Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89395

Kúl. Gépészet benne van?

Előzmény: MA3455 (89394)
MA3455 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89394

Ikarus Fanok!
Mai napon megmentésre került a Ganz a gazban című főszereplő trolibusza, nevezetesen a T6-281-es prototípus. Amelyet 2011 nyarán találtak meg biciklisták és egyben jármű fanok is. A jármű a 90-es években villámcsapást szenvedve selejt lett, minden hivatalos papíron kiskanálként szerepelt, egészen 2011 nyaráig. :)

Bővebb leírás itt.:
http://atisblogja.blogspot.hu/2012/01/570resz-multam-egy-elo-darabja.html

Képek itt.:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130419328&t=9049702

Köny Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89393

Köszi. :o)

Előzmény: =D Doma (89391)
D 20 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89392

Jól emlékszel.

(Színes vasműs fotókon embertömeg mögött látható ilyen színvilágú 250-es.)

Előzmény: bi-02 (89377)
=D Doma Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89391

Olympus SP570 - Budapest :D

 

Előzmény: Köny (89381)
BPO-471 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89390

Ma a 04-75 a 7e-n van. 

Amúgy valaki fel akarja keresni a 04-73-ast írja meg nekem h melyik nap akarja, mert meg tudom tudakolni, hogy melyik vonalon van.

Előzmény: KápCity (89386)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 89389

Ha minden klappol (pénzeső) akkor a budapesti buszok 1% Ikarus lehet.

 

De ha csak minden klappol.

Majd.

 

 

Előzmény: ik255.70 (89388)
ik255.70 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89388

".A szar is jó csak egyforma legyen"

Az egyformaságnak már rég lőttek akkor miért ne legyen közte minél több Ikarus !

Előzmény: RIKA424 (89358)
vt976 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89387

Köszönöm az infót! Tényleg '87-et mondott az úr (csak kicsit elharapta).

Előzmény: lobbanórotor (89373)
KápCity Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89386

A maradékot három darabot (BPO-473; 475; 479) hétköznap ezeken a vonalakon érdemes keresni:

3-62V, 7E, 30/30A/230, 31, 148, 151, 201V.

Előzmény: jázminapja (89384)
P.stephenson Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89385

Troli már nincs, de busz még van egy-kettő.

Előzmény: jázminapja (89384)
jázminapja Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89384

Mióta nincs forgalomban BUdapesten ráncajtós Ikarus? Nemrég még láttam 280-as pótlót és trolit is. 

FD 6667 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89383

Kinézem a szemem, de semmi választ nem látok ott a képen. A létrát igen, csak azt nem értem, hogy annak mi köze van a pótkerékhez.

Előzmény: 504LACI (89241)
boz-021 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89382

Volt. Már egy ideje le van adva a renccám...

Előzmény: HBweb hu (89380)
Köny Creative Commons License 2014.05.22 0 1 89381

Google Earth - Esztergom:

 

HBweb hu Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89380

Napjaink FIZ-248-asa, ha jól tévedek?

Előzmény: bi-02 (89375)
BPO-105 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89379

Meg gondolom a rendszámát is mellé, mert ha jól emlékszem, pont te írtad be valamikor...

Előzmény: lobbanórotor (89373)
rezgaras Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89378

Ki gyártotta? Kontakta? A Kontakta sok mindent gyártott francia licensz alapján.

 

Előzmény: trlpx (89374)
bi-02 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89377

Nem. Ha jól emléxem, valami ilyesmi festése volt, de semmilyen felirat nem volt rajta:

Előzmény: lobbanórotor (89376)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.22 0 0 89376

Axittem, ez az eredeti. 

Előzmény: bi-02 (89375)
bi-02 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89375

A sportolókat fuvarozták vele, talán a focistákat is, a Dunaferr SE fénykorában. Azt bánom, hogy eredeti festésében nem fényképeztem le. 250.72-es

 

Előzmény: lobbanórotor (89373)
trlpx Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89374



Francia licenc?

lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89373

1987-et mondott az ember. 

Egyébként valaha a Dunaferr saját busza volt ez a 250-es. 

Kár érte, ritka kivitel. 

Előzmény: vt976 (89372)
vt976 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89372

Biztos, hogy 1981-ben készült a busz? Ha igen, akkor föltételezem, hogy valamikor már átalakították rövid ablakosra, és többek között új ajtókat is kaphatott(?).

Egy 80-as évekbeli Autó-Motor újságban olvastam, hogy 1983-tól gyártotta az Ikarus a 250-est ilyen (modernizált) formában.

Előzmény: Törölt nick (89370)
suraki1 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89371
Ezt mondtam én is, kicsit félreértettél.
Előzmény: Dante001 (89369)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89370
Dante001 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89369

590-esnél nem kellett nagyobb a 435-ösökbe, az is 1.250 nm-ig jó.

Előzmény: suraki1 (89367)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89368

260, 280, 412, 415: 500

435: 590

Előzmény: suraki1 (89365)
suraki1 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 89367
A váltóra maximum mekkora nyomatékú motor kapcsolható. Esetleg fordulatszámot is meg szoktak határozni.
Ez olyan, mint a Voith 851 - 863-as sorozatai. Azokat is ilyen eloszlásban szerelték, az átvihető nyomaték miatt. Csak a "verziószám" (.2, .3) változott. Jó, mostmár náluk is változtak a típusok kicsit.
Előzmény: Dante001 (89366)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 89366

Öööö....milyen nyomaték?

Előzmény: suraki1 (89365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!