Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89274

GATE  volt  az első  tul.

Előzmény: éjszakás tartalék (89272)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89273

Csak mint érdekesség: a Postának is volt hasonló járműve:

 

Előzmény: 89Ádám (89271)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89272

Nem az volt. A Gödöllői ÁG. tulajdonában volt, majd több emberen keresztül végül elkerült a mostani tulajdonosához.

Előzmény: 89Ádám (89271)
89Ádám Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89271

A kék IK66-os (OT 53-00) előéletéről, megtalálásának körülményeiről tud valaki valamit?

 

Az AutoClassic 1999/5. számában volt egy kék faros, ami dinnyéseké volt, s az Eger és Füzesabony közti út mentén parkolt nyaranta.Ugyanolyan kék, egyajtós 66-os volt az is.

 

Lehetséges, hogy ez volt az a kocsi?

 

BHJ-962 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89270

Hm,hogy lettél te Ik 211 ??

Előzmény: Törölt nick (89267)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89269

Tudom, hogy ez off, de ez mindenkit érint aki szereti a régi járműveket és van is neki. Most van a parlament elött az új roncstörvény, sok jóra nem számíthatunk. Nálam kiverte a biztosítékot. Miért nem egy tucat autót raktak a hirdetésbe, vagy valami felismerhetetlent. Ez így bele az arcunkba, és ez a förmedelem az auto-motor május 7. számában van. Jön a roncs összeírás?

krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89268

Nem egy malomban őrlünk, de nem baj... :-)

Előzmény: norbee601 (89266)
norbee601 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89266

Most ha azt vesszük ott a 630 kabrió, szerintem jobb hogy van ez ami van mint ha csak nézegetnénk a képét hogy jaj de kár hogy már nincs.

Előzmény: krepsz_zoltan (89264)
ckg471 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89265

Nem az első hamisítvány lett volna az országban, és nem is az utolsó...

Előzmény: krepsz_zoltan (89264)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89264

Elég nagy baj, ha így gondolod, egy vagon pénzért hamisítványt gyártani, ami ráadásul eredetiben sem volt szerves része a bp-i autóbusz-közlekedésnek, mert a típus nem vált be...

Korábban már volt róla szó, állítólag nem lesz 66-os barkácsolás, marad az 55-ös és nosztalgiakocsinak szánják.

Előzmény: norbee601 (89262)
zsig Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89263

Ja, akkor értem, ezekről tudtam. 

Előzmény: RIKA424 (89258)
norbee601 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89262

És honnan szednének 3 ajtóst?

 

Kétajtós roncsot én is tudok, a 2. ajtót áthelyezni a roncsnál nem akkora probléma ha így is úgy is szét kell borítani az egészet.

 

Én az 55-ösből se érezném akkora bűnnek 66-ost csinálni.  (55-ösünk azért van bőven)

Előzmény: Villámhetes (89219)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89261

Ez már nekem magas.

 

Ennyire részleteiben sohasem érdekelt a busz műszaki része.

 

 

Előzmény: trlpx (89260)
trlpx Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89260

"Bizony fogalmam sincs, hogy az általunk hajtott Ik-255-ben lévő ASTRA váltók még ASTRA márkanév alatt jöttek ki, vagy már átcimkézték Csepel xxx tipusú váltóra a nevüket?"

A típusszámozás ugyanúgy megmaradt, vagyis a gyár beolvasztása után lettek Csepel-ASH váltók, amik néhol Csepel váltóként vannak a köznyelvben.

Azt még érdekes lenne tudni, hogy mikor történt az integráció.
Továbbá Ha-Fe vagy HFGY?

Előzmény: RIKA424 (89255)
trlpx Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89259

Plusz az ASH 75.X típus. Ezzel a típussal szerelték többek között a lengyel export Ikarusokat egészen 1990-ig.

Előzmény: Törölt nick (89257)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89258

De.

Az is lehet.

 

Ilyen kérdésekben NEM én vagyok a mérvadó.

