Keresés

Részletes keresés

ikarinátor Creative Commons License 2014.05.25 0 0 89423

Na és akkor nem tudom mit szólna a tulajdonos, hogyha lajstromba vennék a gépet. Mert ugye,  a főigazgató lenyilatkozta ők nem tesznek különbséget normál jármű és OT-s között.

Előzmény: RIKA424 (89422)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 89422
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.25 0 0 89421
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.25 0 0 89420

Nem vagyok tudattalan mert ezekkel a rendeletekkel tisztában vagyok én is.A szocializmusban természetes volt az egyén javait, életét, identitását elvenni. DE, most mivel ezer féle adót fizetnek az emberek, legalább egy társadalmi egyeztetés lett volna szükséges, ami azt is bizonyítaná, emberszámba veszik az embereket, esetleg dönthetnek az ország és saját maguk sorsáról. Te ráadásul funkcionális analfabéta vagy, mert nem  olvastad el és értelmezted a szöveg lényegét amit írtam. De úgyvélem nem érted az egész lényegét, és szerintem itt fejezzük be.

Előzmény: RIKA424 (89419)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 89419

A tudatlanság ilyen hozzászólást szül.

 

Egy ország védelmi biztosítása NEM politikai rendszerfüggő.

 

Pont a szocializmusban az egyéni tulajdont ritkán vették számításba a védelmi tervek készítésekor.

A kapitalista berendezkedésű országok viszont már vagy 100 éve, mindíg komolyan számoltak az egyén javainak igénybevételével, ha az adott ország védelméről volt szó.

 

Magyarország is.

1939-1944 között a magyar tulajdonú, magyar rendszámú autóbuszokat a magyar állam bevonultatta a magán tulajdonosoktól.

 

A nyugati országokban pedig egy busztulajdonos meg sem lepődik, ha saját buszát a helyi hadsereg időnként szemlére berendeli.

 

(más javakról is van szó az ilyen rendeletekben, házad, ékszered, stb. de ez buszos topik, tehát csak erről írok.)

 

 

 

 

Előzmény: ikarinátor (89414)
ik255.70 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89418

Valahol el kell kezdeni!

Előzmény: RIKA424 (89389)
pumukli89 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89417

:))

Előzmény: trlpx (89416)
trlpx Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89416

* * * * *

Előzmény: ikarinátor (89414)
pumukli89 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89415

Nem fognak készenléti díjat fizetni.

 

Pár éve /kötelezően!/bekérték a különleges járművek adatait is. Igaz,ha valami módosul,azt nem kötelező jelenteni. Gondolom ez lehet a hatósági emberek foglalkoztatása,fing reszelésügyileg.

Előzmény: ikarinátor (89414)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89414

Te súlyos tévedésben vagy barátom, a szocializmusban lehet, hogy így volt, de most még kapitalizmus van Magyarországon. Az a legtermészetesebb, hogy ha 54 féle adót fizetünk, legalább megkérdezik hogy szeretnék e segíteni. Ha meg kötelező akkor fizessenek készenléti díjat.

Előzmény: RIKA424 (89404)
Mihál Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89413

Ikarus 30-asból van a vontatmány.

Előzmény: Rospe (89403)
siófoki35 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89412

FAROS-1 ma Siófokon esküvői különjáratozott :)

pumukli89 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89411

Esetleg egy 220-ról,24-re átalakító nem segítene gondodon?

Előzmény: Törölt nick (89409)
nohab Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89410

ha veszel még egy 9V-osat és sorba kötöd a kettőt, akkor már sokkal boldogabb leszel. de lehet, hogy három is kell a normál fényhez, ennyit még el kellene bírnia, lévén a fedélzeti 24V csúcsa valahol 28 körül lehet.

 

a tartósság más kérdés, lehet, hogy egyszerűbb venni egy 200V AC --> 24V DC invertert, csak ki kell számolni, hogy hány amper kell (egy ilyen izzó max. 3W körül lehet, azaz egy amper mondjuk 8-hoz elég).

