Nem. Fehér rendszámos volt. Haverokkal jártunk vele kirándulni. Gondoltuk, mégis jobb, mint 2-3 autóval, mert így csak egy vezet és Walkie-Talkie sem kell a beszélgetéshez. Voltunk vele a Balatonon többször, Hollóházán, Kékestetőn, Szegeden. Erre-arra. Havonta egy-két út. Néha elmentem vele dolgozni, mert mondták, hogy legyek környezettudatos, járjak busszal munkába. :-) A többi időben Érden állt egy kollégám cégének az udvarán.
2008. januárjában vettünk egy barátommal saját használatra egy leselejtezett 256-ost Szekszárdról. A korábbi siófoki állandó kocsit, a CCA-240-et. Szép emlékek. Mi két évig használtuk, aztán némi állás után egy barátomnak ajándékoztuk, aki aztán sokat dolgozott vele, amíg lehetett. Talán valahol még mindi megvan neki. Majd rákérdezek.
Ez a kép akkor készült, amikor először vezettem, mikor elhoztuk már a bévre szóló forgalmival.
Aztán nem sokkal később átrendszámoztuk és az új rendszámmal már a 2008-as tököli buszfesztiválon is kint voltunk vele. :-)
Talán egy picivel korábban tértek át a ЛиАЗ mellső tengelyre. Olyasmi megoldása volt mellső laprugónak mint amilyen a hátsó is volt a teljes modellciklus alatt?
Az Ik.60-ból épített "FAÜ-csuklósok" - IC-660 - három változatban léteztek. A GA 85-44 és GA 86-52 közötti 109 db-ban a változatok "össze-vissza" keveredtek.
Ha valaki ismeri őket egyenként/frsz. szerint akkor legyen szíves tegyen közzé róluk egy listát.
Következő dolog amit kérnék - ha lehet - a Mávaut/Volán által valamikor üzemeltetett ÁMG pótkocsik rendszámai és szolgálati helyeik.
Természetesen úgy gondolnám, hogy vagy itt "megírja" valaki a fentebb kért dolgokat vagy megmondja, hol-hogyan lehet hozzájutni ezekhez az adatokhoz.
Már évek óta keresem az említett adatokat eredmény nélkül.
Előre is nagyon köszönöm a figyelmeteket és az esetleges segítséget.
Boldog Új Esztendőt és Jó Egészséget Kívánok Mindenkinek :))
Ez olyan, mintha ugyanaz a busz lenne. Csak kicsit tuningoltak rajta: megkapta harmadik "1 millió km balesetmentesen" plakettet és felszereltek rá minöségi Halle ködlámpákat.
Ikarus nem került Csernobil környéki roncsmezőre, mert csak a kitelepítésnél használták őket. Mentek 1-2 kör, lemosták őket, mentek vissza Kiívbe. PAZok, és egyéb szovjet förtelmek viszont folyamatosan dolgoztak az erőmű környékén, ezeket állították le utána.