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (89256)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89257

A Hajtómű  és  Felvonógyár Vállalat (Ha-Fe) terméke  volt   az ATRA  sebességváltó-család, melynek típusai  voltak az  ASH 65.3 65.4  , ill.  ASH 70.

Maga  a  konstrukció  szovjet  , MAZ   hozadék.

Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89256

Bocs, de nem ATRA volt az ominózus gyár neve?

Előzmény: RIKA424 (89255)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89255

A Soroksári úton volt az ASTRA gyár.

Sebességváltó gyár.

 

Később, at ASTRA gyár, a Csepel Autógyár nemtudomhányaszszámú telephelye/üzemegysége lett.

 

A köznyelv továbbra is ASTRA gyárnak hívta, sőőőt, ha jól emlékszem sokáig a HÉV megálló neve is megmaradt ASTRA gyár.

 

Bizony fogalmam sincs, hogy az általunk hajtott Ik-255-ben lévő ASTRA váltók még ASTRA márkanév alatt jöttek ki, vagy már átcimkézték Csepel xxx tipusú váltóra a nevüket?

 

 

Előzmény: zsig (89253)
Balogöcsi Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89254

Nem, nem ilyen a háta.

 

Egyre inkább úgy néz ki, hogy vonat-villamos ülés. Ezt az FA 416-os modellt még most is gyártják modernizálva.

 

http://uesseating.com/wp-content/uploads/2012/05/UES-SEATING-FA-416-Data-Sheet-Metric.pdf

Előzmény: pumukli89 (89244)
zsig Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89253

Az Astra az ASH, nem? Ha jól tudom, Csepel váltókkal is szereltek 200-as Ikarust. 

Előzmény: RIKA424 (89252)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89252

Írtam ASH-t ?

Hol ?

 

 

Előzmény: zsig (89251)
zsig Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89251

Az ASH az milyen gyártmány? 

Előzmény: RIKA424 (89250)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89250

A Volánbuszhoz 1980 szeptemberében jött az első kettő db hatsebességes váltós busz.

Ez kettő db, vadi új Ik-266-os volt és kb. fél évre a Budapest-Dunaújváros fordába kerültek, ahol napi három fordulót kellett teljesíteniük, tehát napi 520 km körül futottak.

 

Mivel semmi lényeges különbség nem volt üzemeltetési oldalról az ötsebességes ASTRA váltók és a hatsebességes ZF váltók között, hamar elterjedtek.

 

AZ Ik-255 típust - tudtommal - végig ASTRA-val gyártották.

 

 

Előzmény: P.Box (89238)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89249

Ezt is tudjuk, de látom nem érted a lényeget.

Előzmény: Snake-Mojzi (89248)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89248

Nem elég kivágni egy ajtót. A kétajtóson a második ajtó egész más méretű és máshol is volt, mint a háromajtóson.

Előzmény: ikarinátor (89247)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.09 0 0 89247

Ezzel én is tisztában vagyok, de 55-ből 66-ost csinálni értelmetlenség. De 66-ra rakni egy ajtót begbocsájtható.

Előzmény: Villámhetes (89219)
suraki1 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 89246
OFF
Szerintem a Grammerrel való összeolvadás okán tűnhetett el ez a márka. Grammer - Bremshey néven biztosan volt gyártás, ma is az egyik ilyen példányt koptattam (SGP villamos).
ON
Előzmény: Balogöcsi (89239)
faros1 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 89245

1979 végén még az 5 sebességes váltókkal érkeztek hozzánk az Ik 266-ok és Ik 256-ok

GF 29..... rendszámokkal.1980-ban már a 6 sebességes lassú-váltókkal érkeztek az IK 266-ok.Végsebesség 78 km/óra. GF 38-29 volt a miénk.   IK 256 GF 41... már  6-os hosszú-váltós volt.

Előzmény: P.Box (89238)
pumukli89 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 89244

És ha azt mondom:Volvo F88,89?

Előzmény: Balogöcsi (89239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!