Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89119

Nem az. 

Előzmény: Yannie (89118)
Yannie Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89118

Szia!

Nagyon jók a képeid, örülök, hogy sikerült fotóznod! Véletlen csöppentem az eseményre, nem kis meglepetést okozott mikor behajtott előttem az egyik körforgalomba a chemnitzi 260-as, majd lassacskán feltűnt a többi gyönyörűen felújított jármű is.(Nem csak Ikarusok,pl. pótkocsis Jelcz ,IFA, stb.-k is előbújtak) Valamelyik 255-ösön rajta volt  oldalt a "Különjárat" felirat is,így nem kétséges honnan ásták elő. Az utasok létszámából ítélve sikert arathattak a régi buszok. A fényképezés sajnos érdemben nem jött össze..

 



Lobbanómotor: A 258-as esetleg nem az ex Trans-Touros példány? Vajon azzal mi lehet,ha nem ez az? No de mindegy is, szuper, hogy jó kezekbe került, akármelyikről is van szó, még ha nem is nagyon láthatjuk majd itthon.

Előzmény: n-misi (89024)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89117

taxxx@freemail.hu

Előzmény: =D Doma (89116)
=D Doma Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89116

küldenél nekem egy mailt?

én nem látom a te címed..

Előzmény: RIKA424 (89115)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89115

1./ menyire màs egy oldalkapaszkodós üléses 280-as kapaszkodócsőrendszere,

 

 

2./ Nagyon át kellene alakítani? vagy akár ezt is vállalja az ülésgyáros???

 

----------------

 

Egy "ülésgyáros" bár mily meglepő, ülés gyártását vállalja.

Azért van.

 

Aki kapaszkodó átalakítást kíván csináltatni, az karosszéria munkákkal foglalkozó céghez fordul, ha ilyen ingerenciája támad és ez az ingerenciája, nem múlik el.

 

 

Előzmény: BPO-471 (89113)
HBweb hu Creative Commons License 2014.04.28 0 0 89114

BSH-411 / Eger / tegnapelőtt:

http://hbweb.hu/fg/fg1381/html/kep235.htm

BPO-471 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89113

Aha köszi. Szóval még Mórin megy a dolog. Na és még 1 komoly kérdés: menyire màs egy oldalkapaszkodós üléses 280-as kapaszkodócsőrendszere, mint egy olyan sima gyakorlatilag régi stílusú sima üléses kocsiban, amit linkeltem??? Nagyon át kellene alakítani? vagy akár ezt is vállalja az ülésgyáros???

Előzmény: RIKA424 (89099)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89112

Köszi.

Előzmény: lobbanórotor (89111)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89111

MFM-941 ex FLX-417 ex JSZ-754 ex CZE-658, Ikarus 396.81, 1993, ex Kisalföld Volán. 

Előzmény: EKM-765 (89110)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89110

Erre kérek szépen egy előző rendszámot:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/20852899-16b23c7e/user

BvZ Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89109

Igen, tegnap a főtéren volt megtalálható a veteránautó találkozón a GWW-888-al együtt. :)

Előzmény: BHJ-962 (89105)
Köny Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89108

Sokszor láttam már őket, de még mindig azt mondom, hogy ez igen!

Előzmény: Brookers (89104)
norbee601 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89107
Akkor legalább jött egy a németektől a Dza-700 helyett:)
89Ádám Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89106

Ez a faros ex Németország, forgalomba helyezése még folyamatban van, igyekeznek visszaalakítani. Esetleg azt tudni, hogy megvan-e még  "Bpisti" ex Gemences 266-osa?

Előzmény: BHJ-962 (89105)
BHJ-962 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89105

" Bpisti " kitolta a szekeret ?

 

Gratula neki,szép lett. :-)

Előzmény: BvZ (89098)
Brookers Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89104

 

Retropartyzánok Csepel.

E95 Express Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89103

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=553683878082173&set=pcb.553683968082164&type=1&theater

BPO-105 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89102

Nem, azon nincs klíma, hosszabb és pont az S215 alváza miatt mélyebbre fut le az oldalfala, mint az ajtóknál a küszöb.

Előzmény: norbee601 (89100)
BvZ Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89101

Nem. 

Előzmény: norbee601 (89100)
norbee601 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89100

Ez nem a Setra-Faros????

Előzmény: BvZ (89098)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89099

Ha ilyet rendelsz 26 kis káefté ugrik a megrendelésedért, hogy legyártják.

 

 

Előzmény: BPO-471 (89096)
BvZ Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89098

Magyarország:

ex Németország (?)

 


Tegnapi fotók:

   

 

Előzmény: BvZ (88978)
norbee601 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89097

Gyártanak Móron most is ilyet úgy tudom.

Előzmény: BPO-471 (89096)
BPO-471 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 89096

Honnan veszi a BKV az új bőr üléseit? Ez a teljesen felújított, honvédségi zárolt motort kapott BPI-974 utastere.http://indafoto.hu/bpo471/image/20906365-f75cc72b/615341

lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.26 0 0 89095

Nem ez volt az első alkalom, hogy értetlenül pislogtam a miskolci maszek Ikarusos képeidre. :) 

Előzmény: suraki1 (89094)
suraki1 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 89094

Akkor én is tudtam újat mutatni! ;)

Előzmény: lobbanórotor (89093)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.26 0 0 89093

Csak a középsőt ismerem. 

Előzmény: suraki1 (89082)
BPO-471 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 89092

Köszi, ez volt az! 

Előzmény: Komlósfecskés (89089)
Rospe Creative Commons License 2014.04.26 0 0 89091

Üdv !

 

Ez is gumikerekes természetesen, csak egy Csepel teherautóról van szó, amely műhelykocsi felépítménnyel van ellátva, plusz a tetején egy kifordítható, emelhető daru platformmal. Ezek szerelték a Troli felsővezeték hibákat anno. ( Kb. mint most a Liazok, Mercedesek is. )

 

Előzmény: BPO-471 (89086)
torqmatic Creative Commons License 2014.04.26 0 0 89090

Egyedi; akkoriban nem igazán voltak betűtípusok (komolyabb cég persze ma se ilyeneket használ céglogónak, márkanévnek).

Előzmény: Törölt nick (89084)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!