény: gracza (109896)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 1 109896

Volt ismerősünk Szekszárdon, aki szólt selejtezéskor. Leutaztunk, kiválasztottuk, melyiket szeretnénk, megbeszéltük, hogy kapunk a repedt helyett új szélvédőket és friss műszakit. Kaptunk egy szép számlát a kialkudott árról ami tartalmazta az elvégzett extrta munkákat. Átutaltuk, megkaptuk a papírokat, átirattuk, elhoztuk. Semmi mást nem kaptunk hozzá, csak egy meleg kézfogást. Még gázolaj is olyan kevés volt benne, hogy nem jutottunk el Paksig, ahol tankolni szerettünk volna, mert a visszavágott búvárcső nem ért bele negyed alatt a tankba. Úgyhogy még üzemanyagot és légtelenítést is kellett intézni a 6-os út széléről. De ezt megkaptuk Szekszárdról jótállásban. :-)

 

 

Előzmény: Obus (109891)
BSF-127 Creative Commons License 2024.01.03 0 1 109895

Köszi szépen! :)

 

A CCA-240 a BSF-146 ikertestvére volt!

 

Akkoriban elég sok Gemences kocsit sikerült értékesíteni.

Előzmény: gracza (109879)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109894

Köszi!!! :-)

Előzmény: Obus (109892)
zsig Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109893

Előtte ki gyártotta az első tengelyt? Meglep a váltás, külsőre nem látszik eltérés. 

Előzmény: nohab (109876)
Obus Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109892
Előzmény: gracza (109886)
Obus Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109891

Akkoriban hogy működött a vásárlás a volántól? A Gemenctől sok busz került magánkézbe akkoriban.

Előzmény: gracza (109885)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 1 109890

Holnap felhívom és megkérdezem, mi van a busszal. Aztán beszámolok.

Előzmény: Obus (109888)
Obus Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109889

Köszi!

Előzmény: gracza (109885)
Obus Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109888

Egy budapesti vállalkozóé volt és jelenleg is az övé.

Előzmény: Alexander Pistoletov (109884)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 1 109887

Ilyen sorsra jutott a másik kettő:

 

Előzmény: gracza (109886)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 2 109886

Örülök, ha még mindig működik. Végülis a barátommal kettesben mentettük meg a lángvágótól. :-)

Előzmény: Alexander Pistoletov (109884)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 4 109885

Vannak még. Meg vannak más ezzel együtt selejtezett buszokról is. Ha jól emlékszem, három közül választhattunk. A másik kettőt aztán szétbontották.

 

Hazaúton:

 

 

Amikor kiválasztottuk:

 

 

És az adatai a szakértőknek:

 

 

Ebből gondolom rögtön kiderül, hogy D10-es volt.

 

Amúgy azért ezt választottuk, mert volt levegős hátsó lebgőajtaja. Utólagos volánbeépítés.

 

Később küldök még képet róla.

 

 

Előzmény: Obus (109883)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109884

Most pedig már egy veresegyházi cégé.

Előzmény: gracza (109882)
Obus Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109883

Jöhetnek még képek, ha vannak :) Más 256/250-essel is jártál?

Előzmény: gracza (109882)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 5 109882

Nem. Fehér rendszámos volt. Haverokkal jártunk vele kirándulni. Gondoltuk, mégis jobb, mint 2-3 autóval, mert így csak egy vezet és Walkie-Talkie sem kell a beszélgetéshez. Voltunk vele a Balatonon többször, Hollóházán, Kékestetőn, Szegeden. Erre-arra. Havonta egy-két út. Néha elmentem vele dolgozni, mert mondták, hogy legyek környezettudatos, járjak busszal munkába. :-) A többi időben Érden állt egy kollégám cégének az udvarán.

Előzmény: Obus (109881)
Obus Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109881

Megvan még, de már leállította.

Mire használtátok? Különjáratoztatok vele?

Előzmény: gracza (109879)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 2 109880

Ez egy kép róla, még a Gemenc Volánnál, munka közben:

 

Előzmény: gracza (109879)
gracza Creative Commons License 2024.01.03 0 2 109879

Szépek. :-)))

 

2008. januárjában vettünk egy barátommal saját használatra egy leselejtezett 256-ost Szekszárdról. A korábbi siófoki állandó kocsit, a CCA-240-et. Szép emlékek. Mi két évig használtuk, aztán némi állás után egy barátomnak ajándékoztuk, aki aztán sokat dolgozott vele, amíg lehetett. Talán valahol még mindi megvan neki. Majd rákérdezek.

 

Ez a kép akkor készült, amikor először vezettem, mikor elhoztuk már a bévre szóló forgalmival.

 

 

Aztán nem sokkal később átrendszámoztuk és az új rendszámmal már a 2008-as tököli buszfesztiválon is kint voltunk vele. :-)

 

Előzmény: BSF-127 (109878)
BSF-127 Creative Commons License 2024.01.03 0 5 109878

Csendélet Gerjenbe a régi, szép időkben!:)

trizs77 Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109877

Kerestem egy jó képet hozzá de nem találtam.

Körbe írom.

A rugóköteg nem mind a két végén volt rugószem, hanem az első végén kengyellel volt felerősítve.

Érthető ?

 

https://szecsilaprugo.hu/termekek/laprugok

 

 

Előzmény: nohab (109876)
nohab Creative Commons License 2024.01.03 0 0 109876

Talán egy picivel korábban tértek át a ЛиАЗ mellső tengelyre. Olyasmi megoldása volt mellső laprugónak mint amilyen a hátsó is volt a teljes modellciklus alatt?

Előzmény: trizs77 (109867)
MSandor23 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 109875

Erről a járműről mit lehet tudni, illetve mikori képek? Szerintem is Ventonás jármű volt.

Előzmény: Rospe (92610)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.02 0 1 109874

közel 1200 db IKARUS-577-es buszt szállítottak Irakba 1983-1989 között.

KD kivitelben.

Elég elterjedt típus lehetett az ott.

 

Mivel ott rakták össze, számos eltérés lehet a példányok között.

 

 

Ta1 Creative Commons License 2024.01.02 -1 0 109873

T. Olvtársak!

 

Kérdésem/kérésem lenne hozzátok:

 

Az Ik.60-ból épített "FAÜ-csuklósok" - IC-660 - három változatban léteztek. A GA 85-44 és GA 86-52 közötti 109 db-ban a változatok "össze-vissza" keveredtek.

Ha valaki ismeri őket egyenként/frsz. szerint akkor legyen szíves tegyen közzé róluk egy listát.

 

Következő dolog amit kérnék - ha lehet - a Mávaut/Volán által valamikor üzemeltetett ÁMG pótkocsik rendszámai és szolgálati helyeik.

Természetesen úgy gondolnám, hogy vagy itt "megírja" valaki a fentebb kért dolgokat vagy megmondja, hol-hogyan lehet hozzájutni ezekhez az adatokhoz.

 

Már évek óta keresem az említett adatokat eredmény nélkül.

 

Előre is nagyon köszönöm a figyelmeteket és az esetleges segítséget.

 

 

 

Boldog Új Esztendőt és Jó Egészséget Kívánok Mindenkinek  :))

gracza Creative Commons License 2024.01.02 0 0 109872

Ez olyan, mintha ugyanaz a busz lenne. Csak kicsit tuningoltak rajta: megkapta harmadik "1 millió km balesetmentesen" plakettet és felszereltek rá minöségi Halle ködlámpákat.

Előzmény: Alexander Pistoletov (109871)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.01.01 0 0 109871

És tényleg.

Itt egy másik is, majdnem ugyanolyan.

Előzmény: Obus (109868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!