 

Pl. egy ilyet: http://www.dx.com/p/24v-2a-switching-power-supply-110-220v-100298#.U4DwN3Z8WSo

Előzmény: Törölt nick (89409)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89409

Üdv! nemrég szereztem be 9db ikarus visszajelzőlámpát, a baj az hogy nem tudom megvilágítani. Tudja-e valaki hogy ezt hogy lehet megoldani? tettem hozzá rézkábellel 9V-os elemet, amitől világít éjszaka jól látni de elég gyengén és nem tartósan. Valaki tud rá valami megoldást?

Rospe Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89408

Hopp. Ezt nem is néztem, igazad van tényleg ott van a magyar rendszám.

Az ajtón lévőt nem ismerem fel, nem tudom kivenni ebben a felbontásban.

Előzmény: pumukli89 (89405)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89407

* * * * *

Előzmény: RIKA424 (89404)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89406

ritka kincs ez a fotó.

 

Talán pár példány létezhetett ilyen járműszerelvényből.

Azon se csodálkoznék ha csak 1=egy db lett volna.

 

A Csepel ajtaján milyen logo van ?

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (89401)
pumukli89 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89405

Magyar rendszámmal,Aköv logóval? Érdekes gondolat..

Előzmény: Rospe (89403)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89404

Erre vezet amikor egy ország - szándékosan - évtizedekig törli a tananyagból a honvédelmi oktatást.

 

A legtermészetesebb dolgon is eltátja a száját a levelet író ifiasszony.

 

 

Előzmény: ikarinátor (89400)
Rospe Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89403

Szia !

 

Én egy Csepel 450-es nyerges vontatónak + Ikarus (311) -ból átalakított szerelvénynek nézem.

Talán NDK-s lehetett.

Előzmény: Snake-Mojzi (89401)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89402

Ha egyebek közt a pénzhiány lépne fel  egyik lenagyobb problémaként az újjáépítés során, ha nagyon meghúzom a nadrágszíjat 1-2000 ft-tal tudom támogatni a projektet, ha láthatom valóban arra költik amire kell..

Előzmény: MA3455 (89399)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89401
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89400

http://m.blikk.hu/blikk_aktualis/be-akarjak-sorozni-a-kisbuszunkat-2253999  Na gyerekek, így tartsatok 9 főnél több személyes buszt.

MA3455 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 89399

Hát ezt látod nem tudom, de nyilván nem lesz piskóta össze kaparni hozzá a dolgokat. Főként, hogy a székek se a szokványosak voltak benne. Ami viszont meglep, hogy fehér léghengerbúra van benne, a képek alapján 2db maradt meg benne, szóval aki tud valahol fellelhetőt olyat amiben süllyesztett gomb való és csík visszajelző fény az esetlegesen jelezheti az alapítványnak ^^, . Más egyébben őket kell kérdezni, hogy miben tudnának a fanok is besegíteni. :)

Előzmény: Törölt nick (89398)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89398

De kérdésként bennem felmerül, hogy eredeti T6-281-ként épül ujjá elektromos, műszaki szempontból (korlátozott önjárás( benzin motor), örvényáramú fékberendezés) , vagy amit össze tudnak "lapátolni" meglévő alkatrészekből Szegeden, úgy alakítják ki.

 

Előzmény: MA3455 (89394)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89397

Szép munka, elismerésem.

 

 

Előzmény: MA3455 (89394)
KápCity Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89396

Nincs benne semmi, csak váz.

Előzmény: EKM-765 (89395)
EKM-765 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89395

Kúl. Gépészet benne van?

Előzmény: MA3455 (89394)
MA3455 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89394

Ikarus Fanok!
Mai napon megmentésre került a Ganz a gazban című főszereplő trolibusza, nevezetesen a T6-281-es prototípus. Amelyet 2011 nyarán találtak meg biciklisták és egyben jármű fanok is. A jármű a 90-es években villámcsapást szenvedve selejt lett, minden hivatalos papíron kiskanálként szerepelt, egészen 2011 nyaráig. :)

Bővebb leírás itt.:
http://atisblogja.blogspot.hu/2012/01/570resz-multam-egy-elo-darabja.html

Képek itt.:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130419328&t=9049702

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!