Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89143

Az.

És jó is.

Előzmény: norbee601 (89142)
norbee601 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89142

A Kós Károly Kollégiumos zöld-fehér csíkos?   Az egy szép darab....

Előzmény: RIKA424 (89140)
FD 6667 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89141

A Ikarus 31-eseken hol volt a pótkerék helye? (Nem a 311-esekére vagyok kiváncsi!)

RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89140

Megmentési ingerenciában szenvedőknek:

....................:-))

 

Budapesten, a XIV.ker Mogyoródi úton eladó egy Ikarus-250.

Megkíméltnek megkímélt, bár a gondos gazda keze hiányzik.

 

Utolsó éveiben már csak pár napot dolgozott évente.

 

Igazoltan és valóban kb. 320.000 km van csak benne.

 

A kilma is jó, bár évek óta nem volt karbantartva.

A motor nem erős, bár különösebb baja nincs.

Kulturáltan, csendben fut.

Kormány, fék kitűnő.

 

Talán három éve (??) egy napot dolgoztam vele, eseménytelenül, alig kilométert.

 

Megmentési alapnak kitűnő példány.

 

 

 

 

FD 6667 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89139

                                                                                   

reszelozsir Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89138

Nekem annyi emlékem van róla, hogy a Ganzban szidták az Ikarust, hogy lehetetlen velük normálisan együtt dolgozni :)

Előzmény: KPK-299 (89133)
Scatty29 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 89137

Gergely utca, Kőbánya.

Előzmény: _Tomikarus_ (89130)
D 20 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89135

Köszöntem!

Előzmény: Törölt nick (89134)
KPK-299 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89133

Képanyag a híres sínbuszról: http://nava.hu/adatlap/?id=02113_1989

D 20 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89132

Nekem vasútfotót hoz be a link.
Lapozva eggyel előtti és utáni kép sem BSH-411 kép.

Előzmény: HBweb hu (89114)
EKW-531 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89131

Mintha Óbudán lenne a továbbképzőnél.

Előzmény: _Tomikarus_ (89130)
_Tomikarus_ Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89130
Hol fotóztad?
Előzmény: Scatty29 (89127)
GRY-569 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89129
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89128

http://phototrans.eu/14,580758,0,Ikarus_620_799.html

Ilyet se láttam még eddig. Érdekes dolog a böngészés a neten. 

Scatty29 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89127

Ennek örültem ma reggel. :)

_Tomikarus_ Creative Commons License 2014.04.29 0 0 89126

Országos Vérellátó Szolgálat  E98.41

BPO-105 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89125

No, majdnem.

Csak pár kilométert tévedtem. Pontosan 42-t. De a megye az legalább stimmel.

Előzmény: lobbanórotor (89123)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89124

Felesleges keresőzni, mert biztosan nincsen forgalomban. 

Előzmény: Yannie (89122)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89123

Túrkevén. 

Előzmény: BPO-105 (89120)
Yannie Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89122

Köszi mindkettőtöknek, és tényleg, még a színezés is stimmel! Esetleg maradt más forgalomban lévő példány itthon? Az ex TT-s FUK-933 rendszámmal futott annak idején, esetleg lekeresőzi valaki?

Yannie Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89121

Nem tudom mennyire ismert ez a chilei Ikarus 212-es? A honlapon lévő hozzászólások beküldése idején már nem volt forgalomban; a leírtak szerint korábban elégedetten használták.

BPO-105 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89120

Nem, az az ex. KTY-694. Egyébként Szolnokon kezdett (nem Volán).

Előzmény: Yannie (89118)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89119

Nem az. 

Előzmény: Yannie (89118)
Yannie Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89118

Szia!

Nagyon jók a képeid, örülök, hogy sikerült fotóznod! Véletlen csöppentem az eseményre, nem kis meglepetést okozott mikor behajtott előttem az egyik körforgalomba a chemnitzi 260-as, majd lassacskán feltűnt a többi gyönyörűen felújított jármű is.(Nem csak Ikarusok,pl. pótkocsis Jelcz ,IFA, stb.-k is előbújtak) Valamelyik 255-ösön rajta volt  oldalt a "Különjárat" felirat is,így nem kétséges honnan ásták elő. Az utasok létszámából ítélve sikert arathattak a régi buszok. A fényképezés sajnos érdemben nem jött össze..

 



Lobbanómotor: A 258-as esetleg nem az ex Trans-Touros példány? Vajon azzal mi lehet,ha nem ez az? No de mindegy is, szuper, hogy jó kezekbe került, akármelyikről is van szó, még ha nem is nagyon láthatjuk majd itthon.

Előzmény: n-misi (89024)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89117

taxxx@freemail.hu

Előzmény: =D Doma (89116)
=D Doma Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89116

küldenél nekem egy mailt?

én nem látom a te címed..

Előzmény: RIKA424 (89115)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89115

1./ menyire màs egy oldalkapaszkodós üléses 280-as kapaszkodócsőrendszere,

 

 

2./ Nagyon át kellene alakítani? vagy akár ezt is vállalja az ülésgyáros???

 

----------------

 

Egy "ülésgyáros" bár mily meglepő, ülés gyártását vállalja.

Azért van.

 

Aki kapaszkodó átalakítást kíván csináltatni, az karosszéria munkákkal foglalkozó céghez fordul, ha ilyen ingerenciája támad és ez az ingerenciája, nem múlik el.

 

 

Előzmény: BPO-471 (89113)
HBweb hu Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89114

BSH-411 / Eger / tegnapelőtt:

http://hbweb.hu/fg/fg1381/html/kep235.htm

BPO-471 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89113

Aha köszi. Szóval még Mórin megy a dolog. Na és még 1 komoly kérdés: menyire màs egy oldalkapaszkodós üléses 280-as kapaszkodócsőrendszere, mint egy olyan sima gyakorlatilag régi stílusú sima üléses kocsiban, amit linkeltem??? Nagyon át kellene alakítani? vagy akár ezt is vállalja az ülésgyáros???

Előzmény: RIKA424 (89099)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89112

Köszi.

Előzmény: lobbanórotor (89111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!