lobbanórotor
2014.05.02
0 0
89163
542-77PT > 1995-ös, az utolsó előttinek legyártott 396.27 és az egyetlen újonnan Ukrajnába eladott gép
BDW-849 > a rendszerváltás után gyártott 386-os széria legelső gépe, 1992-ből
DZA-257 > 1982-es gép, 2008-ban selejtezték Ceglédről
FIS-715 > 1985-ös, Volánbuszos volt, de még a tömeges átrendszámozás előtt eladták (1992 körül)
Kapásból ennyi érdekesség jutott eszembe.
Az EAG-okat meg sokkal célszerűbb lenne Ikarus EAG néven emlegetned, mert például az "Ikarus 396.67" kurva hülyén néz ki.
Előzmény: P.stephenson (89162)
BPO-105
2014.05.01
0 0
89160
Köszönöm!
Még valami, ami kollektív kérdés lenne, de megspórolok egy hozzászólást: nagyjából ugyanez . Talán volt előtte a busznak még egy uniós rendszáma is, legalábbis a szélvédőnek biztosan.
Előzmény: boz-021 (89155)
RIKA424
2014.04.30
0 0
89140
Megmentési ingerenciában szenvedőknek:
....................:-))
Budapesten, a XIV.ker Mogyoródi úton eladó egy Ikarus-250.
Megkíméltnek megkímélt, bár a gondos gazda keze hiányzik.
Utolsó éveiben már csak pár napot dolgozott évente.
Igazoltan és valóban kb. 320.000 km van csak benne.
A kilma is jó, bár évek óta nem volt karbantartva.
A motor nem erős, bár különösebb baja nincs.
Kulturáltan, csendben fut.
Kormány, fék kitűnő.
Talán három éve (??) egy napot dolgoztam vele, eseménytelenül, alig kilométert.
Megmentési alapnak kitűnő példány.
